دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف جیبی مردانه با چند طراحی خاص و لاکچری

  • ندا خوشرو
  • ۴ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل کیف جیبی مردانه مخصوص آقایان امروزی و خوش سلیقه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل کیف جیبی مردانه از انواع وسایل کاربردی برای آقایان می باشد که دارای رنگ و طرح هایی متنوع است و شما می توانید از بین آن ها طرحی را انتخاب نمایید که با سلیقه شخصی تان مطابقت داشته باشد.

مدل کیف جیبی مردانه شیک و زیبا

کیف پول با توجه به جنس و قیمت و رنگ دارای طرح هایی مختلف هستند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است در انتخاب این اکسسوری کاربردی حساسیت لازم را به خرج بدهید.

کیف مردانه شیک

طرح کیف جیبی مخصوص آقایان امروزی

در هنگام انتخاب کیف جیبی یا کیف پول مردانه بهتر است به رنگ و اندازه و کیفیت و جنس آن توجه داشته باشید تا بتوانید سال های طولانی از کیف استفاده نمایید.

کیف پول در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشد و شما می توانید طرح و رنگ کیف را با کفش ها و بند ساعت تان ست نمایید تا شیک پوش و خاص تر به نظر برسید. برای مکان های رسمی بهتر است از کیف پول مشکی یا قهوه ای استفاده نمایید و برای محیط های غیر رسمی نیز می توانید کیف پولی را انتخاب نمایید که با رنگ لباس هایتان همخوانی داشته باشد.

کیف پول در اندازه های کوچک و بزرگ موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید کیف پول را به راحتی در جیب کت و شلوار یا لباس هایتان قرار بدهید بهتر است اندازه آن را کمی کوچک تر انتخاب نمایید تا باعث برآمدگی ظاهر لباس تان نشود. یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب کیف پول باید مد نظر داشته باشید کیفیت آن می باشد. کیف چرم و جیبی مردانه مدل کیف جیبی قهوه ای طرح های کیف پول مردانه زیبا کیف جیبی دو رنگ مردانه کیف جیبی مشکی مردانه مدل کیف جیبی و شیک مردانه مدل کیف شیک مردانه طرح کیف مردانه جیبی   کیف جیبی و زیبا مردانه مدل کیف جیبی مردانه قهوه ای

اگر نحوه دوخت کیف پول خوب باشد و جنس مناسبی نیز داشته باشد شکل ظاهری آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد ولی اگر برش یا دوخت کیف مطلوب نباشد باعث می شود تا زیبایی ظاهری آن نیز از بین برود.

  •  آرون گروپس

اگر شما جزء افرادی می باشید که به جزء کارت اعتباری و پول چیزهای دیگری نظیر قبض و فیش و سیم کارت و … را در داخل کیف پول تان قرار می دهید بهتر است کیفی را انتخاب نمایید که دارای محفظه های زیاد نظیر جیب و جاکارتی است تا از شلوغ شدن فضای کیف تان جلوگیری شود.

کیف های جیبی دارای جنس های مختلف نظیر کیف چرم طبیعی و مصنوعی ، کیف نمد و کتان و … می باشند و اگر شما تمایل دارید از کیف به مدت طولانی تری استفاده نمایید بهتر است جنس آن را چرم طبیعی انتخاب نمایید. کیف چرم مصنوعی نیز در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و برای آقایان خوش سلیقه و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود ولی کیفیت این جنس کیف ها نسبت به کیف چرم طبیعی کمتر می باشد. کیف های نمدی و کتانی نیز نسبت به کیف چرم دارای هزینه کمتری می باشند.

 طرح کیف جیبی مردانه کیف شیک و جیبی مردانه مدل کیف جیبی مردانه مشکی طرح کیف جیبی مردانه کیف رنگ تیره جیبی کیف جیبی و زیبا مردانه مدل کیف جیبی مردانه زیبا و قهوه ای مدل کیف جیبی و خاص مردانه کیف شیک و مردانه مدل کیف ساده کیف جیبی ساده مردانه

 

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع طرح های کیف جیبی با طرح و رنگ های خاص و جذاب جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید کیف با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *