دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین میوه بله برون با خلاقیت ها و ایده های زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

تزیین میوه بله برون یکی از کارهایی است که عروس خانم و خانواده اش برای پذیرایی در میزبانی مراسم بله برون باید انجام دهند. حالا که نوبت به شما رسیده چه خوب است ایده آل ترین تزیینات را برای چنین اتفاق فرخنده ای به تصویر بکشید.

میوه آرایی هنری است که مختص به مکان، مناسبت و یا فرد خاصی نمی باشد. هر جا که تقاضای یک پذیرایی شیک و زبانزد مطرح شود، میوه آرایی نیز عرض اندام می کند. یکی از مراسم هایی که این هنر کارایی زیادی دارد و از استقبال بالایی برخوردار می شود، مراسم بله برون است که عروس و داماد برای تزیین میوه بله برون به دنبال ایده های جدید، زیبا و متفاوت می گردند. اگر شما هم با این هدف آمده اید، درست آمده اید.

بله برون و کلی ایده تزئین! از دیزاین های منزل و تالار، آرایش بله برون و لباس بله برون عروس گرفته تا تزیین انگشتر نشون، تزئین کله قند بله برون، تزئین پارچه لباس و چادری، تزئین دفتر بله برون، تزئین پارچه نامزدی و در نهایت تزئین شیرینی و میوه پذیرایی بله برون همگی به سهم خود دارای اهمیت زیادی هستند. که به دنبال همین حائز اهمیت بودن توجه زیادی را نیز می طلبند.

دیزاین و شکیل سازی میوه بله برون

تزیین میوه بله برون با ایده های شیک

بله برون مراسمی است که چند روز پس از گذشت مراسم خواستگاری برگزار می گردد. برگزاری مراسم و پذیرایی بر عهده ی خانواده عروس خانم می باشد. به طور کلی می توان گفت که پس از اینکه آقا داماد و خانواده شان به خواستگاری عروس خانم آمده، جواب مثبت گرفتند. نوبت به برگزاری بله برون می رسد. در بله برون همه چیز مطرح شده، تایید می شود. که یکی از آنها علاوه بر مهریه و … زمان و مکان عقد و جشن عروسی است.

همانطور که گفته شد خانواده عروس میزبان و خانواده داماد مهمان هستند که در این آمدن با خود هدایایی نظیر گل و شیرینی، انگشتر نشان، روسری، چادر، کله قند، مانتو رنگ روشن، کفش و کیف، لباس مجلسی را به عنوان پیشکش همراه می آورند. این مراسم اغلب خیلی رسمی انجام می گیرد. مهمانان این مهمانی خانواده و فامیل های درجه ۱ دو طرف (عروس و داماد) هستند. که موجبات شناخت و درک بیشتر عروس و داماد و خانواده ها را فراهم می سازد. در راستای این مطلب، ایده های زیبایی از تزئین میوه بله برون را به تصویر شیده ایم که در جشن خود می توانید مورد استفاده قرار دهید.

 میوه آرایی های زیبا و شیک بله برون

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع الگوهای زیباسازی و دیزاین میوه بله برون

میوه آرایی برای مراسم بله برون

ایده هایی ناب و نفیس از تزیینات میوه بله برون

میوه آرایی زیبای بله برون

میوه آرایی در بله برون نقش مهمی در تزینات ایفا می کند. در رابطه با پذیرایی در مراسم بله برون می توان گفت که ابتدا با شربت، چای و همچنین میوه آغاز می گردد. سپس در نهایت پس از تمام شدن قول و قرارها به خوبی و خوشی نوبت به پذیرایی با شیرینی می رسد. و اما در این میان چگونگی دیزاین بسیار مهم می باشد که باید به آن توجه داشت. زیرا به ثبت رساندن یک دیزاین شیک و بی نظیر می تواند هنر و سلیقه ی عروس خانم را هرچه دلخواه تر به رخ شازده داماد و خانواده ایشان در همین ابتدای راه بکشاند.

تزیینات خارق العاده ی میوه بله برون

نمونه هایی ایده آل از تزیینات میوه بله برون

تزیینات شیک سبد میوه

برای این منظور یکی از ایده های عالی و محبوب تزیین میوه ها در سبد است. چیدمان و قرار گرفتن زیبا و شکیل هر یک از میوه ها داخل سبد می تواند بهترین دیزاین به شمار رود. در این مراسم، و در این لحظات و تزیینات هیچ گاه چاشنی خلاقیت را فراموش نکنید.

انواع نمونه های تزیینات میوه بله برون

انواع ایده های دوست داشتنی و خاص تزیین میوه بله برون

تزیین میوه بله برون برای عروس خانم های خوش سلیقه

 میوه آرایی های زیبا برای بله برون

انواع نمونه های جالب و خاطره انگیز دیزاین میوه بله برون

انواع نمونه های خارق العاده و خلاقانه تزیین میوه بله برونمیوه آرایی زیبا و شیک برای بله برون

دیزاین و شکیل سازی انواع میوه بله برون

 میوه آرایی خلاقانه بله برون

انواع نمونه های لاکچری تزیین میوه بله برونبرش میوه برای میوه آرایی مراسم بله برون

ایده های جذاب دیزاین میوه بله برون

انواع ایده و طرح های زیبای تزیین میوه بله برون

ایده هایی جذاب از دیزاین میوه بله برون

انواع ایده های ایده آل تزیینات میوه بله برون

تزیینات زیبای میوه بله برون

ایده هایی ایده آل از تزیین میوه بله برون

ایده های جذاب میوه آرایی بله برون

انواع طرح های لاکچری دیزاین میوه بله بروندیزاین میوه بله برون با میوه های پوست گرفته

انواع ایده ها و الگوهای متفاوت تزیین میوه بله برون

االگوهایی دوست داشتنی برای دیزاین میوه بله برون

انواع نمونه های جذاب و جالب تزیین میوه بله برون

تزیینات خواستنی میوه بله برون

ایده های زیبایی از میوه آرایی بله برون

انواع ایده های زیبای تزیین میوه بله برون

پس از یافتن نیمه گمشده و آشنایی و طی شدن مراحل نخستین خواستگاری، و جواب مثبت تمامی لحظات را شریک یکدیگر می شوید. از این پس برای خاطره سازی بیشتر و ماندگاری این لحظات دوست داشتنی هرچه در چنته دارید را به کار می برید. مراسم بله برون اولین نمایشگاه به تصویر کشیدن خلاقیت، هنر و احساس شما پس از خواستگاری می باشد. میوه آرایی بخش مهمی از این خلاقیت و انگشت به دهان ماندن مهمانان به شمار می رود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *