دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خلاقیت های زیبا برای ساخت کاردستی با پر

  • محدثه خاکشور
  • ۳ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

کاردستی با پر را می توان یکی دیگر از ایده های زیبا و شیک ساخت کاردستی به شمار آورد. از این کاردستی علاوه بر تزیین منزل در قالب تابلو و درکوب می توانید برای تزیین پوشاک، اکسسوری های مو و …، و حتی وسایل منزل از جمله چراغ خواب، کوسن و … به کار ببرید.

قطعا باید یک خانم باشید تا تلاش برای تزیین منزل به روش های مختلف را احساس کنید. خانم های خوش سلیقه علاوه بر نظافت همیشه به دنبال ایده های نو خلاقانه هستند تا خانه ی خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایند. درست آمده اید آرگا در این مطلب قصد دارد ساخت کاردستی با پر را آموزش دهد.

ایده هایی زیبا و شیک از کاردستی با پر

غیر از دیزاین و زیباسازی منزل با استفاده از پر، ساخت کاردستی با پر می تواند به نوعی فعالیت ذهنی و تفریحی برای کودک شما با کمک و همراهی شما محسوب شود. به کار گرفتن پر برای دیزاین منزل نه تنها زیبا و خلاقانه می باشد که مقرون به صرفه بوده و زمان کمی از وقت شما را به خود صرف می کند.

انواع نمونه های جالب و جذاب کاردستی با پر

ایده هایی خلاقانه از تزیین منزل با کاردستی با پر

چنانچه برای این منظور به دنبال ایده ای جدید می باشید، می توانید از میان دیگر ایده ها مصرف خود را به صف ایده پردزای اشغال نمایید.

هر یک از پر پرندگان زیبایی و جذابیت منحصر به خود را دارد. اگر در زمینه ی زیباسازی منزل خود در پی برداشتن گامی موثر می باشید، ما پیشنهاد می کنیم که خلاقیت استفاده از پرها و ساخت کاردستی با پر را مد نظر خود قرار دهید. این تزیینات و کاربردهای فوق العاده در واقع روش های خلاقانه بوده که شیک و جدید بودن را به همراه دارد، ولی حضور آن را کمابیش در گذشته نیز شاهد بوده ایمف به عنوان مثال استفاده از پر با مرکب برای نوشتن که در حال حاضر جنبه ی ادبی، هنری کلاسیک به خود گرفته است و می توانید از آن برای تزیین میز کار خود بهره ببرید.

  •  آرون گروپس

کاردستی های زیبا و ساخته شده از پر

کاردستی پر و ایده هایی برای ساخت آن

کاردستی به وسیله ی پر

چند ایده ی جالب برای به حضور درآوردن پر در تزیینات

علاوه بر ساخت یک مداد پر و دیگر وسایل برای تزیین منزل می توانید تنها با به کارگرفتن کمی خلاقیت وجود خود، اکسسوری های زیبای بسیاری را نیز به ساده ترین شکل ممکن در منزل بسازید.

ایده هایی متنوع برای ساخت کاردستی با پر

– با استفاده از پر وسایل تزیینی موی سر بسازید!

 تزیین پر با بهره گرفتن از کمترین لوازم ممکن است. مجموعه ای متنوع و زیبا از انواع اکسسوری های مو تزیین شده و یا بدون تزیین در بازار جهت خریداری وجود دارند که می توانید تهیه نمایید. اما همیشه ملزم به خرید نیستید. می توانید به آسانی در خانه هر یک از آنها را اعم از تل، گیره،کش و …. را زیبا و طرحدار کرده و از سادگی یکنواخت خارج سازید.

ایده هایی جالب برای ساخت و تزیین اکسسوری های مو به وسیله ی پر به عنوان کاردستی

– با استفاده از پر بدلیجات (گوشواره) بسازید!

گوناگونی زیورآلات و بدلیجات به قدری است که واقعا خانم ها دچار سردگمی برای انتخاب می شوندف و برای همین خاطر است که اغلب با کوله باری از زیورآلات به خانه باز می گردند. اما با تمام این ها گاهی هیچ یک از آنها، نمی تواند نظر شما را به خود جلب کند چون یک جدید و جذاب بودن همان چیزی است که هدف شما است. و یا گاهی به عنوان مثال گوشواره ای می خواهید که با رنگ و طرح لباس شما هماهنگی داشته باشد، و در این لحظه است که می توانید از پر کمک بگیرید. ساخت گوشواره به همراه تعدادی مهره و مروارید دقیقا همانی است که به دنبال آن می باشید.

کاردستی با پر

ایده هایی متفاوت از ساخت کاردستی با پر

-با استفاده از پر گلاه ساده خود را زیباتر کنید!

چنانچه قصد زیباسازی کلاه خود را دارید، می توانید با استفاده از پر این کار را به بهترین شکل انجام دهید. برای این منظور تنها لازم است پرهایی متعدد و متفاوت در رنگ و سایزهای گوناگون را جمع آوری و به وسیله ی کاموا و یا سیم مفتولی به یکدیگر وصل نمایید. در نهایت نیز به وسیله ی گیره، و یا دکمه و چسب تفنگی به کلاه خود بچسبانید.

انواع ایده های جذاب و منحصر به فردکاردستی با پر

-با استفاده از پر و مقوا منزل خود را دیزاین کنید!

ابتدا برای هر هدف و منظوری که باشد لازم است، پرها را رنگ آمیزی کنید. می توانید با چسباندن پرهای رنگ شده بر روی مقوا طرح ایده آل خود را به تصویر بکشید. همچنین می توانید شکل جانوران را بر روی پر کشیده و برای تزیین اتاق کودک از آن بهره ببرید.

کاردستی با پر

ایده هایی زیبا و خلاقانه از کاردستی با پر

تزیین کیف زنانه مجلسی زیبا با استفاده از پر

ایده های جذاب از ساخت کاردستی به وسیله ی پر

ساخت کاردستی به وسیله ی پر

ایده هایی شیک و بینظیر از کاردستی با پر

انواع ایده های زیبای کاردستی با پر

کاردستی با پر به شکل های متفاوت

ساخت درکوب های زیبا و شیک از پر برای تزیین درب منزل

ایده هایی متنوع از کاردستی با پر

ایده هایی متفاوت و خلاقانه از کاردستی با پر

کاردستی به وسیله ی پر

تزیین چراغ خواب های منزل به وسیله ی پر

انواع ایده های زیبای کاردستی با پر

ایده هایی شیک و منحصر به فرد از ساخت کاردستی با پر پرها ایده هایی جذاب برای ساخت کاردستی

کاردستی های ساخته شده زیبا از پر

انواع ایده های زیبا و متنوع از کاردستی با پر

ایده هایی زیبا و جذاب از کاردستی با پر

ساخت کاردستی از پر

انواع نمونه های جذاب کاردستی با پر

ساخت کاردستی از پر

ایده هایی زیبا و جذاب از کاردستی با پر

کاردستی با پر

تزیین داخل ماشین با استفاده از پر

کاردستی با پر

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت قدردان و متشکریم. پرها را می توان یکی دیگر از وسایل دور ریختنی و بی استفاده اطرافمان به شمار آورد که می توانید با ساتفاه از چاشنی خلاقیت از آن ها به شکلی باور نکردنی بهره ببرید. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با انواع کاردستی، و کاردستی با وسایل دور ریختنی بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *