دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای مهاجرت به پاراگوئه از چه طریقی باید اقدام کرد؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

مهاجرت به پاراگوئه بسیار ساده است. این کشور در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری نیز داشته است. شرایط مهاجرت تحصیلی و کاری در این کشور بسیار مساعد بوده و در این بخش توضیحات بیشتری ارائه می شود.

کشور پاراگوئه در شمار کشورهای مناسب برای مهاجران قرار دارد. موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و سیاسی در این کشور موجب شده تا به یکی از قطب های مهاجرپذیر تبدیل شود. در سال های اخیر افراد زیادی در سنین مختلف به این کشور مهاجرت داشته اند. در این بخش نیز با شرایط مهاجرت به پاراگوئه آشنا می شوید.

پاسپورت پاراگوئه

چگونگی مهاجرت به پاراگوئه

با توجه به اینکه شرایط اقامت در این کشور مناسب بوده و می توانید خانه های ارزان قیمتی برای اقامت داشته باشید، یک امتیاز مناسب برای مهاجران به شمار می آید. یکی از شرایط سخت برای مهاجران، مهاجرت از طریق پناهندگی می باشد که بعد از ۱۵ سال امکان دریافت پاسپورت را خواهند داشت.

اقامت در پاراگوئه

اخذ اقامت:

اقامت در اینگونه از کشورها اغلب به سادگی ارائه می شود. افرادی که قصد دارند، اقامت دائم در این کشور را داشته باشند، باید به مدت ۳ در این کشور زندگی کنند. شما با داشتن سرمایه بیشتر امکان بهتری برای اقامت خواهید داشت. داشتن یک شغل با موقعیت مناسب نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. افرادی که دارای فرزند هستند و فرزند آن ها در این کشور متولد می شود، دارای شرایط بهتری برای اقامت خواهند بود.

قوانین اخذ ویزا:

برای دریافت ویزای این کشور شرایط خاصی وجود دارد. برای داشتن ویزا باید بدانید که این کشور به کدام بخش ها احتیاج بیشتری دارد، تا از این طریق اقدام نمایید. ویزای این کشور در سال های اخیر نیز با جدیت بیشتری صادر می شود. این ویزا ویژه افرادی است که قصد اقامت دائم دارند و می خواهند به سرمایه گذاری بپردازند. شما برای دریافت پاسپورت و ویزای این کشور باید حتما زبان خود را تقویت نمایید. تمکن مالی در این کشور نیز از دیگر شرایط اساسی بوده و اهمیت زیادی دارد. بنابراین در این زمینه باید دقت بیشتری داشته باشید.

مهاجرت به پاراگوئه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شیوه های مهاجرت:

همانطور که می دانید کلی ترین شیوه های مهاجرتی به کشورهای دیگر شامل مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری هستند. شما از طریق پناهندگی، تولد و ازدواج نیز می توانید اقدام به مهاجرت کنید، که شرایط خاصی دارند. این کشور دارای دانشگاه های معتبر بوده و برای پذیرش در دانشگاه های آن باید رزومه تحصیلی خود را ارائه دهید و با تاییدیه دانشگاه می توانید اقامت دریافت کنید.

برای مهاجرت کاری به این کشور نیز شرایط مساعدی فراهم است. مهاجرت کاری به این کشور از طریق مهارت امکان پذیر بوده و شما باید ویزای H1B داشته باشید. شما پیش از این باید در دوره های خاص به دنبال کار در این کشور باشید و بعد از تایید کارفرما امکان مهاجرت خواهید داشت. ساعت های کاری در این کشور ۸ ساعت بوده و به میزان اضافه کاری های خود نیز حقوق بیشتر دریافت می کنید.

ویزای توریستی پاراگوئه

از دیگر شرایط مهاجرت به کشور پاراگوئه می توان به مهاجرت از طریق تولد اشاره نمود. زمانی که فرزند شما در این کشور متولد شود از دو شیوه سیستم خاک و سیستم خون می توانید اقامت برای او دریافت کنید. همچنین شما نیز امکان اقامت خواهید دشت. اگر با فردی که از اتباع این کشور است ازدواج کنید، می توانید بعد از چند ماه ویزای خود را دریافت نمایید.

برای اطلاع از اقدامات لازم برای اقامت در دیگر کشور آمریکای جنوبی یعنی مهاجرت به برزیل می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *