دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رنگ مناسب برای افراد چاق برای لباس های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با اصول انتخاب رنگ برای افراد چاق آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه انتخاب رنگ لباس های مجلسی ، رسمی و راحتی بدست آورید.

برای انتخاب رنگ لباس ها بهتر است به رنگ پوست و سایزتان توجه داشته باشید. اگر شما دارای فرم اندام درشت هستید بهتر است از انواع رنگ مناسب برای افراد چاق برای انتخاب رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان الگوبرداری نمایید.

اصول انتخاب رنگ مناسب برای افراد چاق

رنگ ها مهم ترین عنصر در زندگی هر فردی می باشند همچنین رنگ ها می توانند روی زیبایی و جذابیت استایل افراد تاثیر مثبتی داشته باشند بنابراین شما با فرم اندامی بهتر است در انتخاب رنگ لباس هایتان دقت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی نکاتی برای خرید لباس و اصول انتخاب لباس مجلسی و اصول استایل خانم های قد بلند را مطالعه کردید در ادامه با اصول انتخاب رنگ لباس برای افراد چاق آشنا خواهید شد.

نحوه انتخاب رنگ لباس مجلسی برای فراد چاق

افراد با فرم اندام درشت از چه رنگ هایی می توانند در پوشش خود استفاده نمایند ؟

 رنگ های تیره باعث می شوند تا فرم اندام لاغر و متناسب تر به نظر برسد و اگر فرم اندام شما بیش از حد چاق می باشد بهتر است لباس هایتان را از بین رنگ های تیره نظیر مشکی ، قهوه ای تیره ، طوسی تیره و … انتخاب نمایید.

اگر تمایل ندارید از لباس ها با رنگ خیلی تیره در پوشش تان استفاده نمایید می توانید یک رنگ را انتخاب نمایید سپس رنگ لباس هایتان را از بین طیف های تیره و روشن رنگ مورد نظرتان انتخاب نمایید که در این صورت استایلی جذاب و متفاوت تر خواهید داشت.

اگر شما روی فرم اندام تان حساس هستید و اندامی چاق دارید بهتر است از پوشیدن لباس های رنگ روشن برای حضور در مهمانی ها و مجالس خودداری نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فرم اندام شما دو برابر به نظر برسد. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های روشن در پوشش تان می توانید رنگ لباس های راحتی و خانگی خود را از بین رنگ های خیلی روشن انتخاب کنید.

نحوه انتخاب رنگ پیراهن برای خانم های چاق نحوه انتخاب رنگ پیراهن برای افراد چاق نکاتی برای انتخاب رنگ لباس برای افراد چاق انتخاب لباس دو رنگ برای افراد چاق لباس مشکی رنگ برای افراد چاق رنگ تیره و روشن مناسب برای افراد چاق انتخاب رنگ لباس و بلوز برای افراد چاق انتخاب رنگ پیراهن برای افراد چاق انتخاب رنگ پیراهن برای افراد چاق

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اگر فرم بالاتنه شما چاق می باشد بهتر است از لباس های رنگ تیره در قسمت بالاتنه خود استفاده نمایید همچنین اگر پایین تنه ای لاغر یا خوش فرم دارید می توانید برای زیباتر به نظر رسیدن پایین تنه تان از شلوار های رنگی یا شلوار جین جذب استفاده نمایید.

اگر کمر شما پهن و بزرگ می باشد بهتر است برای متناسب تر به نظر رسیدن فرم اندام تان لباس های بالاتنه و پایین تنه تان را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید. اگر فرم بالاتنه و پایین تنه شما چاق و درشت می باشد بهتر است در پوشش تان از لباس های رنگ تیره نظیر مشکی ، آبی تیره ، سورمه ای و … استفاده نمایید.

در صورتی که رنگ همه لباس هایتان را از بین رنگ های تیره انتخاب کرده اید بهتر است برای جلوگیری از یکنواخت به نظر رسیدن استایل تان از اکسسوری های رنگ روشن استفاده کنید.

چند لایه پوشیدن لباس ها در فصول مختلف سال باعث می شود تا افراد با فرم اندام چاق شیک پوش تر به نظر برسند. توجه داشته باشید در صورتی که تمایل دارید لباس هایتان را چند لایه بپوشید بهتر است رنگ لباس های زیرین خود را روشن انتخاب کنید و رنگ لباس های رویی تان را از بین رنگ های تیره تر انتخاب کنید.

انتخاب رنگ پیراهن برای افراد چاق انتخاب رنگ لباس مخصوص افراد چاق انتخاب رنگ لباس های متنوع برای افراد با فرم اندام چاق انتخاب طرح و رنگ لباس مناسب برای افراد چاق   نکات انتخاب رنگ لباس مناسب برای افراد چاق انتخاب رنگ لباس مخصوص افراد چاق اصول انتخاب رنگ پیراهن برای خانم های چاق نحوه انتخاب بلوز و شلوار برای افراد چاق رنگ لباس مخصوص خانم های چاق

در این مطلب نحوه انتخاب رنگ لباس برای افراد با فرم اندام درشت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *