دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روش صحیح اصلاح موهای بینی برای خانم ها و آقایان

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با اصلاح موهای بینی آشنا می کنیم تا بتوانید با استفاده از ساده ترین و درست ترین روش ها این کار را به راحتی انجام دهید.

مو های بینی دارای فواید بسیار زیادی می باشد با این حال زمانی که مو ها به طوری بلند می شوند که از درون بینی بیرون می زنند باید آن ها را اصلاح کرده زیرا باعث بد به نظر رسیدن حالت چهره و نامرتب بودن آن می شود.در ادامه شما را با روش های اصلاح موهای بینی آشنا خواهیم کرد.

اصلاح موهای بینی

تکنیک های درست اصلاح موهای بینی

برای این که مو های بینی خود را به درستی اصلاح کنید باید حواستان باشد که یک سری نکاتی را رعایت کنید. برای این کار راه های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه همه روش های این کار را برای شما عزیزان بیان می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید ظاهری بسیار خوب داشته باشید.

استفاده از قیچی مخصوص

یک سری قیچی هایی مخصوص برای این کار طراحی شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید و مو های بینی خود را اصلاح کنید. نوک این قیچی ها به طوری طراحی شده است که داخل بینی آسیب نرساند و دارای نوک گرد و صاف می باشند. در واقع برای اصلاح مو های زائد در بینی نباید از قیچی های معمولی استفاده کنید زیرا امکان آسیب رساندن به بینی وجود دارد. این روش را می توان جزء ساده ترین روش های اصلاح در نظر گرفت.

موزن ها بهترین روش از بین بردن مو های بینی

موزن ها

استفاده از موزن ها برای این کار بسیار مناسب می باشد و مخصوص اصلاح موهای بینی ساخته شده اند. کار این ابزار ها بسیار دقیق می باشد و می تواند به راحتی مو های اضافی درون بینی را از بین ببرد. این ابزار ها با باتری کار نمی کنند و می توانید در همه جا به راحتی از آن ها کمک بگیرید. باید بیش از حد مراقب این ابزار باشید زیرا بسیار حساس بوده و زود خراب می شود.

  •  آرون گروپس

تریمر های چرخشی

تریمر های چرخشی یکی از ساده ترین ابزار های اصلاح مو های زائد درون بینی می باشد. این تریمر ها با باتری کار کرده و حرکت دورانی دارند. استفاده از این روش مزیت هایی دارد و باعث می شود که شما زمان کم تری را نسبت به دو روش قبلی برای این کار در نظر بگیرید.

تریمر های غیر چرخشی

این تریمر ها نیز با استفاده از باتری کار می کنند و حرکت چرخشی ندارند. استفاده از این روش بسیار ساده می باشد و به شما کمک می کند که بدون درد و ناراحتی تمامی مو های اضافی درون بینی خود را از بین برده و ظاهر خود را مرتب سازید.

استفاده از وکس برای از بین بردن مو های بینی

استفاده از وکس

استفاده کردن از این روش برای افرادی مناسب است که دوست دارند برای مدت زمان طولانی از شر مو های زائد بینی خود راحت باشند. در واقع با استفاده از این روش مو های بینی کمی بیش تر از ریشه خارج می شوند و تا رشد مجدد آن ها زمان بسیاری وجود دارد. البته نمی توان منکر درد و ناراحتی هایی که این روش برای فرد ایجاد می کند باشید. بهتر است این کار را در خانه انجام ندهید زیرا امکان آسیب دیدن وجود دارد. یادتان باشد که بعد از استفاده از این روش ممکن است مشکلاتی مانند جوش ها و عفونت های درون بینی وجود دارد.

کمک گرفتن از موچین

موچین نیز یکی از ابزار هایی می باشد که شما می توانید از آن ها برای از بین بردن مو های زائد بینی خود استفاده کنید. این روش ممکن است درد بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد زیرا شما با استفاده از موچین هربار می توانید چند عدد مو را کنده و از درون بینی حذف کنید. در استفاده از این روش نیز مشکلاتی مانند بوجود آمدن جوش های چرکی درون بینی وجود دارد و بهتر است از روش های دیگر برای این کار استفاده کنید.

استفاده از موچینئ برای از بین بردن مو های زائد بینی

وجود مو های بینی یکی از بزرگ ترین نعمت هایی می باشد که خداوند در اختیار شما قرار داده است ولی در بسیاری از موارد همین مو ها می توانند منجر به نا مرتب بودن ظاهر شما شوند بنابراین شما می توانید با استفاده از یکی از روش های گفته شده آن ها را کوتاه کرده و یا به صورت کامل از بین ببرید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مطالبی را در رابطه با آرایش صورت مانند روش صحیح اصلاح صورت و اصلاح صورت آقایان مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *