دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های مدل ابرو برای صورت مربعی شکل

  • ندا خوشرو
  • ۸ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ابرو برای صورت مربعی شکل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ابرو با فرم مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

ابروها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارند از این رو بهتر است شما در زمان انتخاب مدل ابرو برای صورت مربعی و گرد و … حساسیت و دقت لازم را به خرج بدهید تا بعد از برداشتن ابروهایتان تغییراتی مثبت در ظاهر شما ایجاد شود.

انواع مدل ابرو برای صورت مربعی شکل

در صورت های مربع شکل پیشانی و گونه ها و خط فک تقریبا در یک راستا قرار دارد و خط فک نیز از بارزترین ویژگی های یک چهره مربعی شکل می باشد. در مطالب قبلی ابرو برای صورت گرد و ابرو برای صورت کشیده در ادامه مدلهای ابرو برای صورت مربع شکل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل ابرو زیبا برای صورت مربعی شکل

ابرو مخصوص صورت مربع

برای تشخیص فرم صورت مقابل آینه بایستید سپس موهایتان را در قسمت بالایی سر ببندید و به کمک ماژیک دور تا دور صورت تان را داخل آینه بکشید و شکلی که روی آینه کشیده اید باید نزدیک به یکی از شش فرم اصلی صورت تان باشد.

برای انتخاب مدل ابرو علاوه بر فرم صورت باید به فاصله چشم و ابرو از یکدیگر و فاصله بین چشم ها توجه داشته باشید و علاوه بر این بهتر است بدانید که مدل ابروی خود را می توانید از بین مدل های کمانی و ساده و هشتی و گرد و کشیده با توجه به فرمی که صورت تان دارد انتخاب نمایید.

اگر فرم صورت شما مربع شکل می باشد بهتر است برای نرم کردن شکل صورت تان از مدل ابروی قوس دار و به شکل منحنی استفاده نمایید ولی قوس ابرو ها را نباید خیلی تیز و رو به بالا نمایید همچنین ابروها نیز نباید به صورت مدل هلالی شکل باشند و قوس آن ها باید به مقدار طبیعی باشد همچنین می توانید در قسمت انتهایی ابرو یک کمان بلند ایجاد نمایید و وسط ابرو را با پره بینی هماهنگ کنید.

مدل ابرو برای صورت مربعی شکل با متدهایی جدید مدل ابروی زنانه مدل ابروهای زنانه ابروی زنانه برای صورت مربع شکل ابروی زنانه برای صورت مربعی شکل

  •  آرون گروپس

نکاتی برای برداشتن ابرو ها

۱.بعد از دوش گرفتن بهتر است برای برداشتن ابرو هایتان اقدام نمایید زیرا آب گرم منافد پوست را باز می کند و باعث می شود برداشتن موهای زائد در زیر و اطراف ابرو ها درد کمتری داشته باشد.

۲. برای برداشتن ابرو ها از موچین نوک تیز استفاده نمایید.

۳. برای برداشتن ابروها از آینه هایی که بزرگ نمایی می کنند استفاده نکنید.

۴. همیشه بعد از برداشتن موهای زائد ابرو در آینه پیشرفت کارتان را بررسی نمایید.

۵. برای آرایش ابرو ها می توانید ابتدا به کمک یک مداد چشم نرم شکل انتخابی را برای ابروهایتان بکشید سپس به کمک مقداری سایه چشم قهوه ای نقاط خالی ابروها را به صورت طبیعی پر نمایید.

۶. بعد از برداشتن ابروها از ژل آلوئه ورا استفاده نمایید تا پوست شما را تسکین بدهد.

۷. بهتر است پهنای ابروهایتان را متوسط نگه دارید تا ظاهری طبیعی و جوان تر داشته باشید همچنین ابروهای خیلی نازک باعث می شوند تا سن شما بیشتر به نظر برسد.

مدل ابروی زیبا برای صورت مربعی شکل ابرو برای صورت مربعی شکل نحوه صحیح برای برداشتن ابرو مناسب صورت مربعی مدل ابروی زنانه مدل ابروی زنانه زیبا

مدل ابرو مخصوص صورت مربعی شکل

در این مطلب مدل هایی از ابرو مخصوص صورت مربع شکل را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *