دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتوهای بسیار شیک مخصوص دخترانه جوان و خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

با فرا رسیدن فصل زمستان بازار خرید لباس های زمستانی مانند پالتو نیز داغ می شود, پالتو ها در انواع طرح های مختلف دوخته می شوند که در ادامه با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند مدل پالتو دخترانه آشنا می شوید.

مدل پالتوی دخترانه از انواع لباس های مناسب و گرم برای روز های سرد سال است و این مدل لباس های زمستانی در انواع طرح های مختلف تولید می شوند و شما بهتر است با توجه به ویژگی های ظاهری تان طرح و مدل مناسبی از پالتوها را انتخاب کنید.

برای انتخاب مدل پالتوی دخترانه باید مطمئن شوید که رنگ و طرح پالتوی انتخابی تان با فرم اندام شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. در ظاهر بیشتر خانم ها همیشه چیزی وجود دارد که باعث نارضایتی آن ها از اندام شان می شود بنابراین مدل لباس های انتخابی برای خانم ها باید به گونه ای باشد که بر روی نقاط مثبت اندام آن ها تاکید داشته باشد.

مدل پالتو دخترانه زیبا و شیک

مدل پالتو دخترانه با انواع طرح های بلند و کوتاه

هر فصلی لباس مخصوص به خودش را دارد و پاییز و زمستان نیز از فصول سرد و خنک سال هستند که در این فصل ها خانم ها از بارانی و پالتوها و کاپشن و انواع لباس های گرم استفاده می کنند.
بیشتر دختران جوان به دنبال خرید پالتوی دخترانه شیک و متفاوت هستند و همیشه ترجیح می دهند در هر مکانی شیک پوش و جذاب به نظر برسند, برای خوش تیپ به نظر رسیدن باید مدل پالتوی دخترانه انتخابی شما متناسب با فرم اندام تان باشد.

انواع مدل پالتو
برای دختران جوان با اندام ها چاق و درشت مدل پالتوهای کمربند دار و حوله ای با رنگ تیره می توانند ایده مناسبی باشند لباس های تیره همیشه افراد با اندام چاق را کشیده تر و جذاب تر نشان می دهند.

مدل پالتو بلند دخترانه
اگر شما قد کوتاهی دارید بهتر است انواع مدل پالتوی زنانه و دخترانه کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنید و اگر این مدل پالتوها را با شلوار بلند بپوشید شیک پوش و متفاوت تر به نظر برسید.

مدل پالتو دخترانه اسپرت و زیبامدل پالتو
دختران جوان با قد متناسب و بلند بهتر است از انواع رنگ های شاد و تیره پالتوی دخترانه را برای پوشیدن انتخاب کنند و پالتوهای دخترانه با بالاتنه های خزدار می توانند برای این فرم اندام ها مناسب و ایده آل باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل پالتو بلند دخترانه  زیباترین طرح های پالتو دخترانه مدل پالتو دخترانه پالتو دخترانه با طرح های متنوع مدل پالتو بلند دخترانه  جدیدترین طرح های پالتو دخترانه مدل پالتو دخترانه با طرح کوتاه

مدل پالتو های زیبا و جدید کره ای دخترانه

مدل پالتوهای کره ای با طرح های زیبا و متنوعی طراحی می شوند و از این طرح پالتوهای دخترانه در ایران نیز استفاده می شود. علاوه بر طرح پالتوها باید بر روی انتخاب رنگ آن نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. پالتوها با رنگ های تیره مانند سورمه ای و قهوه ای و مشکی و خاکستری و … گرما را بیشتر جذب می کنند بنابراین این مدل پالتوهای دخترانه برای فصل زمستان می توانند مناسب تر باشند.

پالتو دخترانه زیباپالتو دخترانه با رنگ تیرهمدل های پالتو دخترانه

با توجه به سرمای زمستان بهتر است پالتوهایی را پوشیدن انتخاب کنید که در برابر سرما و برف و باران عایق مناسب تری هستند. مدل پالتوی دخترانه در انواع طرح های اسپرت و ساده در بازار موجود است و انتخاب هر کدام از این مدل پالتوها کاملا سلیقه ای است.

مدل پالتو ساده دخترانهمدل های پالتو دخترانهمدل پالتو کمری دار دخترانهمدل پالتو دخترانه زیبامدل پالتو زیباطرح های اسپرت پالتومدل های شیک و زیبا پالتو دخترانهپالتو دخترانه اسپرت

شیک ترین و جدیدترین طرح های مدل پالتو دخترانه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های زیبا و متفاوت مورد توجه شما همراهان عزیز قرار گرفته باشند و بتوانید با الگوبرداری از این مدل پالتو های مد سال جذاب ترین طرح و رنگ پالتو را برای فصل زمستان خود تهیه کنید. به شما پیشنهاد می دهیم برای مشاهده طرح های بیشتری از پالتو به بخش انواع مدل پالتو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *