دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های چینکو تره منطقه ای ساحلی با چشم اندازهای بکر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰
  • ۰

دیدنی های چینکو تره از مهم ترین جاذبه های کشور ایتالیا هستند. این منطقه از مجموعه پنج روستای دیدنی و با قدمت تشکیل شده است. در میراث جهانی یونسکو این منطقه را ثبت کرده و آن را یکی از مهم ترین پارک های ملی دنیا می دانند. در این بخش با جاذبه های این منطقه آشنا می شوید.

چینکو تره یکی از مناطق ساحلی پر جاذبه در لیگوریا است. این منطقه دیدنی در شمال غربی ایتالیا واقع شده و از جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. این شهر زیبا در غرب استان لااسپتزیا قرار گرفته و دارای پنج روستای مختلف است. یکی از مهم ترین چشم اندازهای این منطقه را این روستاهای دیدنی تشکیل داده اند. این خط ساحلی دارای چشم اندازهای بسیار بکر است. جالب است بدانید این منطقه به دلیل برخورداری از پارک های ملی خود یکی از مهم ترین میراث جهانی به شمار می آید. در ادامه این بخش با دیدنی های چینکو تره بیشتر آشنا می شوید.

دیدنی های چینکو تره

آشنایی با دیدنی های چینکو تره

این منطقه شامل پنج روستای دیدنی می باشد. مونته روسو آل ماره، مانالارو، ورنزا و ریوماجیوه از مهم ترین روستاهای واقع در این منطقه هستند که علاوه بر چشم اندازهای دیدنی خود دارای جذابیت های تاریخی دیگری نیز هستند. با توجه به اینکه کشور ایتالیا امروزه یکی از کشورهای توریستی مهم دنیا محسوب می شود، می توانید در این بخش با یکی دیگر از مکان های دیدنی ایتالیا آشنا شوید.

چینکو تره را بشناسید

پارک ملی سینکو تره:

سینکو تره یا چینکو تره یکی از مناطق بکر و دیدنی در کشور ایتالیا به شمار می آید. معنوی لغوی سینکو تره یعنی پنج سرزمین که تشکیل شده از روستاهای این منطقه هستند. این منطقه تشکیل شده از روستاهای گوناگونی است که هر یک از جذابیت های زیادی برخوردار می باشند. این روستا قدمت تاریخی زیادی دارند و مجموعا از جاذبه های مهم این منطقه هستند.

چینکو تره

  •  آرون گروپس

قدمت چند صد ساله این روستاها موجب شده تا به یکی از جاذبه های باستانی و مهم در ایتالیا تبدیل شوند. هر یک از این روستاها دارای چشم اندازهای بکر و ویژه ای برای خود می باشند. همانطور که پیش از این اشاره شد این روستاهای دیدنی شامل پنج روستای مانارولا، مونته روسو، ریوماتزوره، کورنیلیا و ورناتزا است. خط ساحلی در این روستا دارای مجموعه ای از جاذبه ها می باشد. این روستاها از دیدنی های مهم چینکو تره هستند.

روستای چینکو تره

خط ساحلی مجموعه ای از پنج روستا را در خود جای داده است. این روستاها که به وسیله تپه های پیرامونی احاطه شده اند، دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی هستند. به طور کلی این روستاها با طبیعت اطراف آن از پارک ملی سینکو تره به شمار می آیند. این مجموعه در فهرست میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در این منطقه می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن نمایید.

منطقه بکر چینکو تره

دیدنی های پارک ملی:

در طول قرن ها این منطقه از جاذبه های مهم ایتالیا به شمار می آمده است. از دیگر چشم اندازهایی که در این منطقه واقع شده اند می توان به ساختمان های اطراف آن با نمای دیدنی که دارند، اشاره نمود. ساختمان هایی که دارای رنگ های روشن هستند و با رنگ های مختلفی ساخته شده اند. سواحل صخره ای نیز می تواند یکی دیگر از چشم اندازهای ناب در این منطقه محسوب شود.

چینکو تره کجاست

این ساحل صخره ای از چشم اندازهای بسیار زیبایی برخوردار است. در طی مسیر پر پیچ و خم این منطقه می توانید از جذابیت های زیادی دیدن کند. جاده سرسبز و طبیعت بکر این منطقه از مهم ترین زیبایی هستند که باید از آن ها دیدن کنید. غذاخوری ها و سالن های رستوران ایتالیایی که در طی مسیر می توانید، از غذاهای خوشمزه آن میل کنید، یکی دیگر از جذابیت های مسیر شما هستند. در این مهمانخانه ها غذاهای دریایی تازه سرو می شوند. در طی این مسیرها می توانید از دیدنی های چینکو تره به خوبی بازدید کنید.

دیدنی های مهم چینکو تره

روستای ورنازا:

این روستا از دیگر دیدنی های مهم در منطقه سینکو تره است. از این روستا به عنوان یکی از بکرترین و زیباترین روستاهای منطقه هستند. قدمت این روستای دیدنی و تاریخی به سال ۱۰۰۰ میلادی باز می گردد. شما بدون هیچ گونه رفت و آمدی ماشین می توانید وارد این روستا شوید. زیرا این روستا تردد ماشین ندارد. این روستا که به عنوان روستای ماهیگیرها نیز شناخته می شود، یکی از دیدنی های این منطقه است.

خیابان های چینکو تره

این روستا یکی از مهم ترین بنادر منطقه به شمار می آید. یکی از جذابیت های واقع در این روستا خانه های خوش رنگ و طرحی است که از آن ها دیدن خواهید کرد. شهرت این روستا به دلیل وجود این خانه های خوش رنگ است. کافه رستوران، پیتزافروشی، مهمانخانه ها و دیگر جاذبه ها در این روستا موجب جذب گردشگران شده اند.

دیدنی های ایتالیا:

همانطور که می دانید، کشور ایتالیا از جذابیت های توریستی و گردشگری بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. از مهم ترین دیدنی های این کشور می توان به جاذبه های تاریخی آن اشاره نمود. یکی از معروف ترین شهرهای این کشور شهر دیدنی رم است. این شهر گنجینه ارزشمندی از آثار باستانی را در خود جای داده و مورد توجه گردشگران می باشد.

جاذبه تاریخی چینکو تره

آبنمای تروی از جمله جاذبه هایی است که در این کشور قرار دارد. آشنایی با فواره تروی می تواند شما را با یکی از جاذبه های مشهور این شهر باستانی آشنا کنید. این آب نمای یکی از جاذبه های مشهور رم به شمار می آید. توریست ها هر ساله از جاذبه های این آب نما بازدید می کنند. این آب نمای بنایی است که در سال ۱۷۶۲ ساخته شده است. این آبنما از دیدنی های رم محسوب می شود.

طبیعت چینکو تره

لاپلوسا، ساحلی زیبا و دیدنی در منطقه غربی تایرنین که با برخورداری از چشم اندازهای بکر و زیبای خود مورد توجه است. دولومیتس نیز یکی دیگر از مجموعه آثار باستانی است که از جذابیت های منحصر به فردی برخوردار می باشد. این رشته کوه ها از مهم ترین چشم اندازهایی هستند که در ارتفاعات کوهستانی شما ایتالیا به چشم می خورند. در هر فصلی از سال می توانید به این منطقه سفر  کنید و از چشم اندازهای زیبایی آن دیدن نمایید.

ارتفاعات چینکو تره

کدام مکان های دیدنی های رم جذاب تر هستند؟ همانطور که می دانید شهر رم یک شهر تاریخی و باستانی در ایتالیا محسوب می شود. این شهر باستانی دارای قلعه ها و بناها باستانی زیادی است. از جمله مهم ترین دیدنی های این شهر فواره آن می باشد. شما علاقمندان با بازدید از لینک قرار داده شده می توانید همچون دیدنی های چینکو تره ارائه شده در این مطلب اطلاعات مفیدی را کسب نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *