دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قبل از انتخاب مدل مانتو مدرسه این طرح ها را ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از ضروری ترین مدل لباس ها در آغاز فصل مدارس مانتو است , انواع مدل مانتو مدرسه راهنمایی و ابتدایی دخترانه در طرح های مختلفی دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های مانتو به لباس فرم انتخابی مدرسه بستگی دارد.

در برخی از مدارس از مانتوهای هم رنگ و هم طرح استفاده می شود و معمولا رنگ و طرح مانتوها بر اساس سلیقه مدیر مدرسه انتخاب می شود. امروزه مدل مانتوی مدرسه در انواع طرح های زیبا و رنگی در بازار موجود هستند.

مانتو اداری و مانتوی مدارس در انواع طرح های ساده و متفاوت دوخته می شوند. طرح و رنگ هر مقطع تحصیلی متفاوت با دیگر مقاطع تحصیلی است و اگر برای مانتو مدارس فرم خاصی در نظر گرفته شده است دانش آموزان می توانند با مراجعه به مغازه های عرضه پوشاک مدارس مانتوی مناسب خود را انتخاب کنند.

مانتو و شلوار برای مدارس راهنمایی

مدل مانتو مدرسه راهنمایی و ابتدایی با جدیدترین طرح های سال

مانتوهای مدارس ابتدایی و راهنمایی در طرح های مختلفی طراحی می شوند. برای دانش آموزان ابتدایی از مانتو ها با رنگ های شاد و طرح های مدل مانتو بچه گانه استفاده می شود و برای دانش آموزان مقاطع راهنمایی از مدل مانتو دخترانه اسپرت با رنگ های مناسب استفاده می شود, تصاویری از انواع نمونه های مدل مانتوی دخترانه شیک و زیبا را در این مطلب مشاهده می کنید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

  مدل مانتو و شلوار مدارس

مدل مانتوی مدارس ابتدایی با طرح های رنگارنگ و فانتزی

مانتو های مدارس ابتدایی را معمولا در انواع طرح های فانتزی و با نمک طراحی می کنند و این مدل مانتو ها برای هر پایه تحصیلی با یکدیگر متفاوت است. امروزه برای مطابقت و همخوانی مدل مانتو های مدارس از یک طرح و رنگ استفاده می شود.
در انتخاب رنگ مانتو مدارس باید دقت و حساسیت و زیادی را به خرج داد زیرا رنگ ها می توانند بر روی روحیه کودکان تاثیرگذار باشند. معمولا برای مدارس ابتدایی از رنگ های شاد نظیر آبی و سبز چمنی و سبز لجنی و لاجوردی استفاده می شود و همچنین در برخی از مدل مانتو های مدارس ابتدایی از ترکیب دو رنگ پارچه مختلف در طرح مانتو استفاده می شود.

مانتو و شلوار فرم مدارس مانتو مدرسه ابتدایی مدل مانتو مدرسه ابتدایی مدل مانتو مدرسه برای مدارس ابتدایی مدل مانتو مدرسه ابتدایی مانتو مدارس زیبا مدل مانتو مدرسه ابتدایی زیبا مانتو مدارس با زیباترین و جدیدترین طرح ها انواع مدل مانتو های مدارس ابتدایی و راهنمایی مانتو مدارس با طرح های زیبا مانتو مدارس ابتدایی مانتو و شلوار فرم ویژه مدارس ابتدایی مدل مانتو مدارس ابتدایی

  •  آرون گروپس

مدل های مانتوی دخترانه ویژه مدارس راهنمایی

برای مقاطع راهنمایی مدل مانتو فرم با طرح های دخترانه و با رنگ هایی نظیر کرم و شکلاتی و آبی و سرمه ای و خاکستری و طوسی طراحی می شوند که انتخاب رنگ و طرح مانتو به مدل مانتو انتخابی توسط مدیر مدرارس بستگی دارد. بهتر است طرح و رنگ مانتو های مدارس یکسان باشند و برای نظم بیشتر, دانش آموزان از یک طرح مانتو رسمی استفاده کنند.

در ادامه مدل مانتو مدارس راهنمایی با طرح های مختلف را مشاهده می کنید که این مدل ها از زیباترین طرح های مانتو مدارس گردآوری شده اند.

مدل مانتو مدارس راهنمایی مانتو مدارس راهنمایی مانتو های زیبا برای مدارس راهنمایی مانتو فرم مدارس با رنگ تیره مانتو های مدارس با طرح های زیبا مانتو مدارس با رنگ تیره مانتو و شلوار مدرسه مدل مانتو برای مدارس راهنمایی مدل مانتو مدرسه دخترانه

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل مانتوی مدرسه ویژه مدارس ابتدایی و راهنمایی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما همراهان گرامی و همیشگی مجله آرگا قرار گرفته باشد و از دیدن این طرح های مانتو نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *