دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل ماسک گلدوزی شده خاص و شیک برای با سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش دنیای مد مجله آرگا انواع مدل ماسک گلدوزی شده مخصوص افراد خوش سلیقه و مشکل پسند را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با شیوع بیماری کرونا استفاده از ماسک نیز افزایش پیدا کرده است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از مدل ماسک گلدوزی شده استفاده نمایید.

مدل ماسک گلدوزی شده با طرح های زیبا

گلدوزی از انواع هنرهای جالب است و شما می توانید به کمک این هنر قدیمی نقش و نگارهایی را روی پارچه و ماسک و … ایجاد نمایید. در مطالب قبلی طرح های مانتوی گلدوزی شده را مشاهده کردید در طرح هایی از ماسک گلدوزی شده را پیش رو خواهید داشت.

ماسک گلدوزی شده

طرح های ماسک گلدوزی شده

طرح های متنوع و متفاوتی را می توانید روی ماسک های بهداشتی ایجاد کنید و اگر شما مهارت کافی در زمینه گلدوزی را دارید می توانید طرح گل و پروانه و … را روی ماسک ایجاد نمایید همچنین توجه داشته باشید که برای ایجاد طرحی مناسب باید از رنگ هایی زیبا استفاده کنید.

اگر از ماسک رنگ روشن استفاده می کنید بهتر است گلدوزی را روی ماسک با ترکیب رنگ های تیره و روشن انجام بدهید و اگر از ماسک تیره استفاده می کنید می توانید به کمک رنگ های روشن طرح هایی خاص را روی ماسک ایجاد نمایید و جذابیت طرح گلدوزی را تکمیل نمایید.

در صورت تمایل می توانید در بین طرح های گلدوزی از نگین ها و سنگ های تزیینی نیز استفاده نمایید و جذابیت طرح ایجاد شده را چند برابر نمایید.

ماسک طرح دار ماسک گلدوزی شده زیبا و شیک ماسک زیبا و گلدوزی شده ماسک طرح دار ماسک طرح دار و زیبا ماسک گلدوزی شده بچه گانه ماسک گلدوزی شده طرح دار ماسک طرح دار ماسک مشکی گلدوزی شده مدل ماسک گلدوزی شده و زیبا ماسک گلدوزی زیبا و شیک ماسک گلدوزی شده رنگ تیره مدل های ماسک تزیین شده ماسک مشکی گلدوزی شده

  •  آرون گروپس

انتخاب طرح گلدوزی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و می توانید گلدوزی را به کمک دست یا چرخ مخصوص انجام بدهید که گلدوزی با دست زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد همچنین با توجه به اینکه ماسک در معرض دید بیشتری می باشد از این رو بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که در عین زیبایی ، سادگی خاصی نیز داشته باشید.

برای گلدوزی کردن رنگ هایی را انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی زیادی دارند زیرا اگر از رنگ هایی استفاده نمایید که در کنار یکدیگر جذابیت نداشته باشند ممکن است طرح شما بعد از اتمام جذابیتی نداشته باشد.

در صورت تمایل می توانید همه قسمت های ماسک را گلدوزی نمایید همچنین می توانید طرحی ساده و کوچک را در قسمت بالایی یا پایینی ماسک ایجاد نمایید و از شلوغ کردن فضای روی ماسک خودداری نمایید.

اگر تمایل دارید کودک شما به زدن ماسک تشویق شود بهتر است طرح های فانتزی را روی ماسک گلدوزی نمایید همچنین اگر مهارت کافی در این زمینه ندارید بهتر است طرح هایی را انتخاب نمایید که ساده تر هستند تا بتوانید از عهده انجام آن ها برآیید.

ماسک مشکی گلدوزی شده ماسک گلدوزی شده و زیبا مدل ماسک گلدوزی شده ماسک طرح دار و گلدوزی شده مدل ماسک گلدوزی زیبا و شیک ماسک مشکی و گلدوزی شده ماسک سفید گلدوزی شده ماسک طرح دار و گلدوزی شده مدل های ماسک گلدوزی شده طرح ماسک گلدوزی شده مدل ماسک گلدوزی شده و ساده مدل ماسک گلدوزی شده و خاص ماسک طرح دار ماسک گلدوزی زیبا ماسک گلدوزی شده

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های ماسک گلدوزی دار جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها توانسته باشید گلدوزی زیبا و شیکی را روی ماسک های تیره یا روشن ایجاد کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *