دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طریقه آرایش لب حجیم با آموزش مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه آرایش لب حجیم مخصوص خانم ها و دختران جوان در اختیار شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید برای گریم لب هایتان تبحر لازم را بدست آورید.

حجم دادن به لب ها دغدغه اغلب خانم ها می باشد و بیشتر خانم ها تمایل دارند به کمک تزریق لب و سایر روش های جراحی زیبایی به لب هایشان حجم بدهند ولی جالب است بدانید که برای پر نشان دادن لب ها نیازی به استفاده از این روش ها نیست و شما می توانید به کمک ترفندهای آرایش لب حجیم به لب هایتان فرم بی نظیری را ببخشید.

نحوه آرایش لب حجیم

در دنیای امروز داشتن لب های پر و حجیم جذاب محسوب می شود و اغلب ستاره های هالیوودی و بازیگران ایرانی دارای لب هایی با این ویژگی می باشند و اگر شما نیز تمایل دارید در ظاهر خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید می توانید با طی کردن مراحل زیر لب هایتان را حجیم تر کنید که این مراحل عبارتند از :

آرایش لب حجیم

۱. آماده سازی لب ها

هر چقدر لب ها نرم و مرطوب تر باشند مواد آرایشی بهتر روی آن ها می نشینند و شما می توانید به کمک اسکراب لایه بردار گریم لب هایتان را شروع کنید سپس با بالم لب یا مرطوب کننده آماده سازی لب هایتان را به پایان برسانید. یکی از آسان ترین روش ها برای لایه برداری لب ها استفاده از مسواک و شکر می باشد و کافیست شما مسواک را مرطوب نمایید و به شکر آغشته کنید سپس به آرامی و به صورت دورانی مسواک را روی لب هایتان بکشید و پوست های مرده روی سطح پوست را از بین ببرید و در نهایت نیز به کمک آب گرم لب هایتان را آبکشی نمایید و مقداری مرطوب کننده روی لب هایتان بزنید.

۲. کانسیلر لب

در این مرحله می توانید مقداری کانسیلر را به لب های خود بزنید. توجه داشته باشید که کانسیلر باعث می شود تا رژلب به مدت بیشتری روی لب هایتان بماند. از کانسیلر می توانید بعد از به پایان رسیدن آرایش لب هایتان نیز استفاده نمایید و خطوط دور تا دور لب ها را به کمک کانسیلر تنظیم نمایید.

آموزش آرایش لب حجیم

۳. کانتورینگ لب

کانتورینگ لب یکی از تکنیک های آرایشی جذاب می باشد و شما می توانید به کمک این روش به لب هایتان فرم بی نظیری را ببخشید. برای کانتور کردن لب ها مقداری پودر یا کرم کانتور رنگی را با کانسیلر ترکیب نمایید و روی لب هایتان بزنید تا حجم لب هایتان افزایش پیدا کند.

  •  آرون گروپس

۴. خم بالای لب

به کمک هایلایتر خم بالای لب را می توانید مقداری برجسته نمایید سپس هایلایتر را به کمک انگشت یا قلم مویی نرم روی لب های خود بزنید. اگر تصور می کنید که لب بالایی شما حجیم تر از لب پایینی به نظر می رسد می توانید مقداری از هایلایتر را به قسمت زیری لب پایینی خود بزنید.

آرایش لب حجیم

۵. کشیدن خط لب

رنگ خط لب را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید سپس یک X روی لب بالایی بکشید و آن را ادامه بدهید تا حاشیه بالای لب شما کامل گردد. توجه داشته باشید که هر دو طرف X کشیده شده باید متقارن و مشابه یکدیگر باشد. حاشیه لب پایین را در این مرحله باید پر رنگ کنید سپس دو خط را به یکدیگر متصل نمایید و قسمت داخلی این خطوط حاشیه ای را به کمک رژلب پر نمایید.  هر چه رنگ به سمت مرکز لب ها می رود باید محوتر شود سپس به کمک رژلب با رنگ روشن قسمت مرکزی لب هایتان را روشن و برجسته تر نمایید.

آرایش لب حجیم

نکاتی برای انتخاب رنگ رژلب

  1. اگر لب های شما باریک می باشد برای آرایش لب حجیم بهتر است از رژلب رنگ روشن و صورتی و قرمز استفاده نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا لب ها برجسته تر به نظر برسند.
  2. رژلب با رنگ های نود درخشندگی بیشتری را به لب ها می بخشد به همین دلیل این رنگ ها باعث می شوند تا لب ها حجیم تر به نظر برسند.
  3. برای بخشیدن حجم بیشتر به لب ها می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید که در این صورت بهتر است برق لب را به قسمت مرکزی لب هایتان بزنید.

میکاپ لب حجیم

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید برای حجیم کردن لب ها نیازی نیست روش های سخت و مضر را انتخاب نمایید می توانید به کمک تکنیک های میکاپ لب باریک به راحتی لب هایتان را حجم بدهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *