دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کدام هتل سرعین را برای اقامت انتخاب کنیم؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

شهر سرعین یکی از توریستی ­ترین شهرهای شمال غربی کشورمان است. افراد زیادی در فصول مختلف سال برای مقاصد آب درمانی به این شهر سفر می­کنند و از چشمه­ های طبیعی آب گرم آن برای مقاصد درمانی استفاده می­کنند. این شهر هتل­های مختلفی دارد که می­توانید در آنها اقامت کنید و از سفر و اقامت در این شهر لذت ببرید. سرعین حدود ۳۰ کیلومتر از اردبیل فاصله دارد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل­های معروف سرعین را به شما معرفی کنیم تا برای اقامت در این شهر، این هتل­ها را در گزینه ­های مورد بررسی­ تان قرار دهید. در پایان به شما خواهیم گفت که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کدام هتل سرعین را برای اقامت انتخاب کنیم؟

هتل لاله

یکی از معروف­ترین هتل­های شهر سرعین که جزو هتل­های خوب و ۴ ستاره این شهر نیز می­باشد، هتل لاله سرعین است. این هتل در خیابان دانش شهر سرعین قرار گرفته و بطور کلی در منطقه خوبی قرار دارد. هتل لاله در ۴ طبقه مجموعا ۹۷ اتاق و سوئیت دارد. از امکانات این هتل می­توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ و همچنین رستوران ایرانی اشاره کرد. البته هتل لاله یک فضای سبز نیز دارد که می ­توانید در آن قدم بزنید و از آب و هوای بی­نظیر این منطقه لذت ببرید.

هتل رویال پارک

یکی دیگر از هتل­های شناخته شده و ۴ ستاره شهر سرعین، هتل رویال پارک سرعین می­باشد. هتل رویال پارک که در خیابان دارایی سرعین ساخته شده و جزو نوسازترین هتل­های این شهر به حساب می­آید، در سال ۱۳۹۷ و در ۴ طبقه با ۲۰ اتاق ساخته شد. هتل رویال پارک علاوه بر اینکه رستوران ایرانی، فست فود و همچنین کافی شاپ دارد و شما می­توانید برای میل کردن غذا و نوشیدنی، از این امکانات هتل استفاده کنید، امکانات تفریحی متعدد دیگری نیز دارد. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به استخر و سونا و جکوزی،‌ حمام ترکی، سالن ماساژ و همچنین زمین بازی کودکان اشاره کرد.

رزرو هتل در سرعین

هر زمان که تمایل داشتید به شهر زیبای سرعین سفر کرده و با رزرو هتل های سرعین در این شهر اقامت داشته باشید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و فرایند رزرو هتل را طی کنید. در سایت اسنپ تریپ می­بایست سرعین را در قسمت هتل جستجو کرده، تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را مشخص کرده و لیست پیشنهاد اسنپ تریپ را دریافت نمایید. شما می­توانید با مقایسه هتل­ها و اقامتگاه­های این شهر، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *