دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بهرام رادان و عکس های وی در مکان های مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از بازیگران و خواننده های به نام ایرانی بهرام رادان است. در این مطلب برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی بیوگرافی بهرام رادان به طور کامل و جامع به همراه عکس های جدید او در مکان های مختلف را جمع آوری کرده ایم.

یکی از بازیگران مرد مشهور تاریخ سینمای ایران بهرام رادان است. در این مطلب برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی بیوگرافی کامل بهرام رادان را آورده ایم. در ادامه بیوگرافی بهرام رادان را با هم مطالعه می نماییم و عکس های جدید او در مکان های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

بهرام رادان یکی از بازیگران ستاره سینمای ایران می باشد وی متولد ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ و بزرگ شده ی تهران است. وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی شده است. در ادامه بیوگرافی بهرام رادان به همراه عکس های جدیدش را با هم مشاهده می کنیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر و خواننده ایرانی متولد ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ می باشد او فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی است دوره بازیگری را ار سال ۱۳۷۸ در آموزشگاه بازیگری هیوا گذراند. اولین فیلم سینمایی او شور عشق بود که در آن به خاطر چهره اش شناخته شد. در سن ۱۵ سالگی به امریکا رفت ولی نتوانست تحمل کند و به ایران بازگشت پدر او وکیل پایه یک دادگستری است. بهرام دارای یک خواهر و یک برادر دارد که هر دو در آمریکا زندگی می کنند.

بیوگرافی بهرام رادان جامع

ویژگی های اخلاقی بهرام رادان

بهرام رادان اصولا آدمی جدی می باشد و زیاد اهل شوخی و خنده نیست. بهرام فردی خودخواه نیست. وی می گوید:” اغلب در روزهای تعطیل در خانه می مانم. به تماشای فیلم می پردازم و از مکان های شلوغ بدم می آید.

بیوگرافی بهرام رادان کامل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

حرفه های بهرام رادان

بهرام رادان علاوه بر بازیگری آلبوم موسیقی خود به نام روی دیگر را وارد بازار کرده است.

بهرام رادان

فیلم شناسی بهرام رادان

او در فیلم های سینمایی همچون شور عشق( به کارگردانی نادر مقدس) آبی حمید لبخنده، ساقی( محمدرضا اعلامی) آواز قو( سعید اسدی) رز زرد( داریوش فرهنگ)عطش( حسین فرح بخش) گاوخونی( بهروز افخمی) شمعی در باد( پوران درخشنده)روایت سه گانه( رخشان بنی اعتماد) سربازهای جمعه( کیمیایی) ازدواج صورتی( منوچهر مصیری) رستگاری در هشت و بیست( الوند) ته دنیا( بهروز افخمی) حکم( مسعود کیمیایی) تقاطع( ابولحسن داوودی) خون بازی( رخشان بنی اعتماد) علی سنتوری( داریوش مهرجویی) چهارانگشتی(سعید سهیلی) سایه( رنجبر) کنعان، بی پولی، نقطه بی بازگشت(سایه) کارناوال مرگ، زاریوم، تردید (واروژ کریم مسیحی) تهران ۱۵۰۰ (بهرام عظیمی) آدم کش (رضا کریمی) یکی از ما دو نفر (تهمینه میلانی) نقش نگار (علی عطشانی) پل چوبی (مهدی کرم پور) تراژدی (آزیتا موگویی) آتش بس ۲ (تهمینه میلانی) عصر یخبندان (مصطفی کیایی)، حکایت عاشقی (۱۳۹۴)، پولاریس (سودابه مرادیان) بارکد (مصطفی کیایی) زرد (مصطفی تقی زاده) چهار راه استانبول (مصطفی کیایی) آشفتگی (فریدون جیرانی) سونامی (میلاد صدرعاملی) ایده اصلی (آزیتا موگویی) گربه سیاه (کریم امینی) شبکه نمایش خانگی : رقص روی شیشه (مهدی گلستانه) مستند من ناصر حجازی هستم (امیر رفیعی) تئاتر : کنسرت نمایش سی (همایون شجریان و سهراب پورناظری) به خوبی ایفای نقش کرده است.

حضور بهرام رادان در جشنواره ها

جوایز و افتخارات

نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد پنجمین جشنواره خانه سینما برای آواز قو سال ۱۳۸۰

برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فیلم شمعی در باد سال ۱۳۸۲

برنده تندیس حافظ فیلم گاوخونی سال ۱۳۸۳

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر فیلم سنتوری سال ۱۳۸۵

نامزد تندیس حافظ فیلم سنتوری سال ۱۳۸۹

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی لاداخ فیلم آدمکش سال ۲۰۱۲

عکس های بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان را مطالعه کردیم در این بخش عکس های جدید بهرام رادان در مکان های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

بیوگرافی بهرام رادان و عکسهایش

عکس بهرام رادان در کنار شهرام شکوهی

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر بیوگرافی بهرام رادان خواننده و بازیگر بیوگرافی بهرام رادان بازیگر سینما بیوگرافی بهرام رادان بازیگر مشهور بیوگرافی بهرام رادان بازیگر معروف بیوگرافی های بازیگران

حضور بهرام رادان در کمپ پناهندگان افغان

بهرام رادان و عکسهایش عکس های بهرام رادان عکس های جدید بهرام رادان عکس بهرام رادان در ماشین عکس بهرام رادان در خارج

حضور بهران رادان در خارج از کشور

بهرام رادان خواننده و بازیگر عکس آتلیه ای بهرام رادان بهرام رادان و گلشیفته فراهانی

بهرام رادان در کنار گلشیفته فراهانی

بهرام رادان و مهناز افشار

بهرام رادان در کنار مهناز افشار

عکس بهرام رادان لب ساحل

عکس بهرام رادان لب ساحلبهرام رادان در ماشینش

عکس سلفی بهرام رادان

حمل پرچم المپیک

وی در سال ۲۰۱۷ مسؤولیت مشعل بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در سئول را برعهده داشت و از اینکه این کار را انجام داده است خیلی خوشحال بود؛  وی در این باره گفته است : “حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می گردید”، او همچنین برای ورزشکاران ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان مجرد است و ازدواج نکرده است. وی با انتشار عکسی از حضور خود در فیلم سینمایی پولاریس به کارگردانی سودابه مرادیان، در کنار یک بازیگر خارجی که در آمریکا فیلمبرداری شده بود، خبر از ازدواجش داد با این متن که ” ما هم عروسی کردیم! ” اما این خبر شوخی وی با هوادارنش بوده و مربوط به دروغ سیزده بود.

گالری تصاویر بهرام رادان

بهرام رادان در یکی از مصاحبه های قدیمی اش، نظر خود در رابطه با ازدواجش و به طور کلی ازدواج بازیگران معروف را اینگونه بیان کرده است :

به نظر من تشکیل خانواده دادن، یکی از مهم‌ترین کارهاست. مثل این است که شما می‌خواهید بروید یک ساختمان بسازید، این ساختمان احتیاج به دانش و تجربه دارد، نیاز به پول و مهارت، زمین مناسب و فصل خاص دارد. این ساختمان اینجا اسم خانواده می‌گیرد. آجرهای آن از موجودات زنده تشکیل شده‌اند؛ بنابراین خیلی مسئولیت‌پذیری بالاتری لازم دارد. در مورد خودم می‌گویم روزی که چنین مسئولیتی را بپذیرم، باید به جایگاهی رسیده باشم که بتوانم یک زندگی سالم تشکیل دهم.

وی همچنین می گوید : “هیچ وقت برایم پیش نیامده که گوشه‌ای از ذهنم را به ازدواج اختصاص دهم. منظورم این است که قطعا به عنوان یک مرد ۳۶ ساله به ازدواج فکر می‌کنم اما هنوز موضوع آنقدر جدی نشده که بروم زیرساخت‌های زندگی‌ام را آماده کنم که بتوانم ازدواج کنم اما در نهایت همیشه طرفدار یک زندگی سالم خانوادگی بوده و هستم. امیدوارم ازدواج متفاوت و پرسروصدایی داشته باشم.»

در ادامه مجموعه تصاویر جدیدتری از بهرام رادان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان را می توانید مشاهده نمایید.

بیوگرافی جذاب بهرام رادان

زندگی نوشته خواندنی بهرام رادان  زندگی نوشته بهرام رادان

شرح حال بهرام رادان سرگذشت بهرام رادان

زندگی نامه خواندنی بهرام رادان

زندگی نامه جدید بهرام رادان

زندگینامه درباره بهرام رادان

بیوگرافی کامل بهرام رادان

در این مطلب شرح حال کامل و جامع زندگی بهرام رادان بازیگر و خواننده ایرانی را به همراه عکس های جدیدش در مکان های مختلف را با هم مشاهده کردیم. در صورت تمایل مشاهده بیشتر عکس بازیگران شما دوستان عزیز و همراهان گرامی می توانید کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *