دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیزاین ناخن با گیپور با این طراحی های دوست داشتنی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

دیزاین ناخن با استفاده از گیپور یکی از ایده های جدید است، که می توانید برای ناخن های اسپرت و مجسلی استفاده کنید. در صورتی که می خواهید طراحی ساده تری داشته باشید، می توانید از گیپورهای ساده تر و بدون طرح برای این کار استفاد کنید.

دیزاین ناخن با گیپور یکی از ایده های جذاب و مقرون به صرفه برای طراحی کردن ناخن می باشد. این ایده به ویژه برای دیزاین ناخن های عروس نیز به کار می رود. شما علاقه مندان در این بخش می توانید، با ایده های جذابی از این دیزاین و طراحی آشنا شوید. شما برای انجام این نوع از طراحی نیاز به مقداری توربان و چسب های مخصوص ناخن دارید. شما می توانید این طراحی را در منزل نیز انجام دهید.

ایده های دیزاین ناخن با گیپور:

اگر از سبک های تکراری طراحی ناخن خسته شده اید، و می خواهید ایده های جدیدی برای طراحی به کار ببرید، می توانید در این بخش با چند ایده جذاب آشنا شوید. پارچه گیپوری یا توربان یکی از پارچه های در دسترس است، که شما می توانید با استفاده از لباس های قدیمی خود نیز این طراحی را انجام دهید. شما علاقه مندان در ادامه می توانید نمونه هایی از طراحی ناخن نگینی را نیز مشاهده کنید.

دیزاین ناخن با گیپور

کاشت ناخن گیپوری

نمونه دیزاین ناخن با گیپور

دیزاین ناخن با گیپور در خانه

نقش ناخن گیپور

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ایده طراحی ناخن با گیپور

مدل ناخن با گیپور

مدل ناخن با گیپور طرحدار

دیزاین ناخن با لاک و گیپور

مدل های مجسلی طراحی ناخن با توربان:

دیزاین ناخن با استفاده از گیپور می تواند یکی از ایده های جذاب برای شما عزیزان باشد. شما می توانید با استفاده از توربان ایده های طراحی مجسلی برای ناخن های خود داشته باشید. شما می توانید از انواع توربان سفید و مشکی برای این کار استفاده کنید. تزئین ناخن عروس نیز با استفاده از توربان می تواند یک ایده جذاب باشد، که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده خواهید کرد. شما علاقه مندان در لینک می توانید انواع دیزاین ناخن عروس را مشاهده کنید.

دیزاین عروس ناخن با گیپور

طراحی ناخن با گیپور خاص

دیزاین خاص ناخن با گیپور

دیزاین لاکچری ناخن با گیپور

دیزاین مجسلی ناخن با گیپور

دیزاین راحت ناخن با گیپور

شیوه طراحی ناخن با گیپور

مدل کاشت ناخن با گیپور و لاک:

شما می توانید از انواع توربان ها و تلفیق آن با انواع لاک ها استفاده کنید. یکی از ترکیب های جذاب برای این کار ترکیب کرم و سفید با توربان های مشکی می باشد. شما می توانید از این دیزاین ها برای طراحی مجلسی ناخن ها استفاده کنید.

روش تزیین ناخن با گیپور

دیزاین ناخن با گیپور و لاک سفید

 

دیزیان ناخن با توربان و نگین:

اگر به دنبال ایده های خاص تر و جذاب تر برای طراحی ناخن های خود هستید، می توانید از تلفیق توربان و نگین برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. این ایده بسیار لاکچری و مجلسی است، و در ادامه می توانی نمونه هایی از آن را مشاهده کنید.

ایده طراحی ناخن با گیپور

مدل طراحی ناخن با گیپور

طراحی ناخن کوتاه با گیپور

تمرین طراحی ناخن با گیپور

ایده جذاب طراحی ناخن با گیپور

روش استفاده از گیپور برای ناخن:

انجام این دسته از طراحی ها بسیار ساده است. شما علاقه مندان می توانید با استفاده از چسب ناخن و توربان این ایده ها روی ناخن های خود پیاده کنید. برای این کار ابتدا توربان مناسب را انتخاب کرده و به میزان لازم برش می دهید. سپس بر روی ناخن ها مقداری چسب می زنید، و تور را روی آن قرار می دهید.

در صورتی که می خواهید از ترکیب توربان با لاک استفاده کنید، باید ابتدا لاک بزنید، و بعد بدون استفاده از چسب می توانید توربان را روی آن قرار دهید، تا خشک شود. در نهایت نیز با استفاده از برق ناخن می توانید لایه رویی کار را مرتب و تمیز کنید. شما علاقه مندان در لینک می توانید چهل مدل طراحی ناخن دخترانه را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *