دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هیجان انگیزترین طرح های تیشرت انیمیشن و سریال ها

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

این روزها صحبت از سریال های هیجان انگیز شرکت معروف نتفلیکس است که یکی پس از دیگری بازار داغ فیلم و سریال های روز دنیا را قبضه کرده است. سریال های محبوب اسکویید گیم و خانه کاغذی جدیدترین محصول شرکت نتفلیکس است که بین مردم حسابی سروصدا کرده است و طرفداران آن همچنان پس از پایان سریال با خاطرات آن در فضای مجازی زندگی می کنند و با داغ شدن بازار آن، محصولات متنوع شامل چاپ تیشرت های جذاب سریال و محصولات دیگری مثل پیکسل، جاسوییچی هنرمندان آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. فروشگاه طرح با تو نیز همگام با بازار داغ فیلم و سریال حرکت می کند و جدیدترین محصولات شامل تیشرت، هودی، دورس، قاب گوشی، پیکسل، کوسن، ماگ و… با طرح فیلم و سریال های روز دنیا را می توانید در  این فروشگاه پیدا کنید. در ادامه قصد دارم به چندین طرح تیشرت سریال ها اشاره کنم که این روزها به شدت ترند شده است.

هیجان انگیزترین طرح های تیشرت انیمیشن و سریال ها

طرح های جذاب سریال اسکویید گیم

همانطور که می دانید سریال کره ای بازی مرکب جزو داغ ترین سریال های از تنور درآمده نتفلیکیس است که حسابی جنجال به پا کرده است. طرح های تیشرت اسکویید گیم مانند طرح شرکت کننده های بازی به خصوص پیرمرد شماره  ۱ و آخرین شماره با هنرمندی لی جونگ جه هنرپیشه نقش اول سریال و خدمه ماسک پوش جزو پرفروش ترین طرح هایی است که به شدت ترند شده است. اگر به طرح تایپوگرافی بیشتر علاقه دارید می توانید طرح های ماسک مرد پیشرو و نماد بازی مرکب و را نیز می توانید جستجو کنید.

طرح صحنه های هیجان انگیز  سریال خانه کاغذی

هیجان انگیزترین طرح های تیشرت انیمیشن و سریال ها

خانه کاغذی نیز سریال جنجالی محصول کشور اسپانیاست که به تازگی فصل ۵ به بازار منتشر شده است و از سال ۲۰۱۷ طرفدارانش را با خود همراه کرده است. ماسک سالوادور دالی نماد جذاب دزدان قرمز پوش ضرابخانه سلطنتی اسپانیا جزو طرح های محبوبی است که این روزها تن طرفداران سریال مانی هیست می بینیم. همچنین تصویر پروفسور، مغز متفکر نقشه دزدی نیز جزو طرح هایی است که می توانید انتخاب کنید. تنوع تیشرت مردانه پروفسور و اعضای تیمش را می توانید دنبال کنید. خلاصه اگر به این سریال علاقه دارید، طرح های جذاب آن را از دست ندهید.

طرح خانواده گانگستری پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز یکی دیگر از سریال های جنجالی نتفلیکس است. و جزو پربیننده ترین سریال های دنیا شناخته شده است. طرفداران آن به شدت محصولات خانواده شلبی را دنبال می کنند. جذابیت سریال به بازی فوق العاده کیلین مورفی در نقش تامی شلبی بود. تصاویر جذاب تامی شلبی، آرتور، جان، و عمه پالی جزو طرح های محبوب طرفداران خانواده دوست داشتنی پیکی بلایندرز هستند. که با تمام شدن فصل پنجم سریال مخاطبانش را به شدت غمگین و  منتظر نگاه داشت.

طرح تیشرت های ابرقهرمانان

طرفدار کدام یک از ابرقهرمانان هستید؟ بسیاری از طرفداران ابرقهرمانان، با شخصیت مورد علاقه شان همزادپنداری می کنند و دوست دارند محصولات مرتبط با آن را داشته باشند.  اگر فیلم های هیجان انگیز دنیال ابرقهرمان ها را دنبال می کنید، حتما در جریان هستید که  طرح های متنوع تیشرت های اسپایدرمن، ددپول و سوپرمن و محصولات بتمن بسیار پرطرفدار هستند. به خصوص این روزها خرید اکشن فیگورهای ابر قهرمانان بتمن، جوکر، اسپایدرمن و غیره بین جوانان باب شده است. طرح های ابرقهرمانانی مثل بتمن و سوپرمن هیچ گاه قدیمی نمی شوند و همیشه در کمد شما قابل استفاده باقی می مانند. انواع طرح های کارتونی ابرقهرمانان، هنرپیشه های معروف، نمادهای جذاب مثل نماد سوپرمن نکته ای که قبل از خرید تیشرت های چاپی باید به آن توجه کنید، جنس پارچه و مواد چاپی آن است.

طرح های جذاب کارتون های جدید و نوستالژیک

هیجان انگیزترین طرح های تیشرت انیمیشن و سریال ها

کارتون ها  جزو طرح های پرطرفداری است که هیچ گاه از مد نمی افتد. زیرا مانند ابرقهرمان ها، همیشه در یادها و خاطرات طرفدارانش باقی خواهند ماند. طرح های میکی موس خندان و دوستانش، باب اسفنجی و دوستش پاتریک، مینیون ها و خانواده سیمپسون ها جزو پرفروش ترین طرح های کارتونی است. انیمیشن ریک و مورتی نیز جزو سریال های محبوب شناخته شده است که می توانید طرح های متنوع ریک در کنار نوه اش را جستجو کنید. اگر تقریبا میان سال باشید حتما کارتون های تن تن را می شناسید، بسیاری با ماجراجویی های تن تن  خاطره دارند و با پوشیدن تی شرت های تن تن به دنیای جذابی کودکی اش وصل می شوند.

طرح های متنوع انیمه های پرطرفدار دنیا

انیمه ها نمونه ای از کارتون های جذاب ژاپنی هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شخصیت هایی مثل mr punch,itachi uchiha, Naruto uzumaki و غیره جزو طرح های پرطرفدار عاشقان انیمه ها به شمار می روند. همچنین  انیمه هایی مثل Spirit away  ، کیمیاگر تمام آهنی، Attack on titan و غیر را می توانید از فروشگاه های معتبر چاپ تیشرت جستجو کنید. داستان های انیمه ها اغلب ازداستان ها و رمان های قدیمی ژاپنی به نام مانگا ساخته شده است. و مخاطب را به شدت با خود همراه می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *