دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۳ مدل شلوارک پسرانه جدید با پارچه های مختلف

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

شلوارک پسرانه در جنس ها و طرح های مختلفی در بازار موجود بوده و هر ساله سبک های جدیدی از آن مد شده و مورد استقبال قرار گرفته می شود. تنوع در مدل شلوارک پسرانه بسیار گسترده بوده، به همین خاطر شما می توانید هر مدلی را که مدنظر دارید متناسب با نوع نیازتان انتخاب کرده و خریداری نمایید.

از جمله لباس های کاربردی و پرطرفدار پسرانه که با آغاز فصل گرم سال به روی کار می آید و مورد استفاده قرار گرفته می شود شلوارک می باشد که در سبک های مختلفی همچون رسمی و غیر رسمی طراحی و دوخته شده و شما می توانید مطابق با سلیقه و سایز خود طرح جذابی از آن را انتخاب نمایید. بدین منظور تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده و آشنایی بیشتر شما عزیزان مجموعه تصاویری زیبا از انواع مختلف مدل شلوارک پسرانه را به نمایش بگذاریم.

انواع شیک و جدید مدل شلوارک پسرانه

به طور کلی می توان گفت این نوع لباس پسرانه از آن دسته لباس های محبوب بوده که پوشیدن آن اغلب در فصل های گرم رواج داشته و از سن کم تا زمان بزرگسالی قابل کاربرد می باشد. مدل شلوارک پسرانه بسیار متنوع بوده که می توانید از آن هم در محیط بیرون و هم در خانه استفاده نمایید.

شلوارک پسرانه طرح دار

شلوارک پسرانه به طور معمول دارای فرم و حالت ثابتی بوده و فقط فرق آن ها در جنس پارچه و قد شلوارک می باشد. شلوارک های کوتاه به عنوان مایو و شورت نیز برخی اوقات مورد استفاده قرار می گیرند. شلوارک های تا زانو را می توان برای ساحل، تفریح و جنگل استفاده نمود. این نوع لباس پسرانه در طرح و رنگ و جنس های متنوعی دوخته شده که بر اساس مدلی که دارند نوع کاربردشان متفاوت می باشد.

به عنوان مثال شلوارک هایی که دارای جنس پلی استر می باشند برای استفاده در زمان هایی که فعالیت های ورزشی و بازی انجام می دهند مناسب می باشد که اغلب دارای بلوز ست بوده و در زنگ های ورزش و تفریحات تابستانه قابل کاربرد می باشند. اما شلوارک هایی که دارای جنس کتان، پارچه ای و جین می باشند کاربرد رسمی تری داشته و می توان از آن ها در محیط بیرون استفاده نمود.

شلوارک پسرانه رسمی و شیک

  •  آرون گروپس

در هنگام خرید شلوارک پسرانه باید یک سری نکات و اصول مهم همچون کیفیت، جنس، قد و قیمت لباس را مورد توجه قرار داد تا انتخاب درستی انجام داد و به آن استایل مدنظر دست یافت. شلوارک ها امکان دارند به صورت ساده یا طرح دار باشند که خرید هر یک بستگی به سلیقه شخصی شما و نوع نیازتان دارد و همچنین موقعیت و مکانی که قرار است در آن جا بپوشید در این زمینه تاثیرگذار می باشد.

تصاویری زیبا از انواع طرح های جذاب شلوارک

شلوارک های پسرانه در سبک های گوناگونی از قبیل کشی، بند و دکمه بسته می شوند و به منظور راحتی بیشتر می توان از انواع کشی آن استفاده نمود. در این میان می توان گفت که شلوارک پسرانه لی از جمله سبک های پرطرفدار و پرکاربرد می باشد که از آن استقبال زیادی شده و می توان همراه با یک کت جین ست کرد و استایلی جذاب و خاص فراهم آورد. در ادامه نمونه های شیکی از این نوع لباس پسرانه را به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

مدل رسمی شلوارک پسرانه شلوراک پسرانه لی و جذاب شلوارک پسرانه طرح اسپرت شلوارک پسرانه کشی شلوارک پسرانه با طرح رسمی شلوارک پسرانه بلند و شیک مدل ساده و زیبا شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه راحتی  شلوارک پسرانه کوتاه و خاص شلوارک پسرانه بیرونی شلوارک پسرانه با طرح چارخونه مدل طرح دار شلوارک پسرانه طرح شیک شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه زیبا طرح ساده شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه لی و شیک شلوارک پسرانه زیبا و طرح دار مدل دکمه ای شلوارک پسرانه طرح های جدید شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه با طرح های ساده طرح زیبا شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه با طرح ساده شلوارک پسرانه طرح لی و جذاب مدل های متفاوت شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه راحتی شلوارک پسرانه ساده و راحتی سبک های جذاب شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه طرح لی طرح های متنوع شلوارک پسرانه مدل راحتی شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه طرح دار شلوارک پسرانه با طرح خاص طرح جدید شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه زیبا و جذاب  مدل جدید و زیبا شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه راحتی زیبا شلوارک پسرانه طرح چارخونه طرح کشی شلوارک پسرانه شلوارک پسرانه با طرح های جذاب شلوارک پسرانه جدید با طرح جذاب مدل های شیک شلوارک پسرانه

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع مختلفی از مدل شلوارک پسرانه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما عزیزان را در انتخاب مدل شلوارک مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم. همچنین می توانید برای تماشای انواع شلوارک مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *