دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال پیکی بلایندرز + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی پیکی بلایندرز یک مجموعه پرطرفدار انگلیسی همراه با تصاویر اعضای سریال را تهیه و جمع آوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان ثرار بگیرد.

پیکی بلایندرز یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور انگلیس در ژانر درام، جنایی و تاریخی می باشد که توسط استیون نایت ساخته شده است. این مجموعه پرطرفدار از تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ تا به امروز از شبکه بی بی سی دو منتشر شده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی پیکی بلایندرز همراه با تصاویر زیبا آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگران پیکی بلایندرز + تصویر جذاب و جدید

بیوگرافی پیکی بلایندرز + تصویز

نام یک سریال جنایی، دارم و تاریخی عنوان انگلستان می باشد و از شبکه بی بی سی منتشر می شود. آقای استیون نایت نویسنده این مجموعه را برعهده دارد و کارگردان های این سریال بسیاری از افراد مانند اتو باترست، تام هارپر، کولم مک کارتی، تیم میلانتس، دیوید کافری و آنتونی برن بوده اند.

اولین فصل این مجموعه تلویزیونی در مورخه ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی بی سی دو پخش شد که شامل شش قسمت بود. فصل دوم در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۴ پخش شد و فصل سوم در ۵ مه ۲۰۱۶ عرضه شد.

فصل پنجم این مجموعه از شبکه بی بی سی دو به شبکه بی بی سی اصلی انتقال یافت. به گفته ایتیون نایت فصل ششم و هفتم پیکی بلایندرز را خواهند ساخت.

بیوگرافی خواندنی پیکی بلایندرز

عکس و بیوگرافی پیکی بلایندرز

  •  آرون گروپس

زندگینامه جالب پیکی بلایندرز

کیلین مورفی

کیلین مورفی هنرپیشه معروف و سرشناس اهل ایرلند متولد ۲۵ مه سال ۱۹۷۶ که هم اکنون وی ۴۶ سال سن دارد و در شهر کرک چشم به جهان گشوده است.

ایشان ابتدا فعالیت خود را خوانندگی، ترانه نویس و پیانیست در یک گروه راک به نام د سانر آو مستر آغاز نمود و سپس در اواخر سال ۱۹۹۰ قرارداد خود را با این گروه لغو کرد. در نتیجه او به بازی های تئاتر و فیلم های کوتاه روی آورد و در سال ۲۰۰۱ با مجموعه راه و رسم زندگی ما وارد قاب تلویزیون شد.

آشنایی با زندگینامه پیکی بلایندرز

بیوگرافی سریال پیکی بلایندرز

هلن مک‌ کروری

هلن مک کروی بازیگر زن اهل انگلستان متولد ۱۷ اوت سال ۱۹۶۸ و در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ در سن ۵۲ سالگی در کشور لندن بخاطر سرطان درگذشت.

مک کروی در سال ۲۰۰۷ با دیمین لوئیس بازیگر ازدواج کرد که حاصل این زندگی بک فرزند دختر به نام مانون و یک پسر به نام گالیور می باشد.

زندگینامه جامع پیکی بلایندرز

پاول اندرسن

پاول اندرسن هنرپیشه محبوب و مطرح اهل بریتانیا متولد ۱۲ فوریه ۱۹۷۸ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در شهر اسکاتلند چشم به جهان گشوده است. وی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ شروع کرده و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند.

از فیلم‌ها و مجموعه تلویزیونی که وی در آن بازی کرده است می‌ توان به شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها، دارودسته، ۷۱، پیکی بلایندرز، در دل دریا، بازگشته، اشتیاق و رابین هود اشاره کرد.

زندگینامه پیکی بلایندرز + تصویر

آنابل والیس

آنایل فرانسیس والیس هنرپیشه موفق اهل انگلستان متولد ۱۵ سپتامبر سال ۱۹۷۷ که هم اکنون وی ۴۵ سال سن دارد و در شهر آکسفورد چشم به جهان گشوده است.

والیس به دو زبان انگلیسی و پرتغالی مسلط است و همچنین می‌ تواند کمی فرانسوی و اسپانیایی حرف بزند.

بیوگرافی پیکی بلایندرز + تصاویر زیبا

تام هاردی

تام هاردی با نام اصلی ادوارد تامس هاردی متولد ۱۵ سپتامبر سال ۱۹۷۷ که هم اکنون وی ۴۵ سال سن دارد و در شهر لندن متولد شده است. همچنین ایشان فارغ التحصل رشته بازیگری در مرکز درام لندن می باشد.

پدرش ادوارد نویسنده رمان و مادرش انی نقاش بود.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۲۰۰۱ با فیلم ” سقوط شاهین سیاه” ساخت ریدلی اسکات آغاز نمود. او در طط این سال های جوایز و افتخاراتی بسیاری را کسب نمود.

تام در سال ۲۰۰۹ با شارلوت رایلی بازیگر سریال پیکی بلایندرز وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و سپس پس از یکسال اولین فرزندشان و دومین فرزندشان در دسامبر ٢٠۱۸ به دنیا آمد.

زندگینامه پیکی بلایندرز + عکس های جدید

سوفی راندل

سوفی راندل هنرپیشه با استعداد بریتانیایی متولد ۲۱ آوریل سال ۱۹۸۸ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهر بورنموث، انگلستان متولد شده است.

او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز نمود و تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.

از فیلم‌ها و سریال هایی که وی در آن حضور  داشته‌است، می‌توان به پیکی بلایندرز، صورت یک فرشته، مرلین، محافظ شخصی، افسانه‌ های واهی و آرزو های بزرگ اشاره کرد.

زندگینامه خواندنی پیکی بلایندرز

جو کول

جوکول با نام اصلی جوزف مایکل کول هنرپیشه مطرح و موفق انگلستانی متولد ۲۸ نوامبر سال ۱۹۸۸ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهر لندن به دنیا آمده است.

از آثار شاخص و ارزشمند وی می توان به جک ریچر، مسیر طولانی سقوط، پیکی بلایندرز، تشکر به خاطر خدمت‌ تان، نیایش قبل از سپیده‌ دم، سقوط کردن، اتاق سبز، راز در چشمان شان، وودشاک، هنگ د دی‌ جی و گنگز آو لندن اشاره نمود.

بیوگرافی پیکی بلایندرز + تصاویر جذاب و باحال

شارلوت رایلی

شارلوت رایلی هنرپیشه زن زیبا و موفق متولد ۲۹ دسامبر سال ۱۹۸۱ که هم اکنون وی ۴۱ سال سن دارد و در شهرستان دورهام کشور بریتانیا به دنیا آمده است.

بیوگرافی باحال کامل مجموعه پیکی بلایندرز

فین کول

فین کول با نام اصلی فینلی لوئیس جی. کول هنرپیشه مطرح اهل انگلستان متولد سال ۱۹۹۵ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر کینگستون آپون تیمز متولد شده است.

خوب است بدانید وی در سریال پیکی بلایندرز با برادرش جوکول هم بازی بود.

شرح حال کامل پیکی بلایندرز

آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی بازیگر، رقصنده و مدلینگ محبوب اهل آرمریکا متولد ۱۶ آوریل سال ۱۹۹۶ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در شهر میامی، فلوریدا کشور ایالات متحده آمریکا چشم به جهان گشوده است.

وی نخستین فیلم سینمایی خود را با فیلم ” آکادمی خون آشام ها” در سال ۲۰۱۴ شروع کرد. سپس وی در فیلم های ترسناکی مانند جادوگر، مورگان، شکافته، شیشه و جهش‌ یافته‌ های جدید بازی کرده است.

بیوگرافی پیکی بلایندرز + عکس های اعضا

سرگذشت جالب پیکی بلایندرز

آیدان گلین

آیدان گلین هنرپیشه محبوب ایرلندی متولد ۲۴ آوریل سال ۱۹۶۸ که هم اکنون وی ۵۴ سال سن دارد و در شهر ایرلند چشم به جهان گشوده است.

وی در فصل ۴ و ۵  مجموعه تلویزیونی پیکی بلایندرز در نقش آبراما گلد بازی کرده است.

تاریخچه زندگی پیکی بلایندرز

چارلی مورفی

چارلی مورفی بازیگر ایرلندی متولد ۱ دسامبر سال ۱۹۸۸ که هم اکنون وی ۳۴ سال سن دارد و در شهرستان وکسفورد متولد شده است.

زندگینامه سریال پرطرفدار پیکی بلایندرز

ایمی فیون ادواردز

بازیگر زن متولد سال ۱۹۸۷ می باشد که اکنون ۳۵ سال سن دارد.

ایشان تاکنون تنها در چند سریال بازی کرده است که می توان به Peaky blinders و تروی: سقوط یک شهر اشاره نمود.

بیوگرافی پیکی بلایندرز + اعضا

سم نیل

نایجل جان درموت نیل ملقب یه سم نیل بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده مشهور و معروف اهل ایرلند متولد ۱۴ سپتامبر سال ۱۹۴۷ که هم اکنون وی ۷۵ سال سن دارد و در شهر اوماگ کشور ایرلند شمالی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه کنتریری می باشد.

این هنرمند با فیلم پارک ژوراسیک ساخته اسپیلبرگ و نیز بازی در فیلم پیانو به شهرت رسیده است.

بیوگرافی پیکی بلایندرز + عکس های اعضا

سم کلفلین

ساموئل جورج «سم» کِلَفلین هنرپیشه دوست داشتنی بریتانیایی متولد ۲۷ ژوئن سال ۱۹۸۶ که هم اکنون وی ۳۶ سال سن دارد و در شهر ایپسوییچ، سافک به دنیا آمده است.

ایشان در یک خانواده شش نفره متولد شده است. ۲ برادر بزرگ تز از خود به نام های بنجامین و دنیل و یک برادر کوچک‌رتر به نام جوزف دارد که او نیز بازیگر است.

این هنرمند فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ با سریال ” ستون‌ های زمین” آغاز کرده است.

بیوگرافی باحال و دیدنی پیکی بلایندرز

امیدوایم از خواندن بیوگرافی پیکی بلایندرز و همچنین از تماشای تصاویر بازیگران این مجموعه تلویزیونی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی با هنرپیشه های خارجی همچون ارین موریارتی، لیندا کاردلینی، هنری کویل و … کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *