دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های نیووی جزیره ای دیدنی و کوچک در اقیانوس آرام

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

دیدنی های کشور نیووی شامل جذابیت های طبیعی و سواحل بکر می باشند. این کشور کوچک که در نزدیکی اقیانوس آرام واقع گردیده است جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. در این کشور سواحل ماسه ای و شنی با گونه های مختلفی از آبزیان یافت می شوند. این منطقه شرایط آب و هوایی نسبتا گرمی دارد.

نیووی یکی از کشورهای جزیره ای در اقیانوس آرام می باشد. این کشور با وجود کوچک بودن دارای جاذبه های زیبایی برای گردشگران می باشد. شگفتی های بسیاری در این کشور یافت می شود که می تواند از سوی گردشگران مورد توجه قرار بگیرد. در این منطقه سفرهای ماجراجویانه ای خواهید داشت. الوفی که یکی از شهرهای بزرگ و پایتخت این کشور شناخته می شود. ای منطقه ساحلی دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی می باشد. با وجود استراحتگاه ها و تفرجگاه های مختلف در این منطقه شما می توانید از دیدنی های زیادی در کشور نیووی بازدید نمایید.

مناظر نیووی

 دیدنی های کشور کوچک نیووی

این کشور در منطقه اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است. این منطقه با وجود صخره هایی خود برای گردشگران جذابیت زیادی دارد و شناخته شده می باشد. در شهر الوفی که یکی از شهرهای بزرگ در این کشور است، رستوران ها و استراحتگاه های مختلفی وجود دارد که امکانات گردشگری زیادی را به گردشگران ارائه می دهد.

این کشور که یک جزیره نسبتا کوچک می باشد، در آب های اقیانوس آرام قرار گرفته است. شما در سفر به این مناطق می توانید با دیدنی های اقیانوس آرام نیز آشنا شوید. کشور گوام که بهشت تهدید شده اقیانوس آرام می باشد، یکی دیگر از زیبایی های این اقیانوس می باشد و در کنار دیگر کشورهای کوچک می تواند مورد توجه باشد.

ساحل نیووی

این کشور با وجود صخره های مرتفع خود از زیبایی های زیادی برخوردار می باشد. صخره های آهکی و مرجان های زیبا از مهم ترین زیبایی های این منطقه هستند. در آب های این منطقه گونه هایی از نهنگ ها یافت می شود. این منطقه برای توریستان ماجراجو می تواند بسیار مناسب باشد. شما در سفر به این منطقه می توانید تجربیات جدیدی داشته باشید و یک ماجراجویی جدید را پیش رو دارید. در مسیر این صخره ها می توانید تفریحات مختلفی داشته باشید.

غروب نیووی

  •  آرون گروپس

استخرهای لیمو نیووی:

یکی از جذابیت های دیدنی در این کشور استخرهای لیمو محسوب می شوند. این مجموعه استخرهای طبیعی به وسیله سازه های آهکی احاطه شده اند. این استخرها دارای آب های کریستالی هستند. رنگ شفاف آب های این استخر بسیار جلب توجه می کند. با توجه به اینکه جریان های آب و موج در این مناطق کم است، می توانید به راحتی در کنار این سواحل قدم بزنید و ایمنی کافی برای شنا کردن در این سواحل وجود دارد.

سواحل مرجانی نیووی

مرجان های زنده در این استخرها که در حال رشد و زندگی هستند، می تواند جالب توجه باشد. انواع ماهی های رنگارنگ که در این سواحل یافت می شوند، دارای ارزش زیست بومی بالایی هستند. این منطقه گرمسیری دارای گونه های دریایی ارزشمندی می باشد. مارماهی و … از نمونه های جانوران دریایی هستند.

ساحل هیو:

یکی دیگر از دیدنی های کشور نیووی سواحل زیبای هیو می باشد. این سواحل دارای پله های چوبی است که می توانید از طریق این پله ها به دریا بروید و از سواحل زیبای آن دیدن کنید. در این منطقه صخره های سنگی نیز از جذابیت های زیادی برخوردار هستند. این منطقه دارای آب هایی کم عمق، شن های ماسه ای و ماسه های سفید می باشند. این مکان برای پیاده روی کردن بسیار مناسب است.

آب های نیووی

کمان های قوس تالاوا:

سه قوس که در نزدیکی اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد جذابیت بالایی برای گردشگران دارند. در این منطقه توریست های زیادی وجود دارند. گذر در این مناطق و مسیرهای جنگلی برای گردشگران جذابیت های زیادی خواهد داشت. جنگل های بارانی یکی از زیبایی های این قوس ها می باشند. برای رسیدن به این جنگل ها ۳۰ دقیقه زمان می برد. زیبایی های طبیعی در این جنگل ها بسیار خیره کننده هستند.

طبیعت نیووی

ساحل آواتله:

این سواحل نیز دارای زیبایی های بکر و جذابی هستند. ساحل کوچک که دارای استخرهای آهکی هستند، مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. در این سواحل سازه های آهکی نیز یافت می شوند. همچنین می توانید گونه هایی از آبزیان را در این مناطق مشاهده کنید. ماهی ها و مارماهی ها از مهم ترین گونه های آبزیان در این منطقه هستند. این سواحل دارای گونه های جانوری و گیاهی مختلفی نیز می باشد، از این رو وجود چنین جاذبه هایی می تواند بسیار مورد توجه باشد.

مناظر نیووی

اقامت در این کشور:

کشور نیووی یکی از کشورهای پر جاذبه و دیدنی های سواحل اقیانوس آرام می باشد. برای اقامت در این کشور می توانید از استراحتگاه ها و اقامتگاه های این منطقه استفاده کنید. در این منطقه هتل های زیادی نیز برای گردشگران وجود دارد، که می توانید از این هتل ها نیز برای اقامت استفاده کنید. در این کشورها و شهرهای آن رستوران ها و امکانات تفریحی زیادی نیز وجود دارند. هتل های این منطقه با توجه به امکانات رفاهی که برای گردشگران ارائه می دهند، دارای قیمت های متنوعی می باشند. شما می توانید به سوئیت ها نیز بروید، که هزینه های کمتری دریافت می کنند.

دیدنی های نیووی

اگر قصد سفر به سواحل زیبای این کشور را دارید، می توانید از کلبه هایی که در اطراف این سواحل وجود دارند، نیز برای اقامت استفاده کنید. این کلبه ها دارای چشم اندازها و مناظر بسیار زیبایی می باشند.در این منطقه تفریحات رایگان و گوناگونی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. از مهم تفریحات واقع در این منطقه می توان به قایق رانی و ماهیگیری اشاره نمود. با وجود این تفریحات می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن کنید.

اقامت در نیووی

شرایط آب و هوایی:

این کشور دارای شرایط آب و هوایی گرمسیری است. این کشور امن و زیبا می تواند مورد توجه گردشگران و علاقه مندان زیادی باشد. این منطقه یک مکان ماجراجویی است، تجربه های جدید و جذابی را می توانید در این مناطق کسب کنید. همانطور که می دانید این منطقه دارای شرایط آب و هوایی خاصی است، بنابراین باید فصل های مناسب تری را برای سفر خودتان انتخاب کنید.

 کشور نیووی که یکی از کشورهای دیدنی کوچک در دنیا محسوب می شود، از جذابیت های زیادی برخوردار است. این منطقه با توجه به اینکه حجم کمی از گردشگران را دارد، مکانی بسیار بکر و دست نخورده است، که می توانید از آن دیدن کنید. شما علاقه مندان در لینک می توانید با کشورهای کوچک جهان بیشتر آشنا شوید. این کشورها دارای چشم اندازهای خارق العاده ای برای جهانگردان می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *