دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی و ایده های جالب برای انجام این تزیینات

  • منصوره رمضان زاده
  • ۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی از جمله راه های جذاب نمودن ظاهر و جلوه دادن به کاور گوشی می باشد که می توانید به جای دور انداختن قاب قدیمی گوشی خود و یا زیبا سازی و متفاوت ساختن نمای گوشی خود از این ایده خلاقانه کمک بگیرید و قاب گوشی خود را با سبک دلخواه خود تزیین نمایید.

یکی از وسایل ارتباطی رایج در بین افراد گوشی موبایل بوده که همه روزه مدل های جدیدی از آن وارد بازار شده و روز به روز پیشرفته تر می شود. گوشی ها دارای لوازم جانبی مخصوص به خود بوده که از جمله آن ها می توان به قاب یا کاور گوشی اشاره کرد که در سبک ها و طرح های متنوعی موجود بوده و حتی می توانید در صورت تمایل خودتان با استفاده از وسایل خاصی جلوه زیبایی به آن بدهید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به منظور یادگیری شما عزیزان انواع سبک های جالب تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی را به نمایش بگذاریم.

ایده های خلاقانه تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی

به طور کلی قاب های گوشی در سبک های متنوعی متناسب با نوع گوشی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر محافظت از گوشی در برابر صدمات مختلف با توجه به طرح های مختلفی که دارند ظاهری زیبا به گوشی می دهند. شما می توانید به منظور جذابیت بخشیدن بیشتر به قاب و کاور گوشی و دادن ظاهری متفاوت به آن به تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی بپردازید که کاری بسیار آسان و راحت بوده و هزینه ای را به همراه ندارد.

دیزاین شیک قاب گوشی با وسایل دور ریختنی

بهره مندی از این ایده بسیار مفید و کاربردی بوده چرا که با ساده ترین وسایل و هر آن چه که در دسترس دارید می توانید طبق سلیقه و هنری که دارید سبک و طرح خاصی به قاب گوشی خود به صورت کاملا خلاقانه بدهید. همینطور باید گفت که دیگر احتیاجی نیست در صورت قدیمی شدن و رفتن رنگ و روی کاور گوشی خود آن را دور بیندازید و تعویض نمایید بلکه می توانید با اجرای این سبک تزیین، جلوه ای خاص و منحصر به فرد به قاب گوشی خود بدهید.

این نوع تزیین باعث کاهش هزینه های اضافی شده و موجب می شود از وسایل دور ریختنی و به درد نخوری که در خانه دارید بهترین استفاده و کارایی را داشته باشید و بدین طریق از انداختن آن ها در طبیعت نیز جلوگیری نمایید و سبب حفظ محیط زیست شوید.

دیزاین شیک کاور گوشی با وسایل اضافی

تزیین کاور گوشی را می توان با وسایل دور ریختنی مختلفی همچون انواع نگین، لاک ناخن، تکه های پارچه، نی و … در سبک ها و مدل های گوناگونی انجام داد و با کمترین هزینه و صرف وقت قاب گوشی را به زیباترین شکل ممکن تزیین کرد. بنابراین اگر دوست دارید با استفاده از خلاقیتی که دارید و ذوق هنری خود قاب شیک و خاصی برای موبایلتان درست کنید پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

  •  آرون گروپس

تصاویری جالب از انواع سبک های زیبا دیزاین کاور گوشی با وسایل اضافی

اگر می خواهید با وسایل به درد نخور و اضافه ای که در دسترس دارید به جای دور انداختن، از آن ها بهترین استفاده را داشته باشید می توانید با دیدن نمونه های ارائه شده در ادامه این مطلب از این ایده ها الگوبرداری نموده و برای گوشی خود قاب زیبایی با سلیقه خود بسازید.

تزیین زیبا کاور گوشی با وسایل اضافیدیزاین خلاقانه کاور گوشی با وسایل دور ریختنیسبک های شیک تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنیدیزاین خلاقانه کاور گوشی با نی نوشابهتزیین جذاب قاب گوشی با وسایل اضافیتزیین کاور گوشی با وسایل به درد نخوردیزاین شیک کاور گوشی با وسایل اضافیتزیین کاور گوشی با لوازم به درد نخورتزیین کاور گوشی با نگیندیزاین جذاب کاور گوشی با وسایل اضافیسبک های زیبا تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنیتزیین جذاب کاور گوشی با وسایل اضافیدیزاین کاور گوشی با لوازم اضافیتزیین کاور گوشی با وسایل اضافیدیزاین شیک کاور گوشی با وسایل اضافیتزیین جذاب کاور گوشی با وسایل دور ریختنیتزیین زیبا قاب گوشی با وسایل دور ریختنیتزیین قاب گوشی با نگینتزیین کاور گوشی با وسایل اضافیایده های جدید دیزاین قاب گوشی با وسایل به درد نخورتزیین جدید قاب گوشی با وسایل اضافیتزیین ساده کاور گوشی با نگینتزیین جذاب قاب گوشی با وسایل دور ریختنیتزیین جذاب کاور گوشی با وسایل به درد نخور مدل های جالب دیزاین کاور گوشی با وسایل اضافی دیزاین زیبا قاب گوشی با وسایل دور ریختنی تزیین جالب قاب گوشی با وسایل دور ریختنی

تصاویری که مشاهده نمودید مدل های خاصی از انواع تزیین قاب گوشی با وسایل دور ریختنی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. از جمله ایده های مورد استفاده برای تزیینات قاب گوشی و زیباسازی کاور تزیین قاب گوشی با لاک و تزیین قاب گوشی با نمد می باشد که در این لینک ها می توانید از این ایده ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *