دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سواحل استانبول با زیبایی های بکر و خاطره انگیز

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

سواحل استانبول از بکرترین ساحل های دنیا هستند که دارای چشم اندازهای ویژه ای می باشند این سواحل مورد توجه گردشگران زیادی هستند و با توجه به تنوعی که در چشم اندازهای آن وجود دارد می تواند برای گردشگران جذابیت داشته باشد. از مهم ترین این ساحل ها می توان به ساحل گلدن، بورک، دالیا و … اشاره کرد.

استانبول؛ شهری توریستی با جاذبه های بسیار زیبا می باشد. این شهر از جمله مکان های دیدنی کشور ترکیه و یکی از مهمترین شهرهای دنیا به ویژه برای گردشگران ایرانی است که از جذابیت های زیادی برخوردار می باشد. از مهمترین جذابیت های این شهر می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد. این سواحل مهمترین مکان برای قدم زدن و پیاده روی هستند. چشم اندازهای زیبایی که در سواحل استانبول می بینید از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است و علاقه مندان زیادی دارد. امکانات متعددی که در کنار این سواحل قرار دارد موجب رونق و گسترش آن شده است و امروزه آن را به یکی از بندرهای توریستی دنیا تبدیل کرده است.

سواحل استانبول را بشناسید

استانبول شهری با تنوع گردشگری بالا است شهری که امروزه جاذبه های لاکچری و مدرنی را در خود جای داده است این شهر توریستی پایتخت فرهنگی ترکیه است و جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی دارد. مهمترین چشم اندازهای طبیعی در این شهر شامل ساحل های آفتابی با چشم اندازهای دیدنی هستند شما فرصت دارید با پشت و گزار در این ساحل ها از چشم اندازهای زیادی دیدن کنید و جذابیت های بیشتر در این منطقه را بشناسید. در سواحل این شهر، رستوران های گوناگونی وجود دارند. از دیگر زیبایی های اطراف این منطقه می توان به مساجد تاریخی آن اشاره کرد که زیبایی زیادی دارند.

ساحل ترو بلو:

این ساحل از جمله دیدنی ترین سواحل دنیا است که در شهر استانبول واقع شده است و مقصد بسیاری از گردشگران می باشد نمای بی نظیر و رویایی که این ساحل به خود اختصاص داده است خیره کننده و محصورکننده است جاذبه های تفریحی پرطرفداری که در این ساحل وجود دارند هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند و از مهمترین امتیازات این منطقه هستند. در این جزایر قایق ها مهمترین تفریحات آن به شمار می آیند همچنین به روزترین تفریحات ساحلی در این سواحل وجود دارند. غروب این ساحل توصیف نشدنی است سواحل شنی آن دارای استخر و رستوران هستند باغ های محلی که محل استراحتگاه های شخصی هستند نیز در اطراف این سواحل واقع شده اند.

ساحل استانبول

ساحل گلدن:

این ساحل دارای نمای بی نظیری است و در نزدیکی دریای مرمر واقع شده است از مهمترین تفریحات ساحلی در این منطقه می توان به والیبال ساحلی، بازی صخره نوردی، قایق پدالی، پیاده روی و گلف بازی اشاره کرد در رستوران های ساحلی این منطقه غذاهای متنوع فست فودی و دریایی سرو می شود که هواداران زیادی دارد. برای اقامت در این منطقه نیز این امکان برای گردشگران در نظر گرفته شده است و می توانند از هتل های نزدیک به ساحل برای اقامت خود استفاده کنند.

ساحل های استانبول

  •  آرون گروپس

ساحل سولار:

از دیگر سواحل مشهور در در این شهر ترکیه می توان به ساحل زیبای سولار اشاره کرد این ساحل که یکی از بزرگ ترین سواحل منطقه است دارای خدمات متنوعی می باشد امکانات تفریحی جذابی نیز در این منطقه برای گردشگران در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید. هیجان استفاده از تفریحات آبی در این منطقه با جت اسکی، صخره نوردی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، قایق موتوری، کایت سواری، موج سواری و … نیز بسیار لذت بخش است. در برخی از فصل های سال نیز جشنواره های موسیقی در این سواحل برگزار می شوند این جشنواره ها و کنسرت های موسیقی هواداران زیادی دارند و برای گردشگران وسوسه انگیز هستند.

ساحل دیدنی استانبول

ساحل اوزن:

این ساحل که به ساحل ماهیگیران معروف است در سال های اخیر بازسازی شده است در تابستان این ساحل نیز بسیار شلوغ است و طرفداران خاصی دارد این ساحل در شمار طبیعی ترین و بکرترین سواحل منطقه است که دارای امکانات تفریحی ویژه خود است با توجه به اینکه این منطقه ویژه ماهیگیری است می توانید با نشستن در لب ساحل از مناظر آن لذت ببرید همچنین می توانید از غذاهای دریایی آن میل کنید کافه تریا ساحلی که محلی برای نشستن است می تواند با سرو غذاهای دریایی و نوشیدنی های گوناگون بسیار دلچسب باشد.

سواحل استانبول

ساحل بورک:

بازدید از این ساحل نیز یکی دیگر از لذت های سفر به استانبول است این ساحل نیز از مجموعه سواحل بکر و پر جاذبه ای است که می توانید از آن دیدن کنید این ساحل زیبا نیز در کناره دریای سیاه است این ساحل یکی دیگر از مهمترین سواحل استانبول شناخته می شود و از چشم اندازهای زیبایی برای گردشگران برخوردار است. این ساحل دارای تفرجگاه ها و مکان هایی برای استراحت است که خیلی از گردشگران در این مکان ها استراحت می کنند و در زیر نور آفتاب قرار می گیرند در این سواحل نیز امکانات تفریحی و آبی زیادی وجود دارد شنا کردن در این آب ها، والیبال های ساحلی، قایق سواری، موج سواری و … از مهمترین امکانات تفریحی می باشند.

ساحل شهر استانبو

استانبول دارای جاذبه های بسیار زیبای دیگر نیز می باشد. این شهر یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در دنیا است که هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. شما گردشگران و علاقه مندان برای بازدید از جذابیت های بیشتری این منطقه می توانید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های آن دیدن کنید. همچنین این منطقه دارای دیگر ساحل های تفریحی می باشد. از مهمترین این ساحل ها می توان به ساحل ترو بلو، ساحل دالیا، ساحل گلدن و … اشاره نمود. هر یک از این ساحل ها به خودی خود از تفریحات این شهر محسوب می شوند. این ساحل ها در بخش های مختلفی از شهر قرار گرفته اند و در اطراف آن ها نیز هتل ها و مراکز خرید زیادی وجود دارد که می تواند به رفاه و راحتی شما کمک کند.

در هر یک از این بخش ها امکانات تفریحی و رفاهی گوناگون در نظر گرفته شده است که شامل تفریحات آبی مجزا، هتل، رستوران و مرکز خرید می باشند شما به راحتی می توانید با توجه به نزدیک بودن هتل خود هر یک از این ساحل ها را برای تفریح و قدم زدن انتخاب نمایید. همچنین برای بازدید از بهترین محله های استانبول و دیدنی های رایگان استانبول کلیک کنید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *