دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

چگونگی مهاجرت به بحرین و اقامت در این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

مهاجرت به کشور بحرین شرایط مساعدی دارد. این کشور در زمینه تحصیلی شرایط مساعدی داشته و اغلب متقاضیان بعد از تحصیل برای کار به کشور خود باز می گردند. این کشور مقصد محصلان پزشکی و داروسازی می باشد.

اگر مهاجرت به کشور بحرین یکی از گزینه های شما است، می توانید در این مقاله شرایط مهاجرت را مطالعه نمایید. این کشور در سال های اخیر مقصد بسیاری از ایرانیان بوده و با توجه به پیشرفت هایی که داشته است، توانسته مورد توجه باشد. این کشور هزینه های مقرون به صرفه ای برای مهاجرت دارد.

شرایط مهاجرت به بحرین

راه های مهاجرت به بحرین

با توجه به اینکه سیستم آموزشی در این کشور رو به پیشرفت بوده در سال های اخیر میزان مهاجرت های تحصیلی به این کشور رو به افزایش بوده است. برای مهاجران تحصیلی معدل بالای ۱۵ یکی از شروط مهاجرت می باشد. این کشور از موقعیت های شغلی مناسبی نیز برخوردار است. این کشور شرایط ساده ای برای صدور ویزا دارد و ارزان قیمت است.

اقامت در بحرین

مهاجرت تحصیلی:

این شیوه مهاجرتی طرفداران زیادی دارد. اخذ ویزا و دریافت مدرک در این کشور بسیار ساده است. با توجه به اینکه سیستم آموزشی این کشور در سطح خوبی قرار دارد، می تواند برای مهاجران شرایط مناسبی داشته باشد. تحصیل در این کشور بین ۲ تا ۴ سال زمان بر بوده و برای ورود به دوره دکتری باید رزومه خوبی داشته باشید. ارائه دادن یک پایان نامه دقیق نیز می تواند شرایط شما را مساعدتر کند.

شما باید معدل بالای ۱۵ داشته باشید. ارائه ریز نمرات دیپلم و توجه به نمره عربی در این دانشگاه ها نیز اهمیت زیادی دارد. مقالات علمی نیز در مقطع دکتری اهمیت خواهند داشت. تحصیل در رشته های مختلف برای شما شرایط مساعدی همراه دارد. شما با تسلط داشتن در عربی می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

ویزای بحرین

  •  آرون گروپس

مهاجرت کاری:

وضعیت شغلی در این کشور چندان شرایط مساعدی ندارد. اما به طور کلی می توانید در رشته های پرستاری و پزشکی شرایط بهتری داشته باشید. داروسازی در این کشور نیز متقاضیان زیادی خواهد داشت. ویزای این کشور قابل تمدید بوده و نیازی به ارائه رزومه تحصیلی و رزومه کاری ندارید. در صورت عدم تامین نیازهای زندگی در این کشور ریپورت خواهید شد.

مهاجرت از طریق همراه:

از دیگر شیوه های مهاجرت به بحرین از طریق همراه است. این ویزا زمان بر بوده و باید از طریق همسر اقدام کنید. در صورتی که همسر شما سرمایه گذاری در این کشور انجام دهد، بعد از مدتی می توانید ویزای آن را دریافت کنید. توجه داشته باشید که این فرد باید دارای صلاحیت باشد. مهاجرت از طریق همراه از طریق همسر و فرزند و والدین صورت می گیرد.

ویزای توریستی بحرین

مهاجرت از طریق تولد و ازدواج:

در این شیوه در صورتی که فرزند پدرش تبعه این کشور باشد، می تواند اقامت دریافت نماید. همچنین در صورت تولد فرزند در این خاک تابعیت داده می شود. در صورتی که والدین شما تابع کشور دیگری باشند و در این کشور متولد شوید، می توانید اقامت داشته باشید. اقامت از طریق پدربزرگ تابع این کشور نیز امکان پذیر است. شما در صورت ازدواج با اتباع این کشور می توانید اقدام به مهاجرت کنید.

در پایان برای اطلاع از نحوه دریافت پیکاپ ویزا و آشنایی با بهترین کشورها برای مهاجرت می توانید روی لینک های قرار داده شده کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *