دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

باغ کوکنهوف هلند بهشتی از گل های لاله و طبیعت رنگارنگ

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

باغ های کوکنهوف هلند یکی از زیباترین جاذبه های این منطقه محسوب می شوند. برای بازدید از این باغ متنوع و رنگارنگ به شهر لیزل سفر کنید. این شهر جذابیت های تاریخی و طبیعی زیادی دارد.

یکی از بهترین باغ های رنگی در اروپا باغ کوکنهوف هلند است و یکی از بهترین جاذبه های دیدنی در قاره اروپا می باشد که با بیش از ۷میلیون گل لاله یکی از بهترین باغ های جهان است. این باغ دارای انواع لاله های رنگی است که گردشگران می توانند با آغاز فصل بهار همه روزه تا دو ماه از آن بازدید کنند و به ثبت عکس و خاطرات بپردازند.

تنوع باغ های کوکنهوف

باغ های کوکنهوف هلند

در طول ۶۰ سال اخیر حدود ۴۴ میلیون نفر از این باغ بازدید کرده اند. این باغ دارای جوایز و رکوردهای زیادی است که می تواند، هر گردشگری را مجذوب خود کند. این جاذبه بزرگترین باغ گل در دنیا می باشد که حدود ۸۰ هکتار وسعت دارد و یکی از بهترین نقاط عکاسی در جهان است. این باغ امروزه از مکان های دیدنی هلند است.

معرفی باغ های کوکنهوف

اگر قصد سفر به کشور هلند و یا اقامت آن را دارید، فقط می توانید در فصل بهار از این جاذبه دیدن کنید. باغ کوکنهوف هلند به بی‌همتا بودن و یگانگی مشهور است و برای مردم این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مکان دیدنی  غرفه‌های سرپوشیده زیادی وجود دارد و تمامی گل ها در این غرفه ها به صورت دستی کاشته شده اند و هیچگونه ماشین آلاتی در کاشت آن ها دخالت نداشته است.

طبیعت باغ های کوکنهوف

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

امکانات باغ کوکنهوف:

این باغ بزرگ در جنوب غربی آمستردام در تپه های ماهور واقع شده است و سالیانه توریست های زیادی به آن سفر می کنند تا یک روز عالی را در آن سپری کنند. گردشگران در این باغ می توانند از امکانات داخل مجموعه به راحتی استفاده کنند. این پارک دارای بخش های مختلفی از جمله رستوران، آلاچیق های چوبی و … می باشد.

 باغ های کوکنهوف هلند

همچنین در این باغ بخش های قایق سواری و دوچرخه سواری نیز وجود دارد که می تواند، چشم انداز بی نظیری را برای مسافران فراهم کند. اگر قصد سفر به کشور هلند را دارید، این باغ بهترین گزینه است که برای مردم هلند نیز به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. باغ کوکنهوف هلند در سال ۱۹۴۹ توسط کنسرسیومی تاسیس شد و از سال ۱۹۵۰ برای عموم و مسافران بازگشایی شد.

باغ های کوکنهوف

جاذبه های کوکنهوف:

باغ های کوکنهوف هلند از جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند. قایق سواری در نهرها و حوضچه های این منطقه اهمیت زیادی برای گردشگران دارد. آسیاب بادی نیز یکی دیگر از امکانات این مجموعه برای گردشگران بوده و سازه های با قدمت قدیمی است. در صورت دلخواه می توانید با خرید گل های متنوع از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

مکان های دیدنی باغ های کوکنهوف

از دیگر جاذبه های لند می توان به مکان های دیدنی آمستردام هلند اشاره نمود. باغ لاله در این مجموعه یکی از بخش های زیبا با رنگ های متنوع است که امکان بازدید از آن را خواهید داشت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *