دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین طلای عروس با ایده های فوق العاده شیک و زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۲ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

باز هم آرگا برای شما همراهان عزیز سورپرایزی دوست داشتنی دارد. ایده های جذاب تزیین طلا عروس برای شما عروس خانم های سخت پسند و البته خوش سلیقه در این شرایط از هر مطلب و هدیه ای با ارزش تر به حساب می آید.

انتخاب و خرید سرویس طلا عروس و جواهرات عروس یکی از مراحل مهم ازدواج محسوب می شود. که ماجرا به همین جا ختم نشده و تزیینات را نیز شامل می شود. تزیینات جعبه جواهرات و طلای عروس یکی دیگر از جذابیت های این مرحله از زندگی محسوب می شود که همانند دیگر تزیینات نیاز به سلیقه و خلاقیت دارد. آرگا ایده های جالب و شیکی از تزیین طلای عروس را به نمایش خواهد کشید.

انواع ایده های زیبای تزیین طلای عروس

ایده های زیبا و شیکی از تزیین طلای عروس

دنیای طلا و جواهرات دنیای درخشندگی، زیبایی و تنوع است. انواع سرویس طلا، حلقه، انگشتر طلا و کلیه جواهرات که هر کدام در طرح، رنگ، اندازه با دیگری تفاوت دارند. یکی از روش های دیزاین، زیباسازی پوشش بیرونی هر وسیله ای است. مثل فارسی جالبی می گوید خانه با پلاس، آدم با لباس. در ادامه آن می توان گفت که طلا با جعبه.

برای نگهداری و حمل و نقل انواع طلا و جواهرات از جمله سرویس طلای عروس، حلقه عروس و داماد و … از جعبه های مختلف همچون جعبه های چوبی کوچک کلاسیک، جعبه های شیشه ای با قابهای برنجی بهره گرفته می شود. امروزه تزیینات جعبه طلای عروس همچون دیزاین سرویس طلای عروس، تزیین جای حلقه عروس و داماد مورد محبوبیت بالایی قرار گرفته است که در مراسم عقد و نامزدی انجام می شود.

ایده های فوق العاده دیزاین جعبه طلای عروس

جهت انجام این دیزاین یعنی دیزاین جعبه جواهرات و طلای عروس به برگ، گل و سنگریزه نیاز دارید. همچنین کاکتوس و ساکولنت ایده های جذابی برای تزیینات به شمار می روند. در طی این مراحل علاوه بر دیزاین نمای خارجی جعبه، فضای داخلی جعبه را نیز دیزاین می کنید.

  •  آرون گروپس

ایده های رمانتیک دیزاین طلای عروس

ایده های ایده آل دیزاین طلای عروس

عکاسی و خاطره سازی

اجرای یک جشن شیک و باشکوه همیشه از اصلی ترین خواسته های هر عروس و دامادی به شمار می رود که گاهی آنقدرها هم که گمان می ورد سخت و هزینه بر نیست. همانطور که بارها گفته شده برای خاطره سازی ملزم به صرف هزینه ی زیاد نمی باشید و تنها با بکارگیری چند ایده ی خلاقانه که ذوق و سلیقه شما را نشان می دهد می توانید خاطره سازی کنید.

از ایده هایی مانند تزیینات جایگاه عروس و داماد، تزیینات سفره ی عقد، تزیینات پشت سر عروس و … به منظور خاطره سازی بگذریم، می رسیم به تزیینات جعبه طلای عروس که در عین سادگی، جذابیت و شیک بودن خاصی را به فضای مراسم بخشیده و خاطره سازی را به بهترین نحو به انجام می رساند. بنابراین عکاسی وسیله ای برای ماندگار ساختن این خاطره سازی محسوب می شود. به این صورت که پس از مراسم عقد هنگامی که عروس و داماد حلقه ها را در دست هم می کنند، عکاسی را شروع و این لحظه ی بی نظیر و رویایی همچنین تزیینات جعبه را به ثبت برسانید.

تزیینات بینظیر طلای عروس

در ادامه چند ایده های زیبا و عروس کش که نظاره گر آن ها خواهید بود.

انواع نمونه های زیبای دیزاین طلای عروس

ایده های کاربردی و زیبا از تزیین طلای عروس

تزیین طلای عروس برای خوش سلیقه ها

ایده های جذاب دیزاین طلای عروس

ایده های جذاب دیزاین طلای عروس

انواع ایده های خلاقانه تزیین طلای عروس

تزیین جعبه سرویس طلای عروس و جاحلقه ای

تزیینات شیک و ایده آل طلای عروس

تزیینات زیبای طلای عروس

انواع ایده ها و طراحی های شیک تزیین طلای عروس

تزیینات سرویس طلا و حلقه عروس و داماد

ایده هایی کاربردی از دیزاین طلای عروس

انواع ایده های شیک تزیین طلای عروس

انواع ایده های خاطره انگیز دیزاین طلای عروس

انواع نمونه های جذاب تزیین طلای عروس

ایده هایی فوق العاده برای تزیینات طلای عروس

ازدواج برای هر فردی مهمترین و خاطره انگیزترین اتفاق است. بازگوی خاطرات مراسم خواستگاری و عروسی از زبان مادر و پدربزرگ ها نشان از اهمیت و شیرینی این لحظات دارد. تمامی جواهرات و طلای عروس مهم و نیازمند توجه و دقت زیاد برای انتخاب و تزیینات هستند. اما حلقه عروس و داماد کمی متمایزتر می باشد چرا که تنها زیبایی و شکوه و همچنین سرمایه ی عروس و مراسم نیست، بلکه تعهد است آن هم برای سالیان سال.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *