دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاج عروس سلطنتی و ملکه ای با طرح و جلوه شیک

  • محدثه خاکشور
  • ۶ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

حالا که مهمترین انتخاب زندگی خود یعنی انتخاب همسر را پشت سر گذاشته اید؛ خوب است مراسم عروس و ازدواج خود را نیز به همین خوبی با انتخاب های عالی به انجام برسانید. برای این منظور خوب است تا با مدل های تاج عروس ها؛ از جمله تاج عروس سلطنتی بیشتر آشنا شوید.

در بدو قلم به دست گرفتن بگوییم پیوند قلب ها که به وسیله ی ازدواج صورت می گیرد، با توجه به اهمیت بالایی که دارد، نیاز به شادمانی و خاطره سازی دارد. این خاطره سازی و جشن گرفتن به روش و با استفاده از متریال و ایده های مختلف انجام می شود که انتخاب مکان برگزاری جشن و تزیین جایگاه عروس و داماد، همچنین انتخاب لباس عروس، دسته گل عروس، کفش عروس، تاج عروس و … هر یک به نوبه ی خود نیازمند توجه زیادی هستند. تاج های عروس نیز دارای تنوع بالایی هستند که تاج عروس سلطنتی یکی از آنها بوده و امروزه محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است.

انواع نمونه های زیبای تاج عروس سلطنتی

ایده هایی لاکچری از مدل تاج عروس سلطنتی

تاج یکی از مدل های محبوب با طرح های شیک و لاکچری می باشد که به خوبی می تواند سلیقه نوعروس های سخت پسند و حساس را به دلیل دارا بودن زیبایی چشمگیر و نیز ایجاد حسی ناب را با خود همراه سازد؛ تا مانند پرنسسی رویایی در میان جمع بدرخشد. تاج سلطنتی با نام های دیگر ملکه ای، پرنسسی، اشرافی نیز شناخته می شود که جهت انتخاب نهایی آن لازم است برخی موارد را در نظر بگیرید.

تاج عروس ملکه ای و یا اشرافی

طرح های جذابی از تاج عروس سلطنتی

تاج عروس پرنسسی برای درخشیدن همچون پرنسس

آشنایی با ایده های زیبای تاج عروس ملکه ای

به طور کلی برای گزینش تاج عروس به چه مواردی بهتر است توجه شود؟

اینکه شکل چهره عروس بیضی، گرد، قلبی و یا … است. همچنین با توجه به مدل شینیون مو عروس تاج انتخاب و محل قرار گرفتن آن مشخص می شود. ضمن اینکه به جهت اختلاف قد عروس و داماد، تاج عروس باید با توجه به قد عروس خانم انتخاب شود، خانم های دارای قد بلند بخصوص اگر قد داماد کوتاه و متوسط است، از تاج های کوتاه و پهن استفاده کنند، اما خانم های دارای قد کوتاه می توانند از تاج های بلند مثل تاج چند طبقه بهره ببرند.

تاج عروس پرنسسی زیبا و شیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

علاوه بر آن تاج انتخابی باید با توجه به شکل چهره هماهنگ باشد، برای خانم هایی با شکل کشیده و لاغر از استفاده تاج های بلند بپرهیزید و تاجی برگزینید که بر روی پیشانی بریزد. برای خانم هایی با شکل صورت گرد و تپل بهتر است از تاجهای کشیده و بلند بهره ببرید.

تاج عروس ملکه ای برای خانم های قد بلند و قد کوتاه

تاج انتخابی باید با لباس عروس و سایر پوشش و اکسسوری ها مانند مدل جواهرات و … هماهنگی داشته باشد. آخرین نوبت را به انتخاب و خرید تاج عروس اختصاص دهید، زیرا لازم است با جواهرات و لباس شما هارمونی داشته باشد.

تاج عروس ملکه ای با طرح های زیبا

مشخصه های تاج سلطنتی نوعروسان

معمولا تاج سلطنتی، به ۲ صورت عریض و یا کم عرض وجود دارد که اغلب دارای طرحهای مملو از نگین و در یکدیگر پیچیده بوده و در اصل به وسیله ی الماس پوشانده و شکلی براق و خیره کننده دارا می باشند. تاج سلطنتی نوعروس طرح های متنوعی همچون تاج نگین دار، تاج الماس، نیم تاج، تاج ژله ای و غیره دارد. این تاج با طرح متجملی که دارد به شما و جشن عروسی شما ظاهری شیک و لاکچری می بخشد.

از نظر ابعاد نیز در اندازه های بزرگ و متوسط وجود دارد که میان ۳۵*۵۰ سانتی متر می باشد و بر اساس سلیقه عروس و نیز مدل مو، مدل تور عروس و اندام عروس خانم انتخاب می گردد. در بعضی از طرحها نیز از نگین های متلون جهت تزیینات تاج به کار گرفته شده که بلندی آنها ۴ – ۵ سانتی متر می باشد.

ایده هایی بینظیر از تاج عروس سلطنتی

انواع مدل های تاج عروس سلطنتی   تاج عروس سلطنتی یکی از تاج های محبوب

انواع ایده های شیک تاج سلطنتی

نمونه هایی زیبا از تاج عروس سلطنتی

تاج سلطنتی با کلی تنوع

تاج عروس اشرافی و یا ملکه ای  انواع نمونه های زیبای تاج عروس سلطنتی

تاج عروس پرنسسی برای خانم های خوش سلیقه   تاج عروس پرنسسی با طرح های زیبا

مدل های متفاوت تاج عروس سلطنتی

ایده هایی بینظیر از تاج عروس سلطنتی

تاج عروس اشرافی با طرح های خیره کننده

تاج سلطنتی برای خانم های سخت پسند  انواع نمونه های زیبای تاج عروس سلطنتی

تاج عروس اشرافی و یا ملکه ای

تاج عروس سلطنتی ایده ای عالی برای جشن های لاکچری

انواع نمونه های بینظیر تاج سلطنتی   تاج سلطنتی با نگین های زیبا  ایده هایی زیبا از تاج عروس سلطنتی

تاج های بینظیر سلطنتی برای خوش سلیقه ها

تاج عروس پرنسسی با طرح های شیک  تاج سلطنتی با طرح های لاکچری

ایده هایی جذاب از تاج عروس سلطنتی

تاج عروس ملکه ای برای خوش سلیقه ها

تاج عروس پرنسسی یک مدل از تاج محبوبتاج عروس سلطنتی زیبا

در این مطلب با ایده های زیبا و شیکی از تاج عروس سلطنتی و یا ملکه ای آشنا شدید، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده و بتوانید با الگوبرداری از این ایده ها بتوانید بهترین انتخاب را در تاج عروس به یاد ماندنی ترین شب زندگی خود داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *