دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پروژه زاگرس ابنیه همت، پروژه ای معتبر در منطقه ۲۲

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

سرمایه گذاری ملکی با توجه به شرایط بازار به گونه ای است که تا چند سال آتی با سود دهی مناسب و قابل توجهی همراه نخواهد بود. لذا در موقعیت کنونی و با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور برای سرمایه گذاری می بایست نگاهی بلند مدت به بازار داشته و یا از طرق دیگر وارد شد. سرمایه گذاری ملکی با توجه به امنیت آن و کم ریسک بودن بازار برای اکثر افراد جذابیت داشته و به عنوان گزینه اول شناخته می شود اما در حال حاضر می بایست نگاهی متفاوت به این بازار داشت.

خرید ملک در همه شرایط سود آور است اما با توجه به شرایط بازار طی سال های آتی خرید ملک آماده در مقایسه با دیگر گزینه های بازار مسکن، سود قابل توجهی را عاید سرمایه گذار نخواهد کرد. لذا توصیه می شود با دیدگاه بلند مدت و یا برای ساخت و ساز و در صورت امکان مشارکت در پروژه های پیش فروش آپارتمان در تهران وارد بازار شد.

استفاده از دوره رکود بازار برای ساخت مسکن، می تواند بهترین تصمیم در شرایط کنونی باشد. چنانچه در زمان رکود اقدام به ساخت و یا مشارکت در پروژه های پیش فروش معتبر شود، می توان در زمان رونق بازار واحدهای آماده را تحویل و به بازار عرضه کرد تا با سودی دوچندان همراه شود.

اما مهمترین نکته در این میان انتخاب پروژه مناسب و معتبر برای سرمایه گذاری می باشد.

پروژه زاگرس ابنیه همت، پروژه ای معتبر در منطقه 22

پروژه زاگرس، انتخابی معتبر و سودآور

برج زاگرس چیتگر ، در منطقه ۲۲ و در نزدیکی دریاچه چیتگر در حال اجرا می باشد. این پروژه که تاکنون با اقبال و استقبال بسیار خوبی همراه بوده است توسط تعاونی ابنیه همت مدیریت شده و به سبب موقعیت مکانی خاص پروژه، اعتبار بالای تعاونی و شرایط طراحی و ساخت مجموعه گزینه ای معقول و مناسب برای سرمایه گذاری در بازار مسکن می باشد.

موقعیت مکانی مناسب یکی از اصلی ترین نکات برای انتخاب پروژه های پیش فروش می باشد. پروژه زاگرس نزدیک ترین پروژه به دریاچه چیتگر بوده و به سبب قرارگیری در محدوده دور دریاچه دارای شرایط خاص و پرطرفداری در مقایسه با دیگر پروژه های پیش فروش در چیتگر می باشد. زمین این پروژه در ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت محور چهار باغ قرار داشته و به لحاظ کارشناسی، انتخاب این بخش از منطقه برای اجرای پروژه زاگرس، نشان از درایت و آینده نگری سازندگان پروژه داشته و تاییدی بر اعتبار تعاونی مربوطه می باشد.

رزومه و اعتبار تعاونی ابنیه همت تایید دیگری بر انتخاب این پروژه بوده و می توان به پشتوانه آن اقدام به سرمایه گذاری کرد. تعاونی ابنیه همت پروژه های لکسون، فرزانگان، البرز و پروژه الوند را در کارنامه خود دارد، دارای سابقه و اعتبار بالایی در منطقه بوده و پروژه های آن جزو بهترین و پرطرفدارترین پروژه های منطقه ۲۲ می باشد.

پروژه زاگرس ابنیه همت، پروژه ای معتبر در منطقه 22

مشخصات پروژه زاگرس

برج زاگرس شامل یک بلوک ۲۱ طبقه بوده و در زمینی به وسعت ۷۰۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد. پروژه برج زاگرس دارای کاربری تجاری مسکونی بوده و سرمایه گذاران در این پروژه قدرالسهمی از بخش تجاری مجموعه نیز دریافت خواهند کرد به طوری که امتیاز هر یک از اعضا  ۶۰ مترمربع مسکونی و ۱۵ مترمربع از بخش تجاری را شامل می شود. این ویژگی، تاثیر بسزایی بر ارزش و قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت گذاشته و جزو مزایای پروژه زاگرس برای سرمایه گذاری می باشد.

این پروژه در مراحل ابتدایی کار قرار داشته لذا جزئیات پروژه پس از طی مراحل اولیه توسط تعاونی اعلام و تایید خواهد شد. اما طبق اعلام تعاونی ابنیه همت پروژه تا پایان سال ۱۴۰۵ تحویل اعضا داده خواهد شد که با توجه به قرارگیری بازار مسکن در دوره رکود، اقدامی معقول برای سرمایه گذاری تا رسیدن دوره رونق می باشد. تعاونی مذکور برای تحویل واحدها جریمه دیرکرد و وجه التزام در نظر گرفته است که تاییدی بر عملکرد تعاونی بوده و سرمایه گذاران می توانند با اعتماد بیشتری اقدام به خرید کنند. خرید و فروش امتیاز این تعاونی با استفاده از دفترچه های مالکیت انجام شده و اعضا می بایست انتقال سهم را در دفتر تعاونی انجام دهند و تایید مربوطه را دریافت کنند.

تمامی نکات ذکر شده تاییدی بر پروژه زاگرس و اعتبار تعاونی ابنیه همت می باشد که می تواند برای سرمایه گذاران و تصمیم گیری آن ها بسیار حیاتی و تاثیر گذار باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *