دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۵ نکته برای انتخاب مناسب ترین حلقه ازدواج

  • فرهاد هاشمی
  • ۴ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

به نظرتون کدوم یکی از انتخاب های عروسی و ازدواجتون مهمتر هست؟ انتخاب سالن عروسی، انتخاب لباس عروس، انتخاب حلقه ازدواج یا …؟

هر کدوم از اینها انتخاب های خیلی مهمی هستن و روی به یاد موندنی تر شدن شب ازدواجمون تاثیر میذارن. اما همشون به جز حلقه ازدواج، فقط برای همون یک شب هستن و دیگه کاربردی ندارن. حلقه ازدواج اما همیشگی هست و قراره تا آخر عمرمون به عنوان نمادی از عشقمون در دستان ما باشه.

برای همین هم انتخاب یک انگشتر زیبا و مناسب خیلی اهمیت داره و خیلی فاکتورها در انتخابش تاثیر گذار و مهم میشن.

من به شما در این مقاله کمک میکنم تا با چند راهکار ساده بتونین مناسب ترین و بهترین انتخاب رو برای ماندگارترین خرید زندگیتون یعنی حلقه ازدواج، داشته باشین.

5 نکته برای انتخاب مناسب ترین حلقه ازدواج

 

حلقه ی ازدواجی انتخاب کنید که در استفاده روزانه با آن راحت باشید

مهمترین فاکتور بعد از زیبایی ظاهری حلقه ازدواج، راحتی آن است. شما قرار است صبح تا شب، سرکار و در خانه، در حال کار یا استراحت و … این حلقه را در دستانتان داشته باشید. پس باید طوری آن را انتخاب کنید که علاوه بر آنکه همیشه از دیدن ظاهر آن لذت می برید، با آن احساس راحتی کنید و مانع انجام کارهای روزانه شما نشود.

شاید برای انتخاب حلقه ازدواج بهتر است کمی به سمت مدل های ساده تر بروید و برای حلقه نامزدی از جواهرات سایز بزرگتر و پر زرق و برق تر انتخاب کنید. چون لزومی ندارد که حلقه نامزدی همیشه در دستتان باشد و می توانید فقط در مهمانی ها و مراسم های خاص از آن استفاده کنید.

انتخاب حلقه ازدواج در سایز مناسب

درست است که هر حلقه و انگشتری که می خرید باید سایز مناسبی داشته باشد اما به دلیلی که گفتیم، سایز حلقه ازدواج اهمیت بالاتری دارد.

اگر سایز انگشتر ازدواج شما کمی بزرگ باشد احتمال افتادن از دستتان و گم شدن آن وجود دارد، علاوه بر آن باید دائما حواستان باشد که حلقه از دستتان نیوفتد و این موضوع آزار دهنده خواهد بود. یا اگر حلقه ازدواج شما تنگ باشد باعث اذیت و آسیب دستان شما می شود.

اندازه ی انگشتر خودتان را به راحتی می توانید با مراجعه به یک جواهر فروشی به دست بیاورید و یا حتی در خانه این کار را انجام دهید.

اگر می خواهید در خانه اینکار را بکنید فقط کافی است دور انگشت خودتان را با یک نخ یا کاغذ اندازه بگیرید و روی خط کش اندازه ی آن را مشخص کنید. بعد از آن باید اندازه ی دور انگشتتان را با جدول سایز انگشتر مطابقت دهید و سایز مورد نظرتان را به دست آورید.

 

5 نکته برای انتخاب مناسب ترین حلقه ازدواج

سبک حلقه مورد علاقه خودتان را مشخص کنید

میرسیم به جذاب ترین نکته ای که در لیستمان قرار دارد. توجه به شکل ظاهری و زیبایی حلقه ازدواج چیزی است که هر کسی به صورت ناخودآگاه به آن توجه می کند اما باز هم توجه به یکسری نکات در این زمینه، شما را به سمت بهترین انتخاب هدایت می کند.

اگر شما از قبل خریدتان سبک های مختلف را بررسی کرده باشید و بدانید که چه طرحی مورد پسندتان است، نه تنها در وقت خود صرفه جویی کرده اید بلکه از یک انتخاب عجولانه و جوگیرانه، خودتان را نجات داده اید.

وقتی شما از قبل تکلیفتان با خودتان روشن نباشد، ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل سلیقه همراهانتان و یا ترند روز جواهرات، حلقه ای را انتخاب کنید که بعدا پشیمان شوید.

قبل از مراجعه به جواهری مورد نظرتان حتما سبک مورد علاقه تان را مشخص کنید. ببینید طرح های کلاسیک را بیشتر میپسندید یا مدرن، حلقه ازدواج ساده میپسندید یا پر از الماس و زرق و برق.

اوا ویلسون در این رابطه می گوید:

“اکثر افرادی که برای خرید حلقه ازدواج به مغازه مراجعه می کنند به دنبال حلقه های ساده کلاسیک هستند. اما خیلی از آنها با یک حلقه ای از مغازه بیرون می روند که پیش بینی نکرده بودند و بسیار زیباتر از چیزی بود که می خواستند. حتی اگر در ذهنتان می دانید که چه حلقه ای می خواهید، دیدن مدل های متنوع برای شما نه تنها ضرر ندارد بلکه سود هم دارد”

روی انگشتر خود حکاکی کنید

حلقه ازدواج معنادارترین و احساسی ترین قطعه جواهری است که در زندگیتان خواهید داشت، که می توانید آن را با یک حکاکی شخصی، خاص تر کنید.

بسیاری از جواهری ها این کار را به صورت مجانی یا با هزینه ی کمی برای شما انجام می دهند.

چیزهای بسیار زیادی است که می توانید داخل حلقه ازدواج خودتان و همسرتان حک کنید. مثلا یک جمله که برای هر دوی شما معنای خاصی دارد، تاریخ ازدواجتان، یک جمله خنده دار یا …

جواهری مناسبی را انتخاب کنید

خرید حلقه ازدواج یکی از مراحل شیرین خرید های قبل از ازدواج است که دونفره و با همسرتان انجام می دهید و می توانید این شیرینی را با یک خرید خوب ماندگار کنید.

آخرین مرحله برای شیرین کردن این خرید، انتخاب یک جواهری مناسب است. یک جواهری که نه تنها طرح هایی نزدیک به سلیقه ی شما داشته باشد بلکه معتبر و باسابقه باشد تا بتوانید از خرید خود و کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

یکی از گالری های جواهر معتبر با سابقه ی بیش از یک و نیم قرن، جواهری زمردی (zomorodi.com) است که علاوه بر مهارت بالا در طراحی و ساخت جواهرات، از الماس های با کیفیت بالا و دارای شناسنامه ی بین المللی GIA در کارهایش استفاده می کند.

تنوع طرح های این گالری خیلی بالا است و شما نگرانی ای بابت اینکه طرح دلخواه خودتان را پیدا نمی کنید، نخواهید داشت. حتی اگر در بین این حجم از تنوع، طرح مورد نظرتان را پیدا نکردید، می توانید آن را به گالری زمردی سفارش دهید تا برایتان با بالاترین کیفیت بسازند.

 

این تنوع را می توانید به خوبی در شبکه های اجتماعی زمردی ببینید و از دیدن آنها لذت ببرید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

برای سفارش محصول، دریافت مشاوره و خرید می توانید از طریق شماره های زیر با جواهری زمردی در ارتباط باشید:

۰۲۱-۵۵۶۲۲۷۱۵

۰۹۱۲۱۵۰۹۳۶۴

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *