دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کانسیلر چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

کانسیلر نوعی کرم پودر فشرده در رنگ ها مختلفی و به صورت ماتیکی، مایع و جامد می باشد، که خانم ها برای داشتن آرایشی زیبا بر روی صورت از این پودر فشرده رنگی استفاده می کنند.

همه خانم ها هنگامی که از لوازم آرایشی استفاده می کنند دوست دارند آرایشی شیک و زیبا بر روی چهره خود انجام دهند بنابراین برای داشتن یک آرایشی مناسب و اصولی باید از کرم پودرهای روشن و رنگی استفاده کرد اما انتخاب این کرم پودرها احتیاج به یک سری نکاتی دارد که در این مطلب برای شما توضیح می دهیم.

کانسیلر چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

کرم پودر رنگی

در دنیای امروز آرایش های گریمی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و همه به دنبال برطرف کردن ایرادهای چهره هستند. چهره هیچ‌کس بی عیب نیست و هر کسی ممکن است ایرادهای جرئی در چهره خود داشته باشد، کانسیلرها در واقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که می توان آن را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد و دارای انواع مارک ها و رنگ های مختلفی هستند برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، می توانید با مشاوره آرایشی مشورت کنید زیرا فرم کشیدن این کرم پودر رنگی بسته به مدل صورت باهم متفاوت است و همیشه رنگی که انتخاب می کنید باید از رنگ کرم پودر استفاده شده روشن تر باشد اما اگر خیلی روشن باشد به جای اینکه لکه های تیره را بپوشاند بیشتر نمایان می کند.

 محو کردن جوش و لکه های صورت

  یکی از مشکلاتی که در بین خانم ها وجود دارد و احساس می کنند زیباییشان کم رنگ تر شده است جوش و لکه های صورت می باشد زیرا، جوش و لکه صورت چهره را در واقع پیرتر و نازیبا تر نشان می دهد که از کانسیلر می توانید برای پوشاندن لکه ها و جوش ها استفاده کنید، برای این منظور فقط کافی است مقدار کمی از این کرم پودر رنگی را بر روی جوش یا لکه صورت بزنید در این صورت محو شدن یا بسیار کم رنگ شدن نقطه مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

کانسیلر در رنگ و مارک های مختلف

پوشاندن ماه گرفتگی و تتو

یکی از مشکلات پوستی که مادرزادی می باشد ماه گرفتگی است، هنگامی که پوست فرد دچار ماه گرفتگی می شود حتی اگر فرد زیبا هم باشد اما با دیدن ماه گرفتگی برروی صورتش از زیباییش غافل می شویم، بنابراین برای کم رنگ کردن و حتی محو کردن این ماه گرفتگی می توانید از این کرم پودر فشرده استفاده کنید، یکی دیگر از کاربرد این کرم پودر فشرده این است که برخی خانم ها می توانند برای از بین بردن تتو و خالکوبی به روش غیردائمی از این کرم پودر استفاده کنند.

  •  آرون گروپس

کرم پودر فشرده رنگی

پوشاندن تیرگی اطراف لب

برخی از افراد دارای دهان و لب های تیره می باشند که با استفاده از این کرم پودر رنگی می توانید تیرگی اطراف لب و دهان را پوشش دهید، فقط کافی است کمی از این پودر رنگی را به اطراف دهان و حتی روی لب‌ها بزنید تا هم لکه از بین برود و هم رژ بر روی لبتان تثبیت گردد و مرتب‌تر دیده شود.

پوشاندن پف نقاط مختلف صورت

گاهی پف زیر چشم و یا نقاط دیگر صورت، چهره را نا زیبا می کند این پف ممکن است مادرزادی نیز باشد، بنابراین برای کمتر شدن این پف ها ابتدا مقداری هایلایتر بزنید تا هاله ای از نور ایجاد کنید سپس از از این کرم پودر رنگی فشرده استفاده کنید.

کرم پودر فشرده رنگی

 پوشاندن قرمزی اطراف بینی

بعضی از افراد کناره های بینی شان به رنگ قرمز می باشد بنابراین برای پوشاندن قرمزی اطراف بینی می توانند مقداری کانسیلر بزنند و  به وسیله یک پد آن را محو کنند.

کانسیلرها دارای رنگ های مختلفی می باشند که برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *