دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون خانه جنگلی با طراحی های جذاب و منحصر به فرد

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه جنگلی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت و بی نظیر را برای بخش های مختلف منزل تان داشته باشید.

اغلب افراد تصور می کنند که باید خانه ای در نواحی جنگلی داشته باشند تا بتوانند از دکوراسیون خانه جنگلی برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل شان استفاده نمایند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر خانه شما در نواحی جنگلی هم نیست می توانید باز هم با به خرج دادن کمی خلاقیت منزل تان را شبیه به یک خانه جنگلی و زیبا کنید.

دکوراسیون خانه جنگلی به کمک ایده های خلاقانه

طراحی داخلی خانه های جنگلی ترکیبی از سبک طراحی روستیک و مدرن می باشد و اگر شما تمایل دارید بخش های مختلف منزل تان دارای حال و هوایی خاص باشد بهتر است از این سبک دیزاین داخلی ایده بگیرید.

دکوراسیون داخلی خانه جنگلی

دیزاین داخلی منزل به سبک جنگلی

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد دیزاین داخلی منزل به سبک جنگلی استفاده از گل و گیاهان استوایی و سرسبز می باشد و شما می توانید با قرار دادن گل و گیاهان سرسبز در قسمت های خالی ، فضای منزل تان را بی نظیر و جذاب تر کنید.

اگر تمایل دارید فضای منزل تان شبیه به یک جنگل سرسبز به نظر برسد می توانید برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری با طرح گیاهان ، جنگل و درختان مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید برای رنگ آمیزی دیوارها نیز از رنگ سبز نعنایی یا رنگ سبز جنگلی استفاده کنید.

برای طراحی سقف منزل نیز بهتر است از چوب با بافت طبیعی استفاده کنید همچنین چوب های موجود در طراحی سقف باید در معرض دید باشند. برای تزیین منزل نیز می توانید از وسایل تزیینی چوبی نظیر سینی چوبی، جاشمعی چوبی و … استفاده نمایید.

یکی دیگر از اصول مهم برای طراحی خانه با سبک جنگلی استفاده از پتو پشمی روی صندلی ، مبلمان یا کنار شومینه می باشد همچنین بهتر است از پتوهایی استفاده نمایید که دارای طرح جنگلی باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون بی نظیر خانه جنگلی طراحی دکوراسیون زیبا و بی نظیر خانه جنگلی طراحی دکوراسیون زیبا و خاص خانه جنگلی نورپردازی خانه جنگلی طراحی داخلی خانه جنگلی دکوراسیون زیبا خانه جنگلی دکوراسیون شیک خانه جنگلی دکوراسیون شیک خانه جنگلی طراحی دکوراسیون خانه جنگلی شیک دیزاین داخلی نشیمن جنگلی دکوراسیون جنگلی زیبا دیزاین داخلی خانه جنگلی طراحی داخلی نشیمن جنگلی دکوراسیون داخلی خانه جنگلی دکوراسیون شیک خانه جنگلی نورپردازی خانه جنگلی

چیدمان منزل با طرح های زیبای جنگلی

اگر شما تمایل دارید دیزاین داخلی منزل تان به صورت خانه ای جنگلی باشد بهتر است شیشه های منزل را به صورت سراسری انتخاب نمایید تا دیدی کامل به سمت بیرون داشته باشید همچنین می توانید از شیشه هایی که دارای لایه جیوه هستند و تنها از یک طرف به سمت بیرون دید دارند استفاده نمایید.

برای نورپردازی خانه جنگلی نیز بهتر است از لوسترهای برنزی یا برنجی استفاده نمایید همچنین برای صرفه جویی در مصرف برق می توانید از لامپ ال ای دی برای نورپردازی منزل استفاده کنید سپس لوستر را به شکل عنصری تزیینی نصب نمایید.

وجود شومینه در طراحی داخلی خانه های جنگلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید در فصول گرم سال به تزیین شومینه بپردازید همچنین در فصول سرد سال نیز می توانید از شومینه استفاده کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای خانه با سبک جنگلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه در فضای خانه های جنگلی از پانل چوبی استفاده می شود بنابراین بهتر است شما برای ایجاد فضایی صمیمی تر در دیزاین داخلی منزل تان از رنگ هایی نظیر سبز ، قهوه ای و … نیز استفاده نمایید.

طراحی داخلی اتاق خواب به سبک جنگلی اتاق خواب شیک و جنگلی طراحی داخلی اتاق خواب به سبک جنگلی اتاق خواب زیبا و جنگلی اتاق خواب چوبی و جنگلی دیزاین داخلی اتاق خواب جنگلی دکوراسیون خانه جنگلی و چوبی دکوراسیون اتاق خواب جنگلی دکوراسیون داخلی اتاق خواب جنگلی

دکوراسیون آشپزخانه جنگلی دیزاین دکوراسیون داخلی منزل جنگلی دکوراسیون شیک خانه جنگلی طراحی دکوراسیون آشپزخانه جنگلی دکوراسیون خانه شیک جنگلی طراحی داخلی خانه جنگلی با روش هایی خلاقانه و بی نظیر دیزاین داخلی آشپزخانه جنگلی طراحی داخلی خانه شیک جنگلی

در این مطلب ایده های جذاب دکوراسیون خانه جنگلی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *