دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی فری سایز با انواع طرح های شیک و استایل های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل لباس مجلسی فری سایز جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل لباس مجلسی فری سایز از انواع لباس هایی است که در دوخت آن از پارچه کش دار استفاده می شود و این طرح لباس برای خانم ها با چندین سایز مختلف مناسب می باشد و شما می توانید از آن در پوشش خود برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی فری سایز با جدیدترین طرح و رنگ ها

مدل لباس های فری سایز و لباس سایز بزرگ دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشند و بهتر است شما طرح لباس را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی فری سایز

طرح های لباس فری سایز

به لباس های فری سایز لباس اندازه آزاد و همه سایز نیز گفته می شود و این طرح لباس ها دارای مدل هایی ساده و گلدار و کار شده می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از لباس ساده در پوشش تان استفاده نمایید. لباس های گلدار و کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با سلیقه خاص انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که برای داشتن استایلی جذاب تر بهتر است این طرح لباس ها را با اکسسوری هایی زیبا در پوشش خود ست نمایید همچنین اگر لباس تان را ساده انتخاب کرده اید بهتر است اکسسوری هایتان را طرح دار یا کار شده انتخاب کنید و در صورت پوشیدن لباس کار شده و طرح دار نیز بهتر است از اکسسوری هایی ساده استفاده نمایید.

لباس فری سایز در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی پوشیده برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است طرح لباس خود را آستین دار انتخاب نمایید. لباس های بدون آستین و دکلته نیز برای خانم هایی که فرم بالاتنه آن ها متناسب می باشد انتخابی ایده آل به شمار می رود.

مدل لباس فری سایز لباس مجلسی اسپرت فری سایز   مدل لباس فری سایز زنانه طرح لباس مجلسی فری سایز لباس فری سایز مدل لباس شیک فری سایز طرح لباس فری سایز زنانه و دخترانه   لباس فری سایز مشکی لباس طرح دار فری سایز لباس مجلسی فری سایز مدل لباس مشکی فری سایز طرح لباس فری سایز زرشکی

  •  آرون گروپس

لباس فری سایز در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و اگر اندازه قد شما بلند می باشد می توانید از لباس بلند در پوشش تان استفاده نمایید خانم ها با اندازه قد کوتاه نیز بهتر است از پوشیدن لباس های خیلی بلند خودداری نمایند و لباس خود را از بین طرح های کوتاه انتخاب نمایند.

علاوه بر برش و طرح لباس باید در انتخاب رنگ آن نیز دقت لازم را به خرج بدهید. لباس های مجلسی رنگ روشن برای خانم هایی که تمایل دارند فرم اندام آن ها متناسب و بدون نقص به نظر برسد انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید اندامی خاص و جذاب داشته باشید بهتر است از لباس رنگ روشن در پوشش تان استفاده کنید.

 مدل لباس طرح دار فری سایز لباس فری سایز شیک لباس آستین دار فری سایز مدل لباس فری سایز زنانه مدل لباس مجلسی فری سایز و شیک لباس فری سایز سبز مدل لباس مجلسی فری سایز مدل لباس فری سایز شیک و زیبا مدل لباس مجلسی فری سایز بلند مدل لباس فری سایز و طرح دار طرح لباس مجلسی فری سایز لباس مجلسی فری سایز

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی فری سایز کوتاه و بلند در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه در مهمانی ها و مجالس به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *