دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای مفید و کاربردی برای خرید شیکترین انگشتر ست نامزدی

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از قشنگ‌ترین و خاطره‌سازترین خریدها در زندگی هر‌کسی خرید انگشتر نامزدی است. بسیاری از زوج‌ها دوست دارند در آغاز زندگی خود، با خرید انگشترهای ست حس اشتراک بیشتر و خوشایندی را تجربه کنند.

برای انتخاب شیکترین انگشتر ست نامزدی قبل از آنکه بخواهید به تعداد زیادی از مغازه‌های طلا‌فروشی سر بزنید برای صرفه‌جویی در زمانتان، یکی از کمک‌کننده‌ترین روش‌ها، جست‌و‌جوی جدیدترین مدل های انگشتر نامزدی در فضای اینترنت است. اگر دوست دارید بدانید این مدل‌ها کدامند و چگونه می‌توانید یک ست انگشتر نامزدی مناسب را برای خود و شریک زندگیتان پیدا کنید، در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

راهنمای مفید و کاربردی برای خرید شیکترین انگشتر ست نامزدی

جدیدترین مدل های انگشتر نامزدی

درست است که بیشتر اوقات انتخاب انگشترهای ساده یا تک‌نگین برای نامزدی رایج است اما شما می‌توانید این قانون را به‌هم بزنید و هر مدلی را که سلیقه شما طلب می‌کند، برای انگشتر نامزدی خود انتخاب کنید. در تصاویر زیر جدید‌ترین مدل‌های انگشتر نامزدی ارائه شده تا شما به‌وسیله این تصاویر سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید خواسته و سلیقه خود را پیدا کنید و از این طرح‌های مختلف برای سفارش و خرید انگشتر نامزدیتان الهام بگیرید.

مهم‌ترین نکات برای خرید انگشتر نامزدی ست

خرید انگشتر نامزدی زمانی شیرین و رضایت‌بخش می‌شود که شما علاوه بر در‌نظر‌گرفتن علاقه، آگاهی خود را هم درباره یک خرید هوشمندانه افزایش دهید. مطالب زیر در حکم یک راهنمای مفید برای خرید انگشتر ست نامزدی شما به‌حساب می‌آیند؛ بنابراین این نکات مهم را در هنگام خرید به‌خاطر بسپارید.

برخلاف فرهنگ رایج جنس‌هایی غیر از طلا را انتخاب کنید

در فرهنگ ما اغلب افراد جنس انگشتر نامزدی‌شان را از طلا انتخاب می‌کنند اما شما می‌توانید سراغ جنس‌های دیگری مثل نقره و پلاتین بروید. در فروشگاه معتبر اینترنتی طلاباش می‌توانید دقیقا مدلی را که برای انگشتر خود در‌نظر دارید علاوه بر طلا با جنس نقره هم سفارش دهید. در هنگام خرید انگشتر نامزدی از جنس پلاتین به این موضوع دقت داشته باشید که هر چقدر میزان پلاتین یک انگشتر کم‌تر باشد، ارزش و کیفیت آن هم کم‌تر خواهد بود.

بودجه شما عامل مهمی در انتخاب شماست

بودجه شما تا حد زیادی تعیین می‌کند که سراغ چه مدل‌ انگشترهایی با چه وزنی بروید؛ پس میزان بودجه‌ای را که برای خرید انگشتر می‌خواهید پرداخت کنید مشخص کرده و براساس آن، مدلی را انتخاب کنید. برای مدیریت بهتر بودجه خود برای خرید انگشتر نامزدی طلا پیشنهاد می‌کنیم به سایت طلاباش مراجعه کنید و از قیمت روز طلا که در قسمت بالا و سمت راست سایت درج شده مطلع شوید.

سلیقه شما رنگ انگشتر نامزدیتان را تعیین می‌کند

رنگی را که برای ست انگشتر طلای نامزدی خود انتخاب می‌کنید به سلیقه شما بستگی دارد. این نکته را هم درباره رنگ انگشتر به یاد داشته باشید که از بین رنگ‌های زرد، رزگلد و سفیدِ انگشتر، رنگ سفید خط‌و‌خش را نسبت به سایر رنگ‌ها کمتر نشان می‌دهد و تمیز‌کردن آن راحت‌تر انجام می‌شود.

راهنمای مفید و کاربردی برای خرید شیکترین انگشتر ست نامزدی

اتصال نگین به انگشتر نامزدی را چک کنید

اگر انتخاب شما برای ست انگشتر نامزدی، مدل نگین‌دار است، حتما به نحوه اتصال آن به انگشتر دقت کنید که مطمئن و ایمن باشد تا به‌راحتی از انگشتر جدا نشود. به‌طور مثال نگین‌هایی که با چسب به انگشتر چسبیده‌اند، قابل اعتماد نیستند و به‌راحتی از انگشتر جدا می‌شوند.

 بدون مقایسه قیمت انگشتر نامزدی نخرید!

احتمالا شما دوست ندارید که انگشترتان قیمتی بیش از ارزشش را داشته باشد، برای اینکه گرفتار یک خرید گران‌قیمت نشوید، بایستی به چند فروشگاه به‌صورت حضوری یا آنلاین سر بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. خرید از فروشگاه اینترنتی طلاباش این مزیت را برایتان به همراه دارد که عوامل این مجموعه، طلاو‌نقره را با قیمتی تضمین‌شده به شما می‌فروشند و از نظر گرانی دیگر لازم نیست نگران باشید.

انگشتری را بخرید که سایز دستانتان باشد نه بزرگتر و نه کوچکتر

اگر انگشتری از دستتان بزرگ‌تر باشد احتمال اینکه انگشترتان بیفتد و آن را از دست بدهید زیاد است و در‌صورتی که برایتان تنگ باشد به انگشتتان فشار زیادی را وارد می‌کند؛ پس انگشتری را انتخاب کنید که کاملا مطابق سایز دستانتان باشد.

طلای ۱۸ عیار یکی از مقاوم‌ترین عیارها برای انگشتر نامزدی‌ست

ممکن است طلای ۲۲ عیار را برای انگشتر نامزدی به شما پیشنهاد دهند، انتخاب با شماست اما اگر عیاری مقاوم از طلا را می‌خواهید داشته باشید طلای ۱۸ عیار را انتخاب کنید.

خرید انگشتر نامزدی از دنیای طلا، نقره و زیورآلات طلاباش

خرید انگشتر نامزدی نشان از آغاز یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی یعنی شروع زندگی مشترک را دارد. آنچه به شما در خرید این انگشتر اطمینان قلبی می‌بخشد، توجه به نکاتی مثل در‌نظرگرفتن بودجه، اهمیت دادن به سلیقه شخصی برای انتخاب جنس و رنگ، چک‌کردن نحوه اتصال نگین به انگشتر و انتخاب انگشتر مطابق سایز انگشتانتان است.

در فروشگاه طلاباش با تنوع مدلهای باکیفیت حتما مدلی از انگشتر نامزدی را که نظرتان را جلب کند، در جنس‌های طلا، نقره و جواهر می‌توانید پیدا کنید. کیفیت بالای ساخت تنها ویژگی طلا، جواهر و نقره طلاباش نیست و قیمت‌های منصفانه در این مجموعه اطمینان شما را برای خرید بیشتر و بیشتر می‌کند.

طراحان طلاباش در تلاش‌اند تا دست‌سازه‌های ارزشمند طلا‌و‌نقره را با عشق و خلاقیت برای شما خلق کنند. در دنیای بی‌حدو‌مرز زیورآلات طلاباش مدل‌هایی پیدا می‌شوند که برای هر سلیقه‌ای دل‌چسب است و در هر جای ایران که باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین زیورآلات دلخواه خود را سفارش دهید تا با بسته‌بندی مناسب به دست شما برسند.

برای ما بگویید که اگر در شرایط انتخاب و خرید انگشتر نامزدی قرار بگیرید دوست دارید یک ست ساده را داشته باشید یا مدلی پر‌زرق‌و‌برق؟

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *