دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ست شلوار کرم برای استایل های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ایده هایی برای ست شلوار کرم مخصوص خانم ها و آقایان شیک پوش را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلوار کرم از انواع رنگ های خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ شلوار در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید برای داشتن تیپی جذاب تر از مدل های ست شلوار کرم الگوبرداری نمایید.

ست شلوار کرم برای شیک پوشان

شلوار زنانه و شلوار مردانه در انواع رنگ های متنوع موجود می باشند و با توجه به اینکه شلوارها یکی از ضروری ترین لباس ها به شمار می روند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ شلوار حساسیت لازم را به خرج بدهید.

ست شلوار کرم

طرح های شلوار کرم زنانه

رنگ کرم از انواع رنگ هایی است که شما می توانید آن را به راحتی با سایر رنگ های تیره و روشن ست نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید می توانید شلوار کرم را به همراه شال کرم ساده یا مجلسی بپوشید همچنین می توانید رنگ سایر لباس هایتان را تیره انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید در صورت تمایل می توانید رنگ کیف تان را هم کرمی انتخاب کنید.

رنگ کرم در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد که شما می توانید رنگ کرم تیره را با رنگ های روشن در پوشش تان ست نمایید همچنین رنگ کرم روشن را هم می توانید با رنگ های تیره ست کنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

شلوار کرم در انواع طرح های راسته و جذب و دمپا موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح شلوارتان حساسیت لازم را به خرج بدهید و مدل شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

در صورت تمایل می توانید از شلوار کرمی برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید این رنگ شلوار را مانتوی کرمی بپوشید که در این صورت استایلی متفاوت تر خواهید داشت.

 

ست شلوار کرم طرح شلوار دخترانه کرم ست شلوار کرم با مانتو صورتی ست شلوار کرم با تیشرت سفید مانتو و شلوار کرم ست شلوار کرم روشن زنانه ست شلوار کرمی شیک شلوار کرمی ساده ست مانتو و شلوار کرم ست شلوار کرمی با مانتوی مشکی ست شلوار کرمی زنانه شیک ست مانتو و شلوار زنانه ست شلوار کرم شیک زنانه

طرح های شلوار کرم مردانه

پوشیدن شلوار کرمی رنگ در بین آقایان رواج بیشتری دارد و اگر شما تمایل دارید شلوار کرم بپوشید بهتر است طرح و رنگ سایر لباس هایتان را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ شلوار همخوانی داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید شلوار کرمی را با پیراهن چهارخانه بپوشید همچنین می توانید این رنگ شلوار را در پوشش خود با رنگ هایی نظیر مشکی و صورتی و سرمه ای و قهوه ای و سبز و … هماهنگ کنید که در این صورت استایلی متفاوت و جذاب تر خواهید داشت.

اگر تمایل دارید استایل تان رسمی تر به نظر برسد بهتر است از شلوار کرمی کلاسیک استفاده کنید و رنگ کمربند و بند ساعت و کفش هایتان را قهوه ای انتخاب کنید همچنین می توانید شلوار خود را از بین طرح های اسپرت و ساده انتخاب کنید.

ست شلوار با پیراهن چهارخانه شلوار کرمی مردانه ست شلوار شیک مردانه ست شلوار مردانه کرمی مدل های ست شلوار کرم شلوار کرمی رنگ روشن ست شلوار کرمی با پیراهن چهارخانه ست شلوار کرمی با پیراهن سبز ست شلوار کرمی با کت سرمه ای ست شلوار کرم شیک ست شلوار شیک کرم ست شلوار شیک مردانه ست شلوار کرم با پیراهن رنگ تیره ست شلوار کرم روشن و کت سرمه ای ست شلوار کرمی ساده و کت رنگ تیره ست شلوار کرم با پیراهن سبز

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست شلوار کرمی رنگ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *