دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر دهه هشتادی سینما و تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب می خواهdl شما را با بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش عباس میرزا آشنا خواهید شد. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

راستین عزیزپور یکی دیگر از بازیگران سریال جیران می باشد که در حال حاضر از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد. این هنرپیشه دهه هشتادی در بیست و سومین روز آبان ماه سال ۱۳۸۷ در تهران به دنیا آمد. در سن ۸ سالگی وارد دنیای بازیگری گردید که تحصیلات او دوران ابتدایی است. در کارنامه هنری این بازیگر کم سن و سال غیر از نقش آفرینی در سریال جیران که جدیدترین حضور او مقابل دوربین فیلمبرداری می باشد؛ آثار جذاب دیگری در حوزه سینما و تلویزیون وجود دارد. در این مطلب شما عزیزان علاقمند را با بیوگرافی راستین عزیزپور آشنا می کنیم که امیدواریم توجه شما هنردوستان را به خود جلب نماید.

آشنایی با بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر پرانرژی

بیوگرافی راستین عزیزپور کم سن و سال اما کارکشته

او از همان کودکی یعنی هشت سالگی از درس کناره گرفت و به بازی در سینما و تلویزیون روی آورد که این شروع با تجربه موفقیت های جدی و جدید همراه بود. بازی در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» با کارگردانی سید محمدرضا خردمندان شروع فعالیت هنری و حرفه ای او محسوب می شود که در آن با هنرپیشگان مطرحی همچون ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ هم بازی بود. همچنین او در فیلم سینمایی «تورنا» با کارگردانی جواد هاشمی هم بازی هنرپیشگان مطرحی مانند کامران تفتی، اکبر عبدی و ارسلان قاسمی بود.

آشنایی با بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوان و بااستعداد

در سال ۱۳۹۸ در سریال «از سرنوشت» در کاراکتر کودکی سهراب مقابل دوربین رفت و همبازی پوریا پورسرخ و لیلا بلوکات نخستین تجربه بازیگری خود در تلویزیون را کسب کرد، پیش از ایندر فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در سینما نخستین تجربه خود را کسب کرده بود. در سال ۹۶ با بازی در فیلم سینمایی «لالا کن» نیز هم بازی هنرپیشگانی مانند امین زندگانی، بهنوش بختیاری و مریم سرمدی به فستیوال فیلم فجر راه پیدا کرد و شهرت خوبی را به واسطه ی آن کسب نمود.

زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر فعال و باپشتکار

بیوگرافی راستین عزیزپور و نگاهی به آثار وی

وی در رابطه با ورود خویش به دنیای بازیگری در مصاحبه با خبرنگار بیان کرد:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

«آن زمان ۶ ساله بودم اما چون قد بلندی داشتم بیشتر از سن خودم نشان می دادم، برای اولین تست بازیگری تمرین کردم و قبول هم شدم اما کارگردان گفت برای نقش پیشنهادی به دنبال یک نوجوان ۱۳ ساله است. در همان زمان کارگردان دیگری به دنبال یک بچه ۱۰ ساله بود و من را انتخاب کرد و از ۶ سالگی با ایفای نقش اول در یک فیلم سینمایی در نقش یک بچه ۱۰ ساله وارد عرصه بازیگری شدم.»

گذری بر زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر نوجوان سریال جیران

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر زندگی شخصی و حرفه ای

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر سریال جیران از شبکه نمایش خانگی

راستین عزیزپور و ورزش

وی دوره های متراکم ووشو را پشت سر گذاشته است. و اما در رابطه با علاقه اش به فوتبال می توان گفت که از دیدن فوتبال لذت می برد، او سابق از طرفدارهای تیم پرسپولیس بود که به تازگی گویا استقلالی شده است.

آشنایی با زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر نقش عباس میرزا

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر سریال جیران

سریال جیران و راستین عزیزپور در آن

این سریال روایت کننده ی زندگی ناصر الدین شاه شاه ایران به کارگردانی حسن فتحی می باشد که در آن هنرپیشگان مطرحی مانند مهدی کوشکی، امیر جعفری، بیوگرافی پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، بهرام رادان، هومن برق نورد، مهدی پاکدل، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، امیرحسین فتحی ایفای نقش می نمایند. راستین عزیزپور در این سریال بازیگر نقش عباس میرزا برادر ناصرالدین شاه  است.

آشنایی با بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر کم سن و سال اما موفق

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر سریال های جیران و از سرنوشت

فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد و راستین عزیزپور

این فیلم در ژانر اجتماعی راوی زندگی یک نوجوان بیمار به اسم مرتضی می باشد که در مسیر برآورده ساختن آرزویی که پدر وی به آن نرسید؛ با چالش های زیادی مواجه می گردد. در این سریال هنرپیشگان مطرح و بازیگران کم سن و سالی همچون امیرحسین صدیق، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی، راستین عزیزپور و … مقابل دوربین قرار گرفتند. خواننده تیتراژ این فیلم نیز مهدی یراحی بود.

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر عکس های متفاوت او

زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر فعال و باپشتکار

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر عکس های متفاوت او

مروری بر آثار راستین عزیزپور

راستین عزیزپور بازیگر نوپا اما موفق سینما و تلویزیون است که در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام با نشانی «rastinazizpour87-official» حضور دارد.

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر عکس های متفاوت او

فیلم های سینمایی

  • فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد
  • لالا کن
  • تورنا
  • عینک

سریال ها

  • سریال محکومین ۱
  • سریال محکومین ۲
  • سریال از سرنوشت
  • سریال جیران

زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر فعال و باپشتکار

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر زندگی شخصی و حرفه ای

آشنایی با زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر کم سن و سال

آشنایی با زندگینامه راستین عزیزپور بازیگر نقش عباس میرزا

زندگینامه راستین عزیزپور و گذری بر زندگی شخصی و حرفه ای

آشنایی با بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر محبوب نوجوان ایرانی

این مطلب را به بیوگرافی راستین عزیزپور اختصاص دادیم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد. چه بسا این بازیگران نوجوان از چهره های درخشان و ستاره های آتی سینما محسوب می شوند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *