دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش چشم های با فاصله با ترفندهای کلیدی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

زمانی که فاصله چشم ها از هم به نسبت فاصله کناره های صورت تا چشم ها بیشتر باشد به معنای فاصله داشتن چشم ها از هم می باشد، حال در صورتی که میکاپ مناسبی روی چشم ها انجام گیرد، می تواند علاوه بر پوشاندن این فاصله، تغییرات زیادی در چهره تان ایجاد نماید، در ادامه آرایش چشم های با فاصله را آموزش می بینید.

حالت چشم ها و فاصله بین آنها در افراد مختلف متفاوت می باشد؛ عده ای از افراد مشهور همچون جنیفر آنیستون چشم های نزدیکی به هم دارند، اما برخی دیگر از جمله میلا کونیس، کیت ماس، آماندا سیفرید، میراندا کر و اوما تورمان فاصله بین چشم های آنها زیاد است، حال در ابتدا باید با اصطلاح چشم های با فاصله آشنا شوید؛ افرادی که فاصله بین چشم های آنها به اندازه یک چشم باشد جزو این دسته هستند، بنابراین برای ارایش این مدل چشمها، با رعایت نکاتی ساده در این زمینه تغییرات زیادی در چهره ایجاد می شود، برای آشنایی با ترفند های آرایش چشم های با فاصله می توانید تا پایان این مطلب همراه ما شوید.

میکاپ چشمهای با فاصله

آموزش آرایش چشم های با فاصله

همانطور که گفتیم؛ در صورتی که فاصله بین چشم ها به اندازه یک چشم باشد، چشم های با فاصله نامیده می شود که آرایش این مدل چشم ها خیلی ساده و راحت می باشد، از این رو کافی است بدانید که برای این مدل چشم ها، چگونه کانتورینگ کنید و اینکه ابرو را چطور بکشید، در ادامه با ترفند های میکاپ چشمهای دارای فاصله آشنا می شوید.

کشیدن ابرو ها

برای اینکه چشم ها را به هم نزدیک تر نشان دهید، باید از رنگ های آرایشی تیره در قسمت مرکزی چهره تان استفاده نمایید، برای این منظور قسمت داخلی (مرکز به سمت تاج) را به طرف داخل بکشید، البته نباید به هم پیوسته شوند.

در ابتدا داخل ابرو را با استفاده از براش مخصوص و سایه ابرو با خط های کج پُر کنید، سپس براش سایه ابرو را در امتداد یک طرف قوس بینی قرار داده تا تشخیص دهید که از کجا باید شروع کنید، برای حفظ حالت طبیعی ابرو ها، براش را به صورت کج و با خط های موازی در کنار هم بر روی ابرو، حرکت دهید، این کار را زیاد انجام دهید، زیرا ابرو ها به حالت مصنوعی و زشت جلوه خواهند کرد.

تصاویر میکاپ چشم با فاصله

کانتورینگ

اغلب افراد دارای چشمهای با فاصله، بینی پهن دارند که موجب تشدید این فاصله می شود، از این رو با بُعد دادن و باریک کردن بینی تان به وسیله کانتورینگ بینی می توانید به کاهش این فاصله کمک کنید، بنابراین در ابتدا یک براش باریک انتخاب کنید و سپس از رنگ کانتورینگ که اغلب برای صورت خود استفاده می کنید، در دو طرف بینی تان بکشید، حال هر چقدر خطوط به اطراف بینی نزدیک تر باشند، بینی شما باریکتر نشان داده می شود، سپس با استفاده از یک بیوتی بلندر خطوط را محو کنید، سپس با کمک یک براش پُر و پودر تثبیت کننده, اطراف و روی آن را ترکیب و محو نمایید.

  •  آرون گروپس

میکاپ چشم

مدل سایه چشم، خط چشم و ریمل، حالت نهایی چشم های شما را مشخص خواهد کرد، در اینجا می توانید نحوه کشیدن خط چشم، ریمل و سایه چشم های با فاصله را آموزش ببینید.

پرایمر : پرایمر یکی از میکاپ های مهم صورت به ویژه برای چشم ها می باشد که بر روی تمام سطح پلک استفاده می شود.

سایه چشم : اکنون از یک سایه چشم خنثی و نزدیک به رنگ پوست تان بر روی پلک بزنید، سپس با استفاده از یک رنگ نیره تر از گوشه خارجی به طرف گوشه داخلی روی خط پلک بکشید، دقت داشته باشید که سایه چشم را به خارج از گوشه خارجی چشم نزنید و نیز رنگ تیره باید به گوشه داخلی چشم بر روی پلک برسد.

میکاپ چشم های با فاصله زیاد

خط چشم : در این نوع آرایش باید از خط چشم، هم برای خط مژه بالا و هم خط مژه پایین استفاده شود، برای این منظور از گوشه داخلی چشم شروع کرده و ضخامت چشم هر چه به سمت خارج چشم نزدیک تر می شوید، کمتر باشد، ضخیم تر بودن خط چشم در قسمت داخلی چشم ها، موجب نزدیک تر نشان دادن چشم ها به هم خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که دنباله خط چشم باید کوتاه و عمودی باشد.

ریمل : برای آرایش چشم های با فاصله با استفاده از ریمل، در ابتدا مژه ها را با استفاده از فرمژه کمی حالت دهید، این کار موجب فر شدن مژه ها به سمت داخل می شود، سپس ریمل را نیز در همان جهتی که فرمژه زده اید، استفاده کنید تا حالت دار، پُر و بلند دیده شوند، اکنون ارایش چشمهای دور از هم شما به اتمام رسیده و با انجام این مراحل می توانید یک ارایش حرفه ای در منزل داشته باشید.

چگونه تشخیص دهید که چشم هایتان به هم نزدیک هستند؟

برای اینکه بدانید که آیا چشمهای شما به هم نزدیک بوده یا از هم فاصله دارند، می توانید رو به روی آینه بایستید و مستقیما در آن نگاه کنید، سپس با چشم هایتان به صورت نسبی تخمین بزنید که ایا در فاصله بین چشم های شما، چشم دیگری به اندازه چشم هایتان جا خواهد گرفت یا خیر؟ در صورت منفی بودن پاسخ، یعنی فاصله بین چشم هایتان کم بوده و فرم چشمها به هم نزدیک هستند، در غیر این صورت چشم های شما با فاصله هستند که در این صورت با روشهای آرایش مختلف می توانید تغییرات دلخواه را در چهره تان به وجود آورید.

میکاپ چشم های با فاصله

ترفند های مختلف برای آرایش چشم های نزدیک به هم

  • بهتر است برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک، همواره از سایه چشم روشن با حالت درخشان و شیمری استفاده نمایید.
  • نباید خط چشم در قسمت داخلی چشم، پهن باشد، خط چشم نیمه از وسط پلک حالت بهتری در چشم ها ایجاد می کند.
  • برای متعادل سازی چشم ها می توانید از کانسیلر چشم استفاده نمایید به صورتی که گوشه داخلی چشم ها را هایلایت کرده و گوشه خارجی را کانتور کنید.
  • بهتر است همواره از سایه های روشن در گوشه داخلی چشم هایتان استفاده نمایید.
  • حالت چشم هایتان را حفظ کنید و با انجام آرایش های طبیعی، بر زیبایی چشم هایتان بیفزایید.
  • همچنین از زدن سایه و یا مداد مشکی در قسمت داخلی چشم ها باید خودداری شود.

میکاپ برای چشم های با فاصله

در پایان ضمن سپاس از همراهیتان در مطالعه مطالب آرگا، امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه آرایش چشم رسمی و آرایش چشم ریز می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *