دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر خوش آتیه سینما و تلویزیون

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر جوان و مطرح سینما و تلویزیون همراه با تصاویر شخصی و خاص وی را در اینجا ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

آرمین رحیمیان هنرپیشه با استعداد و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۷ در سن ۲۵ سالگی با فیلم “شبی که ماه کامل شد” در نقش عبدالمالک ریگی به کارگردانی نرگس آبیار آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آرمین رحیمیان همراه با تصاویر شخصی و شیک وی آشنا شوید.

بیوگرافی آرمین رحیمیان + گالری شیک

بیوگرافی آرمین رحیمیان بازیگر محبوب ایرانی

آرمین رحیمیان بازیگر مطرح و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر مشهد مقدس چشم به جهان گشوده است.

وی فارغ التحصیل مدرک لیسانس فیلمسازی با گرایش فیلمنامه در دانشکده صدا و سیما می باشد.

آرمین رحیمیان در یک خانواده چهار نفره با اصالت و کم جمعیت متولد شده، وی در یک خانواده کرد خراسان بزرگ شده و علاقه اش از دوران دانشگاه به اوج رسید. او تنها یک برادر دارد.

آرمین رحیمیان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

گالری شیک و باحال آرمین رحیمیان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه کامل آرمین رحیمیانعکس دونفره آرمین رحیمیان و مادرش

زندگینامه خواندنی و کامل آرمین رحیمیان

در سال ۱۳۹۰ در سن ۱۸ سالگی به تهران رفت و در آموزشگاه بازیگری مشغول به تمرین و یادگیری بازیگری زیر نظر حسن فتحی پرداخت.

سپس وی پا به عرصه تئاتر گذاشت. او با نمایش “مری پاپینز” روی صحنه رفت. در این نمایش با بازیگرانی چون بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی نیا و احسان کرمی همبازی بود.

آرمین رحیمیان در نمایش سیاهی لشکر حضور داشت و درباره این تجربه گفته است که:

«همه‌‌ چیز اتفاقی بود و من بعد تماس از یک دفتر فیلمسازی سر از شهرک دفاع‌ مقدس درآوردم. من تمام آن روز تلاش‌ کردم که پشتم به دوربین باشد و از یک جایی پذیرفتم که این تجربه را مغتنم بدانم و کار را رها نکنم. در مسیر برگشت هم یک اسکناس ۱۰ ‌هزار تومنی به من دادند برای این نقش سیاهی لشکر.»

زندگینامه کامل آرمین رحیمیانعکس و بیوگرافی آرمین رحیمیان

بیوگرافی آرمین رحیمیان + تصاویر شخصی

شبی که ماه کامل شد

آقای رحیمیان در سال ۹۷ در سن ۲۵ سالگی اولین تجربه تلویزیونی خود را با فیلم “شبی که ماه کامل شد” کاری از نرگس آبیار به دست آورد. در این فیلم بازیگرانی همچون الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، بانیپال شومون، امین میری، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی و … حضور داشتند. 

او درباره بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد می‌گوید:

من از طریق یکی از دوستانم که در یک اجرای تئاتر با هم هم‌ بازی بودیم مطلع شدم و اصلا در جریان نقش نبودم. من با افتخار قبول کردم که بروم تست بدهم و هنوز نمی‌دانستم باید نقش عبدالمالک را بازی کنم. عبدالمالک یک خطبه دارد که دور آتش می‌خواند و من به همراه چند نفر دیگر این متن را تست دادیم. من یک ربع آن متن را تمرین کردم و بعد از اجرا کاوه سجادی‌ حسینی خانم آبیار را صدا کرد تا کار من را ببیند.

این اجرا چندبار و در چند روز تکرار شد تا روز نهایی که من با دو نفر دیگر متن را جلوی عوامل اجرا کردم. من دیگر فهمیده بودم که قرار است نقش عبدالمالک را بازی کنم. خانم آبیار به من و امین اعتماد کردند و ما هم تلاش کردیم تمام توان خود را به‌ کار ببندیم. نکته مهم اینکه من لحظه‌ ای برای ایفای این نقش تردید نکردم. من بعد از انتخاب شدن برای ایفای این نقش دست به‌ کار شدم. هر متن و تصویری که راجع به او بود را خواندم و دیدم اما بزرگ‌ ترین مشکلم با عبدالمالک این بود که او را نمی‌ فهمیدم و هرچه بیشتر با شخصیت او آشنا می‌شدم این درک نکردن در من بیشتر می‌شد.

تفکیک‌ های شیعه و سنی که در کلام و رفتارش بود و تصمیم‌ های جنایتکارانه‌ اش را اصلا نمی‌ فهمیدم. خانم آبیار تأکید داشت من خیلی زود در صحنه حاضر شوم و به همین دلیل من فروردین همان سال رفتم چابهار و اینگونه توانستم بیشتر از مردم و محیط درباره نقشم تأثیر بگیرم.

بیوگرافی آرمین رحیمیان و همسرش

زندگینامه جالب آرمین رحیمیان

مجموعه تلویزیونی میدان سرخ

این بازیگر در سال ۱۳۹۹ در مجموعه تلویزیونی “میدان سرخ” کاری از ابراهیم ابراهیمیان در کنار بهرام افشاری و مهتاب کرامتی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی آرمین رحیمیان + تصاویر شخصی

شرح حال خواندنی آرمین رحیمیان

کارگردان مورد علاقه آرمین رحیمیان

آرمین رحیمیان آرزو دارد روزی با کارگردان‌ های مطرح و به نامی همچون بهرام توکلی و اصغر فرهادی کار کند.

زندگینامه جامع آرمین رحیمیانعکس هوتن شکیبا در کنار آرمین رحیمیان

زندگینامه کامل آرمین رحیمیان

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آرمین رحیمیان هنرپیشه ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *