دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کراپ دخترانه در انواع طرح های اسپرت و فانتزی

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کراپ دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بلوز یا تاپ کراپ زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید استایلی خاص داشته باشید بهتر است از مدل کراپ دخترانه در پوشش تان استفاده نمایید. کراپ ها در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند که بهتر است شما طرح و رنگ این نوع لباس را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

مدل کراپ دخترانه شیک و زیبا

لباس کراپ به لباس کوتاهی گفته می شود که نیم تنه بالایی بدن را مورد پوشش قرار می دهد که این نوع لباس ها در انواع طرح های متنوع نظیر تیشرت ، تاپ و بلوز موجود می باشد. در مطالب قبلی طرح های نیم تنه و نیم تنه مجلسی را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های کراپ مخصوص دختران جوان را گردآوری خواهیم کرد.

لباس کراپ دخترانه

طرح های لباس کراپ مخصوص دختران جوان

لباس های کراپ در انواع طرح های متنوع نظیر اسپرت و فانتزی تولید می شوند که برای دوخت این طرح لباس ها از پارچه ها با جنس مختلف استفاده می شود.

از لباس کراپ ورزشی برای حضور در باشگاه ها و سالن های ورزشی استفاده می شود این طرح لباس ها دارای بند می باشند و اغلب به صورت جذب دوخته می شوند همچنین از پارچه هایی که دارای قدرت جذب زیاد هستند در دوخت این مدل لباس ها استفاده می شود.

اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و دورهمی های کوچک استایلی نیمه رسمی و در عین حال شیک داشته باشید بهتر است از لباس های فانتزی کراپ در پوشش تان استفاده نمایید. لباس های کراپ فانتزی در انواع مدل های بند دار ، آستین دار ، بدون آستین و … موجود می باشند و شما می توانید این لباس های فانتزی را با شلوارک ، دامن کوتاه ، شلوار و ساپورت در پوشش تان ست نمایید.

توجه داشته باشید که اگر شما دارای استایلی درشت هستید و شکم بزرگی دارید بهتر است از لباس کراپ در پوشش تان استفاده نکنید زیرا این لباس ها در قسمت بالایی ناف قرار می گیرند بنابراین شکم شما از زیر لباس بیرون می زند و در نتیجه فرم اندام تان نامطلوب به نظر می رسد.

  •  آرون گروپس

مدل زیبا و شیک لباس کراپ مدل کراپ رنگی دخترانه لباس کراپ سفید مدل کراپ طرح دار مدل کراپ دخترانه اسپرت مدل لباس کراپ شیک و زیبا مدل کراپ ساده دخترانه مدل کراپ دخترانه مشکی کراپ دخترانه دو رنگ کراپ زیبا دخترانه

لباس کراپ برای دختران با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر بازوهای شما پر یا آویزان می باشد بهتر است از لباس کراپ آستین دار در پوشش تان استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید از لباس کراپ براق و مجلسی در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است این نوع لباس را با لگ یا شلوار جین بپوشید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر فرم اندام تان از کفش پاشنه دار و کیف دستی نیز استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس کراپ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست ، فرم اندام و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب کنید. اگر بالاتنه ای نسبتا توپر دارید بهتر است از کراپ مشکی در پوشش تان استفاده کنید همچنین خانم هایی که دارای بالاتنه ای خوش فرم می باشند می توانند رنگ کراپ را از بین رنگ های روشن یا خنثی انتخاب نمایند.

 مدل کراپ مجلسی دخترانه کراپ طرح دار دخترانه مدل کراپ اسپرت مدل کراپ ساده و جدید دخترانه طرح های کراپ دخترانه کراپ مجلسی دخترانه کراپ مجلسی و مشکی دخترانه کراپ طرح دار دخترانه مدل کراپ سفید دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع طرح های لباس کراپ مخصوص دختران جوان و شیک پوش جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *