دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سه کنج منزل با خلاقیت های زیبا و کاربردی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

به منظور داشتن یک خانه زیبا با دیزاینی جذاب و مدرن نیاز است که در زمان طراحی داخلی به تمامی فضاهای موجود اهمیت داده و به گوشه های خالی خانه با استفاده از ایده های متنوع سر و سامان دهید و در واقع به تزیین سه کنج منزل به شکل های مختلف و خلاقانه بپردازید.

از جمله اصول زیبایی هر خانه ای سبک دکوراسیون و طراحی داخلی آن می باشد که هر کسی بنا به سلیقه ای که دارد و متراژ منزل خود و همچنین نوع وسایل موجود نوع خاصی از آن را اجرا می کند. اما در این میان باید به تمامی بخش ها و فضاهای خانه توجه داشت و متناسب با آن ها وسایل را چید و در این زمینه کاملا اصولی و کاربردی عمل نمود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع تزیین سه کنج منزل را به نمایش بگذاریم.

ایده های جذاب تزیین سه کنج منزل

ایده های جالب و شیک تزیین سه کنج منزل

به طور معمول در هنگام طراحی دیزاین داخلی به فضاهای خالی و گوشه های دیوار توجهی نمی شود و خیلی کم از این فضا ها استفاده می شود. ولی باید بدانید که این فضاهای موجود بخش مهمی از دیزاین داخلی به حساب آمده و شما می توانید با داشتن نگاهی خلاقانه و بهره گیری از ایده های تزیین سه کنج منزل این نقاط را به مکانی کاملا کاربردی و زیبا تبدیل نمایید.

به عبارت کلی باید گفت در هر خانه ای فضای مرده یا ناکارآمد در گوشه و کنار و کنج دیوار وجود دارد که تزیین و دیزاین آن ها کاری دشوار و چالش برانگیز می باشد. این فضا ها در واقع به گونه ای می باشد که نمی دانید باید چگونه از آن ها استفاده نمایید تا خالی و بدون کاربرد نمانند. محل هایی همچون فضای بین دو ستون یا فرورفتگی با ابعاد ناهماهنگ در اتاق نشیمن، یک دیوار صاف بین دو اتاق، کنار پنجره، زیر راه پله ها و … از جمله این موارد می باشد.

دیزاین جذاب گوشه های خالی خانه

دیزاین این گوشه ها و فضاهای پرت در صورتی که به درستی انجام گیرد در زیبا جلوه دادن منزل تاثیر زیادی دارد و در ضمن مشکل کمبود فضا و بهترین استفاده از فضاهای خالی خانه را برطرف می کند. تنها لازم است که با استفاده از چند ترفند و راهکار ساده و ارزان در طی چند ساعت فضای بهتری را ایجاد نمایید. به طور مثال می توانید آن ها را به محلی برای استراحت، مطالعه و یا مکانی برای گذاشتن وسایل زینتی همچون گلدان های مختلف تبدیل نمایید. در ادامه به جهت ایده گرفتن شما عزیزان چند راهکار کاربردی در این زمینه را ارائه داده ایم.

استفاده از شلف های پلکانی

گوشه های خالی خانه

در صورتی که گوشه دیوار اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما خالی می باشد می توانید از این گونه شلف ها استفاده نمایید و بر روی آن ها اشیا تزیینی و دکوری بگذارید تا منزلتان زیبا گردد.

  •  آرون گروپس

دیزاین سه کنج منزل

تزیین نمودن با گلدان های کوچک

در صورتی که منزلتان مساحت کمی دارد لزومی ندارد برای دکوراسیون گوشه های منزل از گلدان های بزرگ استفاده نمایید و بهتر است که از گلدان های کوچک بهره ببرید و در گوشه خانه دو الی سه گلدان کوچک بگذارید. شما می توانید برای این کار گلدان های کوچک کاکتوس را در گلدان های رنگی متنوع بر روی یک نیمکت چوبی چیده و جلوه زیبایی به منزلتان بدهید.

بکار بردن آینه های قدی

به منظور پر کردن کنج های منزلتان آینه های قدی را در این مکان ها استفاده نمایید تا این فضای خالی و پرت به نقطه کانونی منزل مبدل گردد. در صورتی که منزلتان متراژ کمی دارد و یا دچار کمبود نور می باشد استفاده از آینه گزینه مناسبی می باشد.

تزیین جذاب فضاهای خالی خانه

تبدیل کردن به مکان مطالعه

با گذاشتن یک صندلی راحتی ساده و یک چراغ پایه بلند بدون احتیاج به میز و وسایل اضافه دیگر در کنج اتاق خود یک مکان مطالعه کوچک درست کرده و سبد کتاب های کوچکی را در کنار صندلی بگذارید تا یک محل مطالعه عالی برای اوقات فراغت خود داشته باشید.

قرار دادن اشیا قدیمی و وسایل مورد علاقه

بهترین لوازمی که می توان آن ها را در کنج اتاق قرار داد اشیا قدیمی و یا یادگاری هایی هستند که از عزیزانتان به شما به ارث رسیده است.

استفاده از قاب عکس های زیبا و متنوع

در کنج های اتاق و فضا های خالی خانه که نقطه ای کانونی برای جلب نظر اعضای خانواده و مهمانان می باشد بهتر است قاب عکس های خانوادگی و عکس های هنری بگذارید و یک الی دو صندلی یا مبل راحتی در این گوشه ها بگذارید و یک فضای دنج و عالی فراهم نمایید.

دیزاین خاص گوشه های دیوار

تصاویری دیدنی از انواع دیزاین گوشه های خالی خانه

نمونه های زیبایی در ادامه این مطلب از انواع تزیین فضاهای پرت و خالی منزل با ایده های مختلف را به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

دیزاین گوشه های خالی منزلتزیین جذاب گوشه های دیواردیزاین گوشه های پرت منزلدیزاین جدید گوشه های خالی خانهتزیین زیبا کنج های دیوارایده های خلاقانه تزیین سه کنج منزلایده های جالب تزیین کنج های خانهتزیین کنج و گوشه های دیواردیزاین خلاقانه گوشه های خالی منزلتزیین خلاقانه کنج دیوارراهکارهای جالب تزیین گوشه های خانهایده های جدید تزیین سه کنج منزلایده های متنوع تزیین گوشه های خانهدیزاین شیک کنج های خانهتزیین گوشه های خالی منزلتزیین سه کنج خانهایده های جذاب تزیین گوشه های دیوارتزیین خلاقانه سه کنج منزلترفندهای جذاب دیزاین سه کنج منزلدیزاین جالب سه کنج منزلدیزاین شیک گوشه های خالی خانهدیزاین خلاقانه سه کنج منزلایده های جالب تزیین گوشه های خالی خانهمدل های جذاب تزیین سه کنج منزل

تصاویری که مشاهده نمودید نمونه های جذابی از انواع تزیین سه کنج منزل با راهکارها و شیوه های متنوع بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از تماشای آن ها برده باشید. ضمن اینکه برای تزیین دیوار و تزیین شومینه می توانید به سراغ این مطالب بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *