دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی عارف غلامی مدافع میانی مطرح آبی پوشان

  • عاطفه میرزایی
  • ۲ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی عارف غلامی بازیکن فوتبال محبوب و مطرح ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

عارف غلامی بازیکن فوتبال محبوب و توانمند ایرانی می باشد. او در فصل پیش لیگ برتر فوتبال ایران برای باشگاه استقلال تهران در پست مدافع میانی و با شماره پیراهن پنج بازی می کرد. او سابقه بازی در باشگاه هایی از جمله سپاهان، ذوب آهن، فولاد خوزستان، استقلال و … را دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی عارف غلامی آشنا شوید و از تصاویر متفاوت وی دیدن نمایید.

بیوگرافی عارف غلامی + تصاویر جدید

بیوگرافی عارف غلامی بازیکن موفق ایرانی

عارف غلامی فوتبالیست با استعداد و دوست داشتنی کشورمان متولد ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۶ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر زیبای گرگان چشم به جهان گشوده است.

او ۱۷۹ سانتی متر قد دارد و در پست مدافع میانی برای استقلال بازی می کند. برادرش علی غلامی بازیکن همچون وی بازیکن سابق سپاهان بوده است.

در حال حاضر عارف غلامی در حال سپری کردن دوران مصدومیت خود می باشد تا برای نیم فصل بعد بتواند در لیست بازیکنان استقلال قرار بگیرد.

عارف غلامی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

شرح حال عارف غلامی + تصاویر جذاب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شروع فعالیت

عارف غلامی فعالیت حرفه ای خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۸ در سن ۱۲ سالگی از رده های مختلف باشگاه سپاهان آغاز کرد و تا سال ۱۳۹۲ در سن ۱۷ سالگی تا رده جوانان در این باشگاه حضور داشت.

وی بعد از رسیدن به سن ۱۸ سالگی به رده بزرگسالان باشگاه سپاهان پیوست و در سی و دو بازی موفق ۲ گل به ثمر رساند. سپس او در سال ۹۷ به مدت یک سال به باشگاه ذوب آهن رفت و در این تیم هفت بار به میدان رفته.

غلامی در سال ۲۰۱۹ به باشگاه فولاد خوزستان ملحق شد.

شرح حال عارف غلامی و همسرشعکس زیبا عارف غلامی در کنار برادرش علی

شرح حال عارف غلامی + تصویر

شرح حال کامل عارف غلامی

باشگاه استقلال

در سال ۱۳۹۸ باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن بود ولی در نتیجه عارف در تاریخ تیر ماه سال ۹۸ تصمیم گرفت به تیم مورد علاقه اش یعنی استقلال برود. او در طی این مدت ۴۱ بار داخل زمین شده و یک گل به ثمر رساند.

وی در سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

زندگینامه خواندنی عارف غلامیعکس های شخصی و جدید عارف غلامی

زندگینامه جامع عارف غلامی + تصویر زیبا

تیم ملی امید ایران

وی در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی ایران زیر ۲۰ سال رفت و تا سال ۲۰۱۷ در آنجا بود. او در این دو سال ۴۹ بار بازی کرده و سه گل به ثمر رساند. او حالا کاپیتان تیم ملی زیر ۲۳ می باشد.

آقای غلامی در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تیم ملی دعوت شد.

بیوگرافی عارف غلامی فوتبالیست کشورمان

تاریخچه زندگی عارف غلامی

پیج اینستاگرام عارف غلامی

پیج اینستاگرام عارف غلامی به آدرس arefgholamii@ می باشد. این هنرمند در اینستاگرام خود تمام تصاویر شخصی و ویدئوهای فوتبالی خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین وی تاکنون بیش از ۸۲۷ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه عارف غلامی و همسرش

بیوگرافی عارف غلامی + تصویر زیبا

زندگینامه عارف غلامی + تصویر

الگوی فوتبالی عارف غلامی

الگوی وی سرخیو راموس و کاناوارو می باشد. زمانی که استراماچونی سرمربی تیم استقلال بود گفته بود: ما مدافعی داریم که مثل کاناوارو می باشد. ایشان در چند تمرین به این موضوع اشاره داشت.

عارف غلامی نیز در مورد استراماچونی طی مصاحبه ای گفته بود:

استراماچونی ما را با تکنیک های اروپایی آشنا کرده است و چیزی های زیادی از او یاد گرفتیم، کار کردن با این مربی هم سخت و هم شیرین است

من سال ها با مربیان ایرانی کار کردم و معتقدم در ایران مربیان خوبی داریم اما به امثال آقای استراماچونی هم نیاز داریم که وارد فوتبال ما شوند.

سرگذشت جالب عارف غلامی عکس زیبا عارف غلامی در حال تمرین

تاریخچه زندگی عارف غلامی

بیوگرافی عارف غلامی + آلبوم شیک

شرح حال جالب عارف غلامیعکس دونفره عارف غلامی و احمد ایران دوست بازیگر تلویزیون

بیوگرافی عارف غلامی+ تصاویر خاص

شرح حال خواندنی عارف غلامیعکس زیبای عارف غلامی در کنار مهدی قایدی مهاجم سابق استقلال

بیوگرافی عارف غلامی + گالری جدید

زندگینامه کامل عارف غلامی

 

امیدواریم در این مطلب از خواندن بیوگرافی عارف غلامی بازیکن موفق ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم. همچنین برای آشنایی با بیوگرافی دیگر مدافعان آبی پوش از جمله سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آقاسی می توانید بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *