دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو کلاه دار اسپرت و شیک برای دختران جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل مانتو کلاه دار مخصوص خانم ها و دختران جوان شیک پوش و امروزی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو کلاه دار از انواع طرح های اسپرت می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایلی امروزی داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو کلاه دار شیک و جدید

مانتو یکی از ضروری ترین پوشاک ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود به همین دلیل مانتوها در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و بهتر است شما برای داشتن استایلی متفاوت از مانتو با طرحی مناسب در پوشش خود استفاده نمایید و علاوه بر این مانتویتان را به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشد.

مدل مانتو کلاه دار

طرح مانتوی کلاه دار دخترانه و زنانه

در فصول سرد اغلب خانم ها به پوشیدن مانتوی کلاه دار تمایل پیدا می کنند و این طرح مانتوها در انواع مدلهای بلند و کوتاه موجود می باشند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید برای دوخت برخی از مانتوهای کلاه دار از پارچه های نازک و نخی استفاده می شود که این طرح ها برای پوشیدن در روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشند.

توجه داشته باشید که مانتوهای کلاه دار برای خانم ها و دختران جوان مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از این مدل مانتو اسپرت در پوشش تان استفاده نمایید.

برخی از مانتوهای جین نیز به صورت کلاه دار دوخته می شوند و با توجه به اینکه این مدلها پرطرفدار هستند اغلب خانم ها تمایل دارند از آن ها در پوشش خود استفاده نمایند.

  •  آرون گروپس

مدل مانتو کلاه دار رنگ روشن مدل مانتو جین کلاه دار مدل مانتو کلاه دار اسپرت مانتوی رنگ روشن و کلاه دار مدل مانتو کلاه دار جدید ست مانتوی کلاه دار مدل مانتو کلاه دار شیک و اسپرت مانتو جین کلاه دار مدل مانتو کلاه دار جدید مانتوی کلاه دار شیک مدل مانتو کلاه دار کوتاه

برای دوخت مانتوی کلاه از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. مانتوی ساده کلاه دار برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی داشته باشید بهتر است از مانتوی طرح دار در پوشش تان استفاده کنید.

ست کردن مانتوی کلاه دار در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را با کفش اسپرت و شلوار جین یا شلوار اسپرت و کیف اسپرت و سایر اکسسوری ها با طرح اسپرت در پوشش خود ست نمایید.

مانتوهای کلاه دار دارای رنگ های روشن و تیره و خنثی می باشند که بهتر است رنگ مانتو با توجه به رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها انتخاب شود. اگر تمایل دارید مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کنید با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به راحتی ست شود بهتر است از مانتوی کلاه دار رنگ خنثی در پوشش تان استفاده کنید همچنین مانتوهای رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشند و اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از مانتوی رنگ تیره در پوشش تان استفاده کنید.

مدل مانتو کلاه دار ساده مدل مانتو کلاه دار و جین مانتوی اسپرت و کلاه دار مدل مانتو کلاه دار قرمز مانتوی اسپرت کلاه دار مدل مانتو کلاه دار دخترانه مانتو بلند کلاه دار ست مانتو جین کلاه دار مانتو کلاه دار مدل مانتو کلاه دار سفید مانتوی دخترانه کلاه دار مدل مانتو رنگ روشن و شیک کلاه دار مانتوی زنانه کلاه دار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های مانتوی کلاه دار آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *