دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

این هتل ها را در سفر نوروزی رزرو کنید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

در ایام نوروز، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا سری به تهران بزنند. الحق که بازدید از تهران در ایام نوروز، بهترین زمان سفر به تهران محسوب می‌شود. در این ایام بسیاری از ساکنین پایتخت به سفر می‌روند. به همین خاطر دیگر خبری از شلوغی و آلودگی در تهران نیست.

این هتل ها را در سفر نوروزی رزرو کنید

همه جا آرام است و رانندگی بدون ترافیک را می‌توانید تجربه کنید. حتی دیگر طرح ترافیک نیز جلودار شما نخواهد بود. پس به هر جای پایتخت می‌توانید سرک بکشید. همین موضوع بسیاری از مسافران را در ایام نوروز به تهران می‌کشاند. اگر عازم تهران هستید، حتماً بهتر است در ایام نوروز، پیش از حرکت اقدام به رزرو هتل کنید. مخصوصاً اگر قصد اقامت در هتل‌های خاص را داشته باشید که سریعاً ظرفیت آن‌ها تکمیل می‌شود. با ما همراه باشید تا هتل‌هایی که حتماً پیش از سفر باید رزرو کنید را بشناسید.

هتل لاله تهران

هتل لاله از جمله معروف‌ترین هتل‌های تهران به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. در مدت نیم‌قرن، هتل لاله تجربه بسیار خوبی در زمینه هتل‌داری به دست آورده است. به همین خاطر از مسافران به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند.

این هتل را می‌توان در فهرست لوکس‌ترین هتل‌های تهران قرار داد. با توجه به اینکه هتل لاله در محدوده فاطمی و طرح ترافیک قرار دارد و در ایام نوروز خبری از طرح نیست، در این ایام هتل لاله بسیار شلوغ می‌شود. به همین خاطر در صورتی که قصد اقامت در این هتل را دارید، باید پیش از شروع سفرتان، اتاق خود را رزرو کنید. رزرو اتاق‌های این هتل معمولاً از اواسط ماه اسفند آغاز می‌شود. به همین خاطر اگر علاقه‌مند به اقامت در این هتل هستید و مخصوصاً می‌خواهید در طبقات بالایی و بهترین اتاق‌ها اقامت داشته باشید، بهتر است از اواسط اسفند ماه اقدام به رزرو اتاق خود کنید.

این هتل ها را در سفر نوروزی رزرو کنید

هتل استقلال

هتل استقلال در سال ۱۳۴۰ به بهره‌برداری رسید و به نوعی قدیمی‌ترین هتل تهران به حساب می‌آید. این هتل در منطقه پارک‌وی تهران واقع شده است. در فصل بهار، خیابان پارک‌وی به منظره بهشت تبدیل می‌شود. درختان سرسبز تمام خیابان ولیعصر را می‌پوشانند و منظره‌ای زیبا را به وجود می‌آورند.

بسیاری از جاذبه‌های دیدنی تهران از بازار تجریش و دربند تا کاخ سعدآباد و نیاوران نیز در نزدیکی همین هتل قرار دارند. هتل استقلال داری دو ساختمان ۳۰ طبقه است. یکی از آن‌ها را به تازگی ساخته‌اند و دیگری به همان دوران گذشته تعلق دارد. هتل استقلال خدمات و امکاناتی بسیار لوکس و عالی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

با توجه به تمامی این مزایا، بسیاری از مسافران نوروزی، اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند. به همین خاطر معمولاً در طول ایام نوروز، اتاق خالی در هتل استقلال وجود ندارد. در نتیجه بهتر است از اواسط اسفند، اقدام به رزرو اتاق در این هتل کنید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس زمانی که افتتاح شد، بسیاری خیره طراحی و عظمت آن شدند. این هتل با توجه به طراحی بسیار بی‌نظیر و ساختمانی عظیم، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. به این ترتیب هرگاه کسی بخواهد هتلی بزرگ و لوکس را در تهران مثال بزند، نام هتل اسپیناس پالاس را در کنار هتل هایی همانند هتل لاله تهران (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran/tehran-laleh) می‌آورد.

خب با توجه با اینکه نام هتل اسپیناس پالاس بر سر زبان‌ها افتاده است، تمامی کسانی که بخواهند اقامتی بسیار لوکس و سفری دهان‌پرکن داشته باشند، در هتل اسپیناس پالاس اقامت می‌کنند. به همین خاطر ظرفیت اتاق‌های این هتل همیشه در طول ایام نوروز تکمیل است. بد نیست بدانید که حتی ساکنین پایتخت نیست به‌عنوان تفریح، یک شب را در این هتل سپری می‌کنند. پس اگر می‌خواهید از قافله عقب نیافتید، حتماً پیش از فرا رسیدن عید نوروز، اقدام به رزرو اتاق خود کنید.

این هتل ها را در سفر نوروزی رزرو کنید

هتل اسپیناس بلوار کشاورز

اسپیناس یک برند زنجیره‌ای هتل‌داری است. این برند چند شعبه مختلف در تهران و سایر شهرهای ایران دارد. هتل اسپیناس بلوار کشاورز، پیش از هتل اسپیناس پالاس به بهره‌برداری رسید. همان طور که از نام این هتل مشخص است، در بلوار کشاورز تهران قرار دارد.

بلوار کشاورز در روزهای معمولی در محدوده طرح ترافیک واقع شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری برای انتخاب این هتل دچار تردید شوند؛ اما در طول ایام عید نوروز خبری از طرح ترافیک نیست. پس می‌توانید با خیال راحت در این هتل لوکس اقامت کنید. در طول بهار، درختان بلوار کشاورز همگی سرسبز می‌شوند. حتی قدم‌زدن در این بلوار هنگام صبح می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

برخی اتاق‌های این هتل نیز به‌سمت بلوار کشاورز پنجره دارند و می‌توانید از داخل اتاق خود شاهد این منظره باشید. همانند هتل لاله تهران ، این هتل نیز در مرکز شهر قرار دارد. پس می‌توانید از دسترسی به اکثر جاهای مهم تهران لذت ببرید. توجه داشته باشید که حتی در ایام معمولی سال نیز هتل اسپیناس بلوار کشاورز معمولاً بدون رزرو قبلی جای خالی ندارد. پس اگر این هتل را برای اقامت سفر نوروزی خود به تهران انتخاب کرده‌اید، حتماً پیش از سفرتان آن را رزرو کنید.

در این مقاله بهترین هتل‌های تهران در ایام نوروز را به شما معرفی کردیم. پس برای آنکه خدایی ناکرده پذیرش به شما نگوید که اتاق خالی ندارد، برای اقامت در این هتل‌ها حتماً رزرو خود را از سایت‌های معتبری همانند علی بابا انجام دهید. همچنین بهتر است رزرو خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنید و از اواسط اسفند به فکر باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *