دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی آمستردام هلند و بهترین نقاط گردشگری این شهر زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

آمستردام یکی از شهرهای پیشرفته و مهم در کشور هلند است و وجود جاذبه های دیدنی بسیار متنوع در این کشور موجب جذب گردشگران شده است که مکان های دیدنی آمستردام راه یکی از نقاط مهم برای جذب توریست تبدیل کرده است.

شاید برای بسیاری از ما سفر به آمستردام و دیدنی های آن از جذابیت های دیدنی باشد که تاکنون مشاهده نکرده ایم اما برای برخی از افراد نیز این شهر یکی از مقاصد گردشگری مهم برای آن ها است که ممکن است چندین بار به این شهر سفر کرده اند. در هر صور تماشای مکان های دیدنی آمستردام برای هر فردی می تواند از جذابیت های خاص خود برخوردار است که با سفر به این شهر می توانید از آن ها لذت ببرید. دیدن چشم اندازهای طبیعی همچون کانال بلت خوب به عنوان نوعی جذابیت محسوب می شود که نه تنها به لحاظ توریستی بلکه از جهت تاریخی نیز دارای اهمیت است.

مکان های گردشگری آمستردام

جاذبه ها و مکان های دیدنی آمستردام:

در آمستردام دیدن موزه های هنری و تاریخی نیز خالی از لطف نیست و می تواند نوعی دیگر از جذابیت های دیدنی و توریستی در این شهر محسوب شود موزه هایی همچون موزه اشتدلیک آمستردام که یک موزه مدرن و هنری است و دارای چند هزار اثر تاریخی قدیمی می باشد.

سیناگوگ پرتغالی:

بخش هایی از فرهنگ و تاریخ آمستردام که متعلق به دوران یهودیان است و در حقیقت در دوران گذشته به دلیل جنگ و نزاع به آمستردام و هلند مهاجرت کردند که این مهاجرت موجب شد تا بخش هایی از فرهنگ ملت و کشور هلند تغییر پیدا کند و در نهایت این منطقه که محل اقامت یهودیان با فرهنگ خاص بود به یکی از مکان های دیدنی آمستردام تبدیل شد.

آمستردام و دیدنی ها

ریکسمیوزیم:

اگر از علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ و هنر در این کشور هستید ما به شما بازدید از این موزه را پیشنهاد می کنیم در این مجموعه ۱ میلیون اثر ارزشمند نگهداری می شود شاهکارهای هنری که می توانید در اینجا مشاهده کنید متعلق به هنرمندانی همچون ون گوگ است.

مناطق طبیعی آمستردام

پته توچینسکی:

طراحی فوق و العاده و زیبایی که در این سینما و سالن تئاتر آن وجود دارد دارای هنرهای تزیینی بسیاری است و تلیفیقی از هنرهای نوین و قویم موجب جذابیت های این سالن شده است. این سینما نه تنها به لحاظ هنری بلکه از جهت معماری نیز بنای ارزشمندی است زیرا یک شاهکار هنری در زمینه معماری است.

مکان های دیدنی آمستردام

کانال بلت:

اما نوبت به تماشای چشم اندازهای طبیعی و دیدنی در آمستردام می شود یک کانال آبی با چهار راه ارتباطی که در میراث فرهنگی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در این منطقه انتقال آب ها موجب بهبود سیستم آبی شده است این کانال در دوران رنسانس از قدمت بالایی برخوردار بوده است.

جاذبه های دیدنی آمستردام

مکان های دیدنی آمستردام دارای جذابیت های بی شمار دیگری است و برا افرادی که جویای زندگی مدرن و تکنولوژی هستند می توان جذابیت های دیگری همچون وندلاپارک، میدان سد، د اود کرک، ادام تورن و موزه فیلم چشم پیشنهاد کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *