دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طرز تهیه بستنی انبه و آلاسکای انبه با طعم عالی

  • محدثه خاکشور
  • ۴ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

بستنی انبه دارای طعمی عالی و دلچسب می باشد که پس از چشیدن طعم آن در اولین بار خود، هیچ وقت نمی توانید غیر از آن را انتخاب نمایید. در این مطلب شما علاقه مندان را با طرز تهیه بستنی انبه با طعمی محبوب و فوق العاده آشنا می کنیم.

بستنی انبه از جمله بستنی های خوش طعم بین المللی می باشد که با به کارگیری و ترکیب مواد اولیه ی خوشمزه و به راحتی در منزل قابل تهیه است. این بستنی با استفاده از میوه انبه تهیه می گردد که پیشنهاد می کنیم برای خوشمزه تر شدن از انبه های تازه و سالم بهره ببرید. در این مطلب با طرز تهیه بستنی انبه با ما همراه باشید.

به دنبال تفاوت سلیقه و ذائقه ها، ما در دنیای آشپزی دنیای بی نهایت گسترده و متنوعی را دارا هستیم. بستنی ها  بخشی از این دنیای متنوع محسوب می شوند که از جمله ی آن می توان به بستنی میوه ای و در تقسیم بندی کوچکتر بستنی توت فرنگی، بستنی زردآلو، بستنی هندوانه، بستنی انار و … اشاره داشت. در بستنی فروشی ها و فروشگاه ها به صورت دست ساز و یا بسته بندی هر یک از این بستنی ها وجود دارند، اما هیچ وقت نمی توانند با بستنی های خانگی برابری کنند.

اموزش طرز آماده سازی مرحله به مرحله بستنی انبه

مواد لازم

  • ۲۵۰ گرم میوه انبه (یک عدد انبه زرد درشت)
  • ۱ پیمانه خامه و یا شیر نارگیل
  • ۱/۴ عسل و شکر
  • جهت تزیین بستنی زعفران، برش های انبه،ژله

طرز تهیه بستنی انبه با طعمی دلچسب

به عنوان اولین مرحله؛ همزن، پارچ مخلوط کن، کاسه همزن را به مدت چند ساعت داخل فریزر یخچال بگذارید تا خوب خنک گردند.

سپس انبه ها را شسته، پوست گرفته و به شکل نگینی ریز نمایید. بعد آنها را با شکر داخل مخلوط کن ریخته و زمان دهید تا به خوبی ترکیب و یکنواخت گردند. در نهایت مخلوط به دست آمده را به یخچال انتقال دهید.

اموزش طرز تهیه بستنی خوش طعم انبه

خامه فریزر شده را نیز با کمک همزن به خوبی بهم بزنید تا ترکیب یکدستی به دست بیاید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آموزش طرز تهیه بستنی انبه لذیذ

حتما البته توجه داشته باشید که نباید بسیار بهم بزنید زیرا فرم خامه شکل گرفته خراب می شود. تنها به اندازه ای هم بزنید که فرم گرفته و شبیه یک قله گردد.

طرز اماده سازی بستنی انبه در منزل

آموزش طرز تهیه بستنی انبه

ترکیب شکر و انبه را به این خامه بیفزایید و به آرامی آن را به هم بزنید(اگر تند و زیاد هم بخورد؛ کره از شیر جدا شده و بستنی دارای مزه کره می شود).

اموزش طرز تهیه بستنی انبه سالم و خوش طعم در خانه

پس از اینکه ترکیب شما رنگ تیره و حالت کرمی یکسان به خود گرفت، آن را داخل ظرف شیشه ای فریزر ریخته و درب آن را بسته، محکم نمایید. شیشه را در فریزر یخچال برای مدتی حدود ۸ – ۱۲ ساعت قرار دهید تا شکل بستنی را پیدا کند.

آمزش روش تهیه بستنی انبه

آموزش شیوه ی تهیه بستنی انبه

در نهایت با استفاده از اسکوپ (قاشق ویژه بستنی) آن را به ظرف سرو بکشید و نوش جان نمایید.

آموزش شیوه و طریقه تهیه بستنی انبه

آموزش تهیه آلاسکای انبه

می توانید با همین مواد و همین ترکیب آلاسکای انبه تهیه کنید. تمامی مراحل یکسان و به همین ترتیب است، فقط در انتها به جای ریختن درون ظرف بستنی، آن را درون ظرف آلاسکا بریزید.

باز هم یک همراهی دیگر از ما و شما عزیزان آرگایی با آموزش طرز تهیه بستنی انبه به پایان رسید. این بستنی خوشمزه را می توانید با استفاده از رسپی آموزشی به قلم درآمده در منزل تهیه کنید. و یک عصرانه زیبا و به یاد ماندنی برای خود و خانواده یا دوستان رقم بزنید. بستنی ها یکی از پرکاربردترین دسرها هستند که از شما دعوت می کنیم تا در صورت تمایل برای آشنایی با انواع بستنی بر روی آن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *