دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی کارهای هنری پولساز، هم هنرمند باشید هم پول در بیاورید

  • ملیحه بال افکن
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

بهتر است بدانید که کار های هنری پولساز امروزه در میان افراد بسیار رایج شده و به همین خاطر در این مقاله سعی داریم شما را با انواع کارهایی هنری که باعث درآمدزایی می شوند آشنا نماییم با ما همراه باشید.

چنانچه دارای روحیه خلاقی هستید و به کارهای درآمدزای هنری علاقه زیادی دارید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از این استعداد خود می باشید بایستی بدانید که امروزه کار های هنری و پولساز بسیار زیادی در میان افراد رواج پیدا کرده اند که می تواند برای شما نیز پولساز باشند.

آشنایی با کار های هنری پولساز

بهتر است بدانید دنیای امروز کسب و کار و تولید شغل متفاوت شده و دیگر به جای اینکه در یک محل کار یا اداره و یا به دستور یک مدیر کالا تولید کنید می توانید در خانه خود با تولید کارهای هنری اقدام به کسب درآمد نمایید. در واقع با انجام این کارها می توانید بدون نیاز به رفت و آمد به محل کار ارتباط مستقیم با مشتری و ترافیک و خیابان های شلوغ به هدفتان دست پیدا کنید و همچنین کاری که مشتاق به انجام هستید با روحیه و ذهن شما سازگاری داشته و یک منبع درآمد بسیار عالی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای فروش محصولات هم نیازی نیست که به صورت حضور اقدام به فروش محصولات نمایید زیرا امروزه با طراحی سایت ساده یا یک صفحه در شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی اقدام به فروش و کسب درآمد از محصولات دست ساز خود نمایید.

چگونگی انجام کار های هنری پولساز

انواع هنرهای پولساز:

همانطور که متوجه شدید امروزه روش های مختلفی برای درآمدزایی وجود دارد که در ادامه سعی داریم به بیان برخی از آن ها بپردازیم تا شما نیز بتوانید به راحتی به انجام کارهای هنری پولساز بپردازید:

طراحی و تولید زیورآلات:

بسیاری از زیورآلات را می توانید خودتان و با دست های خودتان طراحی و تولید کنید برای مثال می توان به دست بندهای فلزی و انگشتر های زیبا که در آن سنگ های زینتی به کار برده می شوند اشاره کرد. برای کسب درآمد از طراحی زیورآلات شما با تولید این نوع محصول هنری قادر خواهید بود با داشتن یک صفحه در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش محصولات خود نمایید و یا حتی برای خود بازاریاب استخدام نمایید.

مجسمه سازی:

یکی از کارهای هنری پولساز که درآمد خوبی هم دارد مجسمه سازی است. اگر در این هنر مهارت دارید همین حالا دست به کار شوید و اقدام به تولید انواع مجسمه های زیبا کنید زیرا برای تولید مجسمه ها چیز خاصی نیاز ندارید و عمدتا جنس مجسمه های تولیدی از فلز، خاک رز و گچ پا خواهد بود.

انواع هنر های درامدزا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طراحی لباس و پوشاک:

اگر به مد و پوشاک علاقه زیادی دارید یکی از کسب و کار خانگی تولید لباس های ریز و درشت خواهد بود و یا حتی می توانید یک تولیدی کوچک در ابتدا راه اندازی کنید. همچنین انجام این کار نیاز به شبکه ها مجازی و یا خرده فروشی در مغازه ها و استخدام بازاریاب دارد که در ابتدای آغاز به کار خودتان می توانید این امورات را بر عهده بگیرید.

مشاوره و بازاریابی اینستاگرامی:

با وجود اینکه اینستاگرام هر روز در حال رشد است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند اما بسیاری از افراد نمی دانند دقیقا چه کاری در اینستاگرام انجام دهند تا از آن درآمدزایی داشته باشند و یا اگر پیش زمینه در فعالیت های شبکه اجتماعی دارید به شرکت ها و افراد کمک نمایید تا پیج خود را تقویت کنند که البته برای این کار باید کمی ذوق عکاسی و تولید محتوا جذاب داشته باشید.

تولید کتاب الکترونیکی:

همانطور که می دانید تعداد افرادی که زمان خواندن کتاب را دارند خیلی کمتر شده و همچنین حمل و نقل آن و باز و بسته کردن کتاب به این مشکل دامن می زند اما اگر کاری کنید که کتاب خواندن آسان شود می توانید درآمدزایی خوبی داشته باشید. برای مثال می توانید کتاب های مورد علاقه مردم را شناسایی کنید و پس از اجازه کتبی از نویسنده کتاب آن ها را به کتاب الکترونیکی تبدیل و با قیمت مناسبی به فروش برسانید.

روش های درامدزایی

نقاشی کردن:

در واقع یکی دیگر از کار های هنری پولساز برای اهل هنر که به نقاشی علاقه دارند کشیدن نقاشی یا تولید یک اثر هنری در قالب بوم نقاشی است. بعد از رونق گرفتن کارتان بایستی گالری اختصاصی خود را راه اندازی کنید و به اقدام به کسب درآمد از فروش تابلوها و یا دریافت سفارش از مستریان نمایید.

انجام خیاطی:

اگر علاقه زیادی به چرخ خیاطی دارید و با استفاده از آن خستگی احساس نمی کنید قطعا برای شما دریافت سفارش سخت نخواهد بود. پیشنهاد می شود که همین حالا یک گالری از کار هایی که انجام داده اید یا کارهایی که توانایی دوخت آن را دارید تهیه کنید و ببینید چگونه سیل انبوه مشتریان به سمت شما جاری خواهد شد. توصیه می شود که اگر کمی استعداد در این زمینه دارید برای آغاز این شغل جذاب درنگ نکنید.

ساخت اسباب بازی:

به صراحت می توان گفت که ساخت انواع وسایل دست ساز از جنس پارچه، چوب و فلزات برای کودکان یا بزرگسالان به عنوان هدیه یکی دیگر از ایده های به ظاهر ساده اما پول ساز برای هنرمندان است که قطعا بهترین سرگرمی هم برای شما خواهد بود. پس از تولید انواع عروسک های دست ساز می توانید اقدام به فروش محصولات خود در صفحات اینستاگرامی نمایید.

راه های هنری برای پولسازی

ساخت ظروف شیشه ای:

اگر دارای ابزارآلات شیشه سازی هستید به شما توصیه می کنیم که اقدام به راه اندازی یک کسب و کار موفق نمایید زیرا ساخت ظروف شیشه ای، گلدان و دیگر وسایل از پرفروش ترین ها خواهند بود. راه کار دیگر این است که به صورت آینه سازی یا شیشه های شکسته روی ظروف کوزه ای را تزئین کنید که این کار عمدتا برای خنچه عقد و دکوری جا استفاده می شود و طراحی خیلی زیبا و مدرنی هم خواهد داشت.

گلدوزی:

اگر علاقه بسیار زیادی به صنایع دستی دارید پیشنهاد می شود به سراغ گلدوزی بروید زیرا سفارشات این کار یکی از شغل های درآمدزا خواهد بود. می توانید به سفارش مشتریان نام آن ها روی طرح هایی زیبا در لباس پیاده سازی کنید که این لباس ها گاهی برای هدیه ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به لطف این هنر می توانید با طراحان لباس و تولیدکنندگان لباس همکاری داشته باشید.

سفارش عکاسی:

اگر دوره های تخصصی عکاسی را طی کرده اید و یا علاقه مند به این کار هستید عکاسی می تواند برایتان پولساز باشد زیرا قادر خواهید از مشتریان خود عکس بگیرید و پس از ویرایش آن را چاپ کرده و درآمد خوبی داشته باشید. دقت داشته باشید که انجام این کار نیاز به خلاقیت و هنر بالایی دارد و اگر خود را مناسب آن می دانید نباید فرصت را از دست دهید.

ایده های مختلف درآمدزایی

بافندگی:

اگر شما یک بافنده باشید می دانید که این هنر زیبا زمینه های مختلفی دارد از بافتن کلاه و شال بگیرید تا رواندازها و زیرانداز های رنگارنگ و زیبا. می توانید از طرح های زیبا بافندگی در اینترنت الگو بگیرید و پس از این بستگی به ذوق هنری شما خواهد داشت که چه کار زیبایی را خلق نمایید. بهتر است بدانید که با این روش کسب درآمد مطمئنا شما در کوتاهی به درآمد خوبی خواهید رسید.

طراحی کاریکاتور:

به طور کلی ممکن است تصویر افرادی که به صورت کاریکاتور درآمده اند را در فضای مجازی دیده باشید که به همین می توان گفت یکی از هنرهای زیبا کشیدن تصاویر افراد به صورت کاریکاتور است. می توانید سفارش دریافت کنید و به صورت آنلاین اقدام به طراحی کاریکاتور نمایید و از این روش درآمدزایی نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *