دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه تم شب یلدا ۱۴۰۰ با طرح های متنوع و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با مدل هایی از تم شب یلدا ۱۴۰۰ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای شب یلدا داشته باشید و مهمان هایتان را سورپرایز کنید.

شب یلدا یکی از طولانی ترین شب های سال است که در این شب جشن ها و دورهمی های بزرگی برگزار می شوند و اگر شما در شب یلدا میزبان هستید بهتر است به دیزاین انواع تنقلات، میوه ها، دسر و … بپردازید. یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن دیزاینی بی نظیر برای شب یلدا استفاده از تم شب یلدا ۱۴۰۰ می باشد و شما می توانید به راحتی و با استفاده از تمی مناسب به تزیینات یلدا بپردازید.

مدل های تم شب یلدا ۱۴۰۰

تم مخصوص شب یلدا در انواع مدل های متنوع موجود می باشد که هر یک از این تم ها باعث جذابیت بیشتر تزیینات سفره شب یلدا می شوند همچنین برای تزیین شب یلدای عروس نیز می توانید از تم استفاده کنید.

تم مخصوص شب یلدا 1400

تم شب یلدا شیک

دیزاین مخصوص یلدا با تم های شیک

رایج ترین تم مخصوص شب یلدا ، تم هندوانه می باشد و شما می توانید انواع تنقلات شب یلدا نظیر کیک ، دسرها و … را به شکل هندوانه دیزاین کنید. همچنین می توانید روی هندوانه حکاکی هایی زیبا ایجاد نمایید. سپس هندوانه را در قسمتی مناسب از میز یا سفره شب یلدا قرار دهید. در صورتی که زمان کافی برای دیزاین شب یلدا را ندارید می توانید از تم های آماده مخصوص شب یلدا استفاده کنید.

قبل از هر چیز بهتر است دیوار و سقف منزل تان را به کمک بادکنک ها با طرح هندوانه یا آدم برفی تزیین نمایید. همچنین شما می توانید دسته گلی با رنگ های سفید و قرمز و سبز را تهیه کنید. سپس دسته گل را روی درب ورودی منزل تان آویزان نمایید تا مهمان ها در زمان ورود به منزل شما غافلگیر شوند.

مدل تم مخصوص شب یلدا مدل تزیین شب یلدا 1400 دیزاین شب یلدا مدل تزیین شب یلدا تم آدم برفی مخصوص شب یلدا تزیین میز شب یلدا با تم مدل تم شب یلدا تزیینات زیبا مخصوص شب یلدا تزیین جالب شب یلدا مدل تم شب یلدا خاص و زیبا 1400

  •  آرون گروپس

دیزاین میز شب یلدا با طرح های زیبا

تزیین میز برای شب یلدا نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما همه وقت و سلیقه تان را صرف تزیین میز شب یلدا نمایید. برای تزیین میز می توانید از گل های سبز و قرمز و سفید استفاده نمایید همچنین می توانید از شمع هایی با طرح هندوانه را تهیه کنید سپس شمع ها را روی میز قرار دهید.

برای تزیین میز شب یلدا همچنین می توانید کیک و کاپ کیک ها با طرح هندوانه را تهیه نمایید همچنین اگر تمایل دارید در دیزاین شب یلداتان تنوع ایجاد کنید می توانید دسرهایی به شکل آدم برفی را تهیه کنید سپس این دسرها را روی میز یا قسمتی مناسب از سفره قرار دهید. اگر در زمینه شیرینی پزی نیز مهارت دارید می توانید کلوچه و شیرینی هایی به شکل هندوانه یا آدم برفی بپزید.

در صورتی که تمایل دارید آدم برفی نیز در تزیینات شما باشد می توانید کیک را به شکل آدم برفی تزیین نمایید یا به کمک ذرت بو داده آدم برفی زیبا و فانتزی را درست کنید. از تزیین کدو و لبوی شب یلدا نیز غافل نشوید. اگر زمان کافی برای تزیین هندوانه، کدو و لبو را ندارید می توانید آن ها را قالب بزنید سپس این میوه های خوشمزه را در ظرفی زیبا بچینید.

مدل های تزیین شب یلدا تم شب یلدا تم مخصوص شب یلدا

تم هندوانه مخصوص شب یلدا

تم مخصوص شب یلدا تم شب یلدا 1400 شیک و متفاوت مدل تم مخصوص شب یلدا 1400 تم هندوانه برای شب یلدا مدل های تم شب یلدا هندوانه تم مخصوص شب یلدا تزیینات شب یلدا 1400

تم زیبا شب یلدا

تم جذاب مخصوص شب یلدا 1400 تزیین میوه برای شب یلدا تزیین دسر برای شب یلدا تم هندوانه شب یلدا مدل تم هندوانه شیک و فانتزی برای شب یلدا

در این مطلب انواع مدل تم های مخصوص شب یلدا ۱۴۰۰ را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *