دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جذاب ترین مدل مانتوهای فرشته حسینی در یک سال اخیر

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتوهای فرشته حسینی را پیش رو خواهید داشت. در صورتی که تمایل دارید استایلی خاص و متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید می توانید از مانتوهایی که این بازیگر برای پوشیدن انتخاب می کند الگوبرداری نمایید.

فرشته حسینی بازیگر مهاجر افغان در کشور ایران می باشد که وی با بازی در فیلم برادران محمودی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود نماید و این فیلم آغازی برای رسیدن به شهرت خانم حسینی بود. این بازیگر به دلیل استعدادی که در بازیگری دارد و استایلی خاصی که در سبک پوشش خود دارد مورد توجه قرار گرفته است و مدل مانتوهای فرشته حسینی بیانگر سبک پوشش متفاوت او هستند.

مدل مانتوهای فرشته حسینی با طرح و رنگ های متنوع

سلبرینی ها همیشه تمایل دارند سبک پوششی متفاوت داشته باشند و در پوشش آن ها مانتوها با طرح و رنگ هایی متنوع به چشم می خورد که بیشتر خانم های ایرانی تمایل دارند از مدل مانتوی بازیگران ایرانی برای انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود الگوبرداری نمایند. در مطالب قبلی مدل مانتوی نیکی کریمی و مدل مانتوی لیلا اوتادی و مدل مانتوی الهه حصاری را مشاهده کردید در ادامه مدلهای مانتوی فرشته حسینی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در پوشش خود تغییراتی مثبت را ایجاد نمایید.

مدل مانتوی شیک فرشته حسینی

طرحهای مانتوی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد سال ۱۳۷۶ است. خانواده وی از مهاجرین افغان در ایران می باشند و این بازیگر توانمند با شرکت در دوره های بازیگری توانست به این عرصه وارد شود و بدرخشد.

استایل هایی که این بازیگر در مکان ها و مراسم های مختلف دارد اغلب رنگی هستند و اگر شما تمایل دارید استایلی راحت و متفاوت داشته باشید می توانید از مانتوها و اکسسوری های خانم حسینی ایده بگیرید.

فرشته حسینی در پوشش خود از مانتوهایی کوتاه و جلوباز استفاده می کند و از زیر مانتو نیز تیشرت یا شومیزی شیک می پوشد که این سبک استایل امروزه در بین دختران و خانم های جوان پرطرفدار شده است و شما می توانید در روزهای بهاری و تابستانی از این سبک پوشش برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید.

این بازیگر محبوب اغلب از کیف کوچک و مانتوی کوتاه در کنار یکدیگر استفاده می کند و علاوه بر این بیشتر اوقات لباس هایی اسپرت و راحتی و گشاد را برای پوشیدن انتخاب می کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استایل زیبا فرشته حسینی مدل مانتو مشکی فرشته حسینی مانتوی ساده و کوتاه فرشته حسینی مدل مانتوی بلند فرشته حسینی مدل مانتو فرشته حسینی با طرح و رنگ خاص مدل مانتوی طرح دار فرشته حسینی استایل فرشته حسینی مانتوهای فرشته حسینی

مانتوهای طرح داری که این بازیگر برای پوشش انتخاب می کند دارای مدلی متفاوت می باشند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید مانتوهای کوتاه را در پوشش خود با شلوار دمپا گشاد ست می کند که این سبک استایل جذاب و متفاوت می باشد.

توجه داشته باشید که اگر شما نیز تمایل دارید از مانتوی طرح دار یا گلدار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است این مدل مانتو را با اکسسوری ها و لباس هایی ساده ست کنید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

همچنین این بازیگر ایرانی برای حضور در مراسم رسمی استایلی خاص و ساده و رسمی تر دارد و از اکسسوری ها و لباس های تیره در پوشش خود استفاده می کند.

 مدل مانتوی طرح دار فرشته حسینی مدل مانتو و کت فرشته حسینی مانتوی اسپرت فرشته حسینی مدل مانتوهای فرشته حسینی با رنگ های متنوع

مدل مانتوهای فرشته حسینی با طرح خاص

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرحهای مانتوی فرشته حسینی جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *