دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل شینیون لانه زنبوری با استایل های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش مدل شینیون لانه زنبوری را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید به موهای خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل شینیون لانه زنبوری از انواع مدلهای خاص و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید موهایتان حالت و فرمی متفاوت داشته باشد بهتر است به کمک این آرایش مو به موهایتان حالت بدهید.

مدل شینیون لانه زنبوری مخصوص خانم ها و دختران جوان

مدل شینیون موها اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد می شود همچنین می توانید برای حالت به موهایتان از آرایش موی خامه ای و آرایش موی زنبوری و آرایش موی گره ای و … استفاده نمایید.

مدل آرایش موی لانه زنبوری

آموزش آرایش موی لانه زنبوری

۱.ابتدا موهای جلوی سر را از قسمت بالای نیمه ابروی سمت چپ تان جدا نمایید سپس مقداری مو را به صورت اریب از موهای سمت راست جلوی سر و موهای سمت راست پشت سر یا موهای پشت گوش تان جدا نمایید. مقداری مو هم از موهای قسمت چپ جلوی سرتان به صورت اریب جدا نمایید. باقی مانده موهای جلوی سر را به قسمت پشت ببرید و همه موهای پشت سر و موهایی که از جلوی سر به طرف پشت سرتان برده اید را با یکدیگر بگیرید و در قسمت پایین سر با کش به صورت محکم ببندید.

۲. دنباله موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید و موهای قسمت اول را به کمک گیره در بالای کش نگه دارید و موهای قسمت دوم را هم پوش بدهید و اسپری بزنید و موهای پوش داده شده را از قسمت رو دور دوست هایتان بچرخانید سپس موهایتان را در روی کش به همان صورتی که جمع کرده اید با سنجاق به سر وصل نمایید.

۳. موهای جمع شده را مقداری باز نمایید و به آن ها فرم بدهید سپس دو طرف موها را به کمک سنجاق به یکدیگر وصل نمایید و به موهایتان اسپری بزنید. موهای جدا شده قسمت سمت راست سر را به ۵ قسمت تقسیم نمایید و موهای جدا شده سمت چپ جلوی سر را به ۳ قسمت مساوی تقسیم نمایید و کش موی قسمت اول سمت راست و سمت چپ را از موها جدا نمایید.

آرایش موی زیبا و جذاب لانه زنبوری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۴. این دو قسمت مو را اسپری بزنید سپس این دو قسمت را به صورت لانه زنبوری در بالای سر فرم دهید بدین صورت که موی سمت راست را به طرف سمت راست به صورت موج دار فرم بدهید و موی سمت چپ را به طرف سمت چپ به صورت موج دار درست کنید و در انتها موج هر دو قسمت مو را به یکدیگر بچسبانید و این قسمت از موها را به کمک گیره محکم کنید.

۵. هر دو قسمت مو را به صورتی که ذکر کردیم به صورت لانه زنبوری درست نمایید و بعد از اینکه یک ردیف از همه قسمت های موی سمت راست و سمت چپ را به صورت لانه زنبوری فرم دادید باقی مانده موهایی را که به یکدیگر چسبانده اید را دوباره جدا کنید و دو قسمت دو قسمت از موها را به صورت لانه زنبوری فرم بدهید و این کار را تا روی موهای شینیون شده ادامه بدهید و ادامه این موها را روی موهایی که شینیون کرده اید قرار بدهید.

۶. موهای قسمت اول را که از دنباله موهایتان جدا کرده اید به سه قسمت مساوری تقسیم نمایید و یک قسمت از این سه قسمت را در سمت چپ تا بزنید و موی تا شده را به صورت پاپیون و به کمک سنجاق در قسمت بالای موهای شینیون شده به سر وصل نمایید و قسمت دوم موها را نیز در سمت راست یک تا بزنید و موی تا شده را به صورت پاپیون و به کمک سنجاق در قسمت بالای موهای شینیون شده به سر وصل نمایید.

۷. موی قسمت سوم را یک تای کوچک بزنید و موی تا شده را در وسط دو موی تا شده که به صورت پاپیون فرم داده اید قرار بدهید و این قسمت از موها را به کمک سنجاق به یکدیگر وصل نمایید و ادامه موهای پاپیون شده را روی موهای شینیون شده خود پخش نمایید و این موها را در زیر موهای شینیون شده جمع نمایید و به کمک سنجاق موها را به سر وصل نمایید. ادامه قسمت هایی از مو را که به صورت لانه زنبوری فرم داده اید را روی موی شینیون شده به صورت لانه زنبوری درست کنید و به موهایتان اسپری بزنید و بعد از اینکه موهایتان خشک شد گیره آن ها را بدارید و به جای گیره ها از گیره های نگین دار و مروارید دار برای تزیین شینیون موها استفاده نمایید.

مدل شینیون لانه زنبوری زنانه و دخترانه

در این مطلب مراحل مدل شینیون لانه زنبوری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل آرایش موی خاص مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *