دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های میکاپ مدیوم دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل میکاپ مدیوم جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید آرایشی بی نظیر و متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

امروزه سبک های متنوعی نظیر آرایش غلیظ ، آرایش لایت و آرایش مدیوم برای میکاپ وجود دارند که بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل میکاپ مدیوم زنانه و دخترانه

آرایش با سبک مدیوم از انواع مدل های خاص و جذاب می باشد این مدل آرایش صورت نسبت به آرایش لایت اروپایی کمی غلیظ تر است همچنین شما باید به این نکته توجه داشته باشد که در زمان انجام آرایش صورت نباید از وسایلی نظیر رژلب ، رژگونه و سایه چشم بیش از حد استفاده کنید زیرا این مدل آرایش از سبک لایت و مدیوم خارج می گردد.

آرایش مدیوم برای خانم های جذاب

آموزش صورت مدیوم شیک و زیبا

۱. قبل از هر چیز برای داشتن آرایشی زیبا و مناسب باید ابتدا پوست صورت خود را به کمک کرم پودر که با رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی دارد پوشش دهید. در صورت تمایل می توانید قبل از زدن کرم پودر به کمک متد کانتورینگ عیب های موجود در فرم صورت خود را برطرف نمایید.

۲. برای آرایش چشم ها می توانید از سایه چشم با رنگ های قهوه ای متوسط ، هلویی ،رزگلد و … استفاده نمایید همچنین می توانید سایه چشم را به صورت ترکیبی پشت پلک چشم هایتان بزنید.

۳. اگر تمایل دارید چشم هایی خوش حالت و جذاب داشته باشید بهتر است خط چشم بکشید همچنین خط چشم را باید به صورت ساده و فاقد دنباله بکشید تا آرایش چشم هایتان لایت و ساده تر به نظر برسند.

مدل های میکاپ مدیوم مخصوص افراد جذاب

  •  آرون گروپس

۴. بعد از کشیدن خط چشم می توانید به کمک ریمل و فرمژه به مژه هایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید همچنین اگر تمایل دارید آرایش چشم هایتان حرفه ای و جذاب تر به نظر برسند بهتر است از مژه مصنوعی استفاده نمایید.

۵. در این مرحله می توانید رژگونه بزنید که برای زدن رژگونه بهتر است از رنگ های شاد و روشن نظیر هلویی و گلبهی و قهوه ای روشن و … استفاده نمایید.

۶. آرایش لب ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای آرایش لب هایتان از رنگ های گرم رژلب با وضوح پایین استفاده نمایید که در این صورت گریم لب زیبا و جذابی خواهید داشت.

مدل آرایش مدیوم جدید و جذاب

مدلهای آرایش صورت مدیوم

این سبک میکاپ برای خانم ها در دره سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد همچنین شما می توانید از این مدل آرایش صورت برای حضور در مهمانی ها استفاده کنید و در صورت تمایل می توانید آرایش روزانه تا را با ایده گرفتن از مدل های این سبک آرایشی انجام دهید.

مدل آرایش صورت مدیوم باعث می شود تا خانم ها ظاهری طبیعی داشته باشند همچنین این سبک آرایشی باعث کمتر به نظر رسیدن سن و سال می شود. توجه داشته باشید که در زمان انجام این مدل آرایش نباید به هیچ وجه از رنگ های خیلی روشن و گرم استفاده نمایید همچنین آرایش صورت تان نباید به صورت غلیظ انجام شود.

 میکاپ مدیوم مخصوص افراد جذاب آرایش لایت مدیوم برای افراد امروزی و مدگرا مدل آرایش لایت مدیوم زنانه مدل های میکاپ مدیوم برای افراد خوش سلیقه   مدل آریش صورت دخترانه   میکاپ مدیوم برای خانم های جذاب آرایش زیبا و جذاب زنانه آرایش صورت زنانه شیک و خاص مدل آرایش صورت زیبا مدیوم مخصوص افراد جذاب مدل آرایش زیبا مدیوم میکاپ مدیوم خاص مدل آرایش صورت مدیوم مدل میکاپ مدیوم برای خانم های جذاب آرایش صورت زنانه مدیوم آرایش صورت مدیوم مدل های زیبا آرایش مدیوم مدل های میکاپ زنانه مدل آرایش صورت زنانه مدل آرایش صورت مدیوم

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل آرایش صورت مدیوم آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *