دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش مراحل بافت شال گردن مارپیچ

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰
  • ۰

بافندگی یکی از هنرهایی می باشد که برخی از افراد این هنر را دارند و آن را در خود پرورش می دهند. اگر به این هنر علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید تا با آموزش بافت شال گردن مارپیچ آشنا شوید.

بافت شال گردن مارپیچ بسیار ساده می باشد. این شال گردن ها باعث می شود تا استایل بسیار جذابی را برای خود بسازید. در واقع این نوع بافت ها معمولا با تیپ های اسپرت ست می شود و اگر تیپ انتخابی شما اسپرت است در ادامه به شما نحوه بافت این شال ها را آموزش خواهیم داد.

بافت شال در خانه

 آموزش بافت شال گردن مارپیچ

اگر به بافتنی ها علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم بافت ساق دست و آموزش بافت دامن را نیز با کلیک بر روی لینک ها مشاهده کرده و لباس های جذابی را برای خود و دیگران ببافید. در واقع لباس های بافت یکی از معروف ترین لباس هایی می باشد که در زمستان مورد استفاده عموم قرار می گیرد بنابراین دارای طرفداران بسیار زیادی است.

استفاده از این لباس های بافتنی معمولا به همه افراد می آید و اگر تیپ اسپرت داشته باشید استایل بسیار جذابی را برای شما فراهم خواهد کرد. بافت این شال گردن مارپیچی بسیار ساده می باشد و کافی استیک سری نکات را در حین بافت رعایت کنید تا بافت شما یک دست شده و زیبایی خود را حفظ کند.

مراحل بافت

برای بافتن این شال گردن در ابتدا باید ۶ دانه بافت را از زیر رفته و دو عدد بعدی را از رو بروید. این کار را باید تا انتها تکرار کنید و زمانی که به انتها رسید مانند قبل همانطور زیر و رو ببافید.

دقت داشته باشید به اندازه ای که می خواهید پیچ بافتتان بلند شود باید آن را ادامه بدهید. برای پیچ های شش تایی نباید کم تر از ۶ رج ببافید.

  •  آرون گروپس

در محله ای که می خواهید پیچ بیندازید باید روی کار باشید و ابتدا باید ۶ دانه ای که از رو بافته شده است را از میل خارج کنید و سه تا از بافت ها را به میل سمت راست و سه تای دیگر آن را از پشت به میل سمت چپ وارد کنید.

در واقع در این جا سه تا از بافت ها را با جای سه تای دیگر عوض می کنید و در این بین حواستان باشد تا بافت ها شکافته نشوند و از دستتان در نرود زیرا تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت.

فراموش نکنید که سه تای دومی که به میل راست وارد شده بود را به میل چپ برگردانید و آن ها را از زیر ببافید. این کار را تا انتهای بافت خود تکرار کنید.

آموزش ساده و مرحله به مرحله بافت شال

در مرحله بعدی باید بافتی که در حال بافتن آن بودید را دوباره تکرار کنید. یعنی شش عدد را زیر ببافید و دو عدد دیگر را رو ببافید و این کار را تا چند رج ادامه داده و اگر دوست دارید باز هم پیج بیندازید بهتر است این کار را تکرار کرده تا پیج های شما زیاد تر شوند.

توجه نمایید که این نوع بافت به دقت و حوصله بسیار زیادی نیاز دارد. بنابراین بهتر است برای این که بافتی تمیز داشته باشید تمام دقت و حوصله خود را به خرج داده و هر جایی که خسته شدیدی بافتن را رها کنید.

در نظر داشته باشید که کار های هنری را نمی توان با بی حوصلگی به اتمام رساند زیرا نتیجه کار خوب نخواهد شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *