دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو برای افراد قد بلند در استایل های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو برای افراد قد بلند آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مانتو یکی مهم ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و با توجه به اینکه مانتو از مهم ترین آیتم ها در استایل خانم ها نیز محسوب می شود از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج بدهید و مانتوهایتان را با توجه به اندازه قد و فرم اندام و … انتخاب نمایید. مدل مانتو برای افراد قد بلند و افراد قد کوتاه دارای طرح و رنگ هایی متنوع است و شما می توانید با انتخاب مانتو با طرحی مناسب در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

مدل مانتو برای افراد قد بلند با طرح و رنگ های زیبا

مانتوهای دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با پوشیدن مانتویی مناسب به ظاهر خود جذابیت بیشتری را ببخشید.

مدل مانتو برای افراد قد بلند

طرح های مانتو مخصوص خانم های قد بلند

اغلب خانم ها تمایل دارند قدی بلند و اندامی خوش فرم داشته باشند و اگر شما قد بلند هستید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مانتو و سایر لباس هایتان دقت لازم را داشته باشید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

خانم های قد بلند بهتر است برای انتخاب مانتوی خود اصولی را رعایت نمایند تا قد آن ها بیشتر از حد بلند به نظر نرسد و علاوه بر این عیب های موجود در فرم اندام شان کمتر به نظر برسد.

مدل مانتو برای افراد قد بلند مدل مانتو گلدار برای افراد قد بلند مدل مانتو شیک مخصوص خانم های قد بلند مدل مانتو شیک برای افراد قد بلند مدل مانتو طرح دار برای افراد قد بلند مانتوی شیک مجلسی برای افراد قد بلند مانتوی مشکی برای افراد قد بلند مانتوی زنانه برای افراد قد بلند مدل مانتو اسپرت برای افراد قد بلند مانتوی شیک برای افراد قد بلند

توجه داشته باشید که اگر قد شما بلند است بهتر است مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که بلندی آن تا روی زانوهایتان می باشد و هرگز در استایل تان از مانتوی خیلی کوتاه یا خیلی بلند استفاده نکنید. از پوشیدن مانتو و شلوار یک رنگ نیز بهتر است خودداری نمایید زیرا قدتان بلندتر به نظر می رسد. علاوه بر این مانتوهای خیلی کوتاه نیز باعث می شوند تا پاهای شما بلندتر به نظر برسند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتوهای گشاد و باد کرده باعث بزرگ تر نشان دادن فرم اندام می گردند از این رو بهتر است خانم های قد بلند از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نکنند همچنین بهتر است خانم ها با قد بلند مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که توجه را از قد آن ها دور کند و روی برجستگی ها و نقاط قوت اندام آن ها تاکید بیشتری داشته باشد. مانتوی کمردار تنگ برای خانم های قد بلند و خوش اندام انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

اگر شما قد بلند هستید و دارای اضافه وزن نیز می باشید بهتر است از مانتو با برش راسته و رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید همچنین اگر دارای قدی بلند و فرم اندام باریک و لاغر هستید بهتر است مانتویی با رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب کنید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوی ساده برای افراد قد بلند مانتوی رنگی مخصوص افراد قد بلند مانتوی ساده برای افراد قد بلند مانتوی طرح دار برای افراد قد بلند مانتوی شیک برای افراد قد بلند مانتوی مشکی ساده برای افراد قد بلند طرح مانتو برای افراد قد بلند مانتوی دو رنگ برای افراد قد بلند مدل مانتو شیک و زیبا برای افراد قد بلندمانتو برای افراد قد بلند و جذاب مانتوی مشکی و ساده

 

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های مانتوی بلند و کوتاه مخصوص خانم های قد بلند شیک پوش و مشکل پسند جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *