دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جعفر سلمانی وینگر جوان باشگاه استقلال

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جعفر سلمانی بازیکن فوتبال محبوب و مطرح ایرانی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جعفر سلمانی بازیکن فوتبال توانمند و خوش سابقه اهل ایران می باشد. این فوتبالیست موفق در حال حاضر برای باشگاه استقلال در پست وینگر چپ با قد ۱۷۶ سانتی متر بازی می کند. این وینگر جوان و موفق ایرانی سابقه بازی در تیم هایی همچون صنعت نفت، پورتیموننزه و … دارد که به تازگی به عضویت باشگاه استقلال درآمده است. در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی جعفر سلمانی همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

تاریخچه زندگی جعفر سلمانی

آشنایی با بیوگرافی جعفر سلمانی و تصاویر جدید وی

جعفر سلمانی فوتبالیست با استعداد و محبوب کشورمان متولد ۲۳ دی ماه سال ۱۳۷۵ که هم اکنون وی ۲۵ سال سن دارد و در شهرستان شادگان واقع در استان خوزستان چشم به جهان گشوده است.

این بازیکن جوان، از دوران کودکی علاقه بسیاری به فوتبال داشت و با حمایت پدر و مادرش فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ در سن ۲۰ سالگی از آکادمی تیم صنعت نفت آبادان شروع نمود و تا سال ۲۰۲۱ برای این تیم بازی می کرد. او در رده های مختلف را در این باشگاه تجربه کرد.

خوب است بدانید که وی توانست در لیگ امید های کشور به همراه تیم صنعت نفت عنوان آقای گل را از آن خود کند. این موضوع باعث شد در لیگ هفدهم، زمانی که فراز کمالوند و سرمربی این تیم مورد توجه وی قرار بگیرد و سپس او را به تمرینات تیم بزرگسالان صنعت نفت دعوت کرد. سلمانی برای این باشگاه ۵۳ بار به میدان رفته و ۳ گل به ثمر رساند.

بدین ترتیب در سال ۲۰۲۱ از تیم صنعت نفت آبادان به باشگاه پورتیموننزه لیگ برتر پرتغال رفت. وی در طی حضورش در این تیم ۱۱ بار داخل زمین رفته و یک گل به ثمر رسانده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی جعفر سلمانی + آلبوم جدیدعکس و بیوگرافی جعفر سلمانی

بیوگرافی جعفر سلمانی و همسرش

باشگاه فوتبال استقلال تهران

جعفر سلمانی در تاریخ ۸ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ امضای قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست.

اولین بازی رسمی وی برای استقلال در مقابل تیم الهلال در رقابت های لیک قهرمانان آسیا می باشد. او امیدوار است که با شروع رقابت های لیگ برتر در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ بیشتر برای تیم باشگاهی خود مثمر ثمر باشد.

زندگینامه کامل جعفر سلمانی

عملکرد ملی

او  در تاریخ ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اولین حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را مقابل سوریه تجربه کرد.

بیوگرافی جعفر سلمانی و همسرش

زندگینامه جالب جعفر سلمانی

زندگینامه جعفر سلمانی+ تصاویر خاص

پیج اینستاگرام جعفر سلمانی

پیج اینستاگرام جعفر سلمانی به آدرس jafarsalmani97@ می باشد. او در اینستاگرام خود تمام تصاویر شخصی و ویدئو های ورزشی خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است. همچنین ایشان تاکنون بیش از ۵۴ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه خواندنی جعفر سلمانی

ازدواج و همسر

این بازیکن ۲۵ ساله، تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگینامه جامع جعفر سلمانی

فوتبالیست های هم پست

از دیگر بازیکنان فوتبال ایرانی که در پست وینگر چپ بازی می کنند می توان به رضا دهقانی، مهدی قایدی، مهرداد محمدی، سعید آقایی، وحید امیری و … اشاره کرد.

بیوگرافی جعفر سلمانی + تصاویر زیبا

امیدواریم از دیدن جعفر سلمانی بازیکن فوتبال محبوب کشورمان و همچنین از عکس های جدید و شیک وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *